СОНГУУЛИЙН САНАЛ ХУРААЛТЫН ҮЕЭР АЛДАА ГАРСАН УУ?
urug.mnСэтгүүлч: Д.ГАНЗОРИГ
УЛС ТӨР 1 долоо хоног, 4 өдөр өмнө

urug.mn

urug.mn image

УИХ-ын сонгуулийн дүнд “но” орсон эсэх талаар нэр дэвшигчид байр сууриа илэрхийлж эхэллээ. Уг нь, сонгуулийн  нийт саналын 50 хувьд гараар буюу  хяналтын тооллого хийж буй ч энэ нь хангалтгүй гэж тэд үзэж байна. Учир нь, ялангуяа хэд хэдэн нэр дэвшигч сонгуулийн дүнг будилуулсан байх магадлалтай гэж  цахим хуудсаараа мэдээллээ.

Тухайлбал, УИХ-ын сонгуулийн 28-р тойрог буюу Сонгинохайрхан дүүрэгт бие даан нэр дэвшигч С.Мөнхчулуун баримт дэлгэлээ. Тэрбээр цахим хуудсандаа “ Нийслэлийн Сонгинохайрхан дүүргийн  28 дугаар тойрог 111 мянган сонгогчтой, 59 хэсгийн хороотой байсан гээд бодохоор 1 хэсгийн хороо 1800 орчим сонгогчтой гэсэн үг. Гэтэл 1800 сонгогчтой хэсгийн машинаас 3600 саналын хуудас гарлаа гэнэ. Мөн энэ зураг дээрх дүнг хараарай, та бүхэн. Ирц 70%тай байхад 5 хэсгээс 13339 хүний санал авах ямар ч боломжгүй юм. Иймд иргэдийнхээ өгсөн саналыг баталгаажуулахын тулд бүх машинд хяналтын тооллого хийлгэх гомдол гаргахаар шийдлээ. Шударгаар сонгуульд өрсөлдсөн нам, эвсэл, бие даагчид нэгдэхийг уриалж байна” гэжээ.

Үнэхээр ч түүний бичсэнчлэн дээрх баримтаас зарим нэр дэвшигчдийн саналын тоог нэмэхийн тулд автоматаар санал нэмж өгсөн үү гэж хардаж болохоор байна. Уг нь, саналын тоо, хэсгийн хороодын сонгогчдын тоотой тэнцэж байх ёстой.

Түүнчлэн, УИХ-ын сонгуулийн 19-р тойрог буюу Дархан-Уул аймагт бие даан нэр дэвшигч Т.Ганболд сонгуулийн дүнд эргэлзэж байна. Учир нь, Сонгуулийн Ерөнхий хороо дэлгэцээр дүнг шууд дамжуулахдаа авсан саналынх нь тоогоор эрэмбэлэн жагсааж байв. Гэвч, санал хураалтын эхэнд Т.Ганболд нэр дэвшигчийн саналын тоо бусдаасаа бага боловч, нэгдүгээрт жагсаж байв. Мөн бие даагчдын саналын тоо тоо таслалтай байсан нь анхааралал татаж байгаа юм. Өөрөөр хэлбэл, дэлгэцэн дээрх тоо ижил форматттай биш буюу тэргүүлж байсан нэр дэвшигчийн саналыг тоог албаар багасгаж, программд нөлөөлөв  үү гэж хардаж байна. Иймээс тэрбээр санал хураалтын дүнтэй эвлэрэхгүй гэдгээ илэрхийлээд байна.

Мөн Чингэлтэй дүүрэгт АН-аас нэр дэвшигч Г.Уянга сонгуулийн дүнд луйвар орсон байх магадлалтайг хэлж байна. Тэрбээр мөн л Сонгуулийн Ерөнхий хороо сонгуулийн дүнд автоматаар нөлөөлж, “тоог зохиосон уу” гэж хардаж байна. Нэр дэвшигч Г.Уянга энэ талаар байр сууриа илэрхийлэхдээ “Гоншгинож байгаа ч юм биш! Авсан саналаар дараалж гарч ирээгүй, программ маш сонин ажилласан. Минийх гэхэд эхний хэсгийг хорооны дүн 4-өөр гарч ирээд 2 дахиас шууд 9 рүү орсон, тэгээд дээшлээ ч үгүй, доошлоо ч үгүй байсаар дууссан. Сонин шүү!!! Заавал магадлах ёстой” гэжээ.

Ийнхүү сонгуулийн дүнд нэр дэвшигчид эргэлзэж буй талаараа тэд байр сууриа илэрхийлж байна. Одоогоор СЕХ тайлбар өгөөгүй байна. 

 

46 сэтгэгдэл


comment image

Зочин - 2020-06-26

Одоо наад шоок хардлагаас аа гараач ээ та нар заавал гарах ёстой юм уу ард түмний саналыг хүндэтгэх ёстой шүү одоо дууссан санал хураалт

202.126.88.235


comment image

Зочин - 2020-06-26

Саналыг гараар тоолох ёстой. Луйвар болсон

202.55.188.41


comment image

Зочин - 2020-06-26

Содномцэрэн угаасаа л луйварчин.түүнээс үнэн юм хэзээ ч гарахгүй.бас үнэний төлөө хөдлөхгүй.

202.126.89.80


comment image

Зочин - 2020-06-26

Гарах хүмүүс нь гарах л ёстой бсан.гээд одоо тоолох боломжгүй болсон.учир нь хугацаа алдсан.дураараа өөрчлөх ,тааруулах боломж бүрдсэн.

202.126.89.80


comment image

Зочин - 2020-06-26

Doo mddgu sdakud, humus davhar olon hund sanal ugsun bolhor ingej garishd

210.10.6.237


comment image

Зочин - 2020-06-26

Сонгуулийн ерөнхий хороо бие даагчид дээр луйвар хийв үү яав. Нам эвсэлүүд дээр гайгүй байхаа СЕХ-ны Баяндүүрэн эхнэрээ 400 хэдэн саналаар унаж байхад нь аргалмаар юм

103.212.119.65


comment image

Зочин - 2020-06-26

Сонгуулийг луйвардах нь эх орноосоо урвахтай яг ижил... Эх орноосоо урвахыг хэзээ ч хүлээн зөвшөөрөхгүй

103.229.123.208


comment image

Зочzochin - 2020-06-26

bi bie daagaad bugd sanal ugsun gesen ug bish sh te. manai ger bul lav sanal ugsun 2 hun hoyulaa l garaad irsen l bna. bie daalaa geed bugded tanigdaj amjihgui sh te. nam bol tom. tiimees uls tur gej namaa dagaj huchtei baidgiig medej surj avaa.

202.21.127.136


comment image

Зочин - 2020-06-26

luiwar bolson tooloh heregtei

49.0.167.2


comment image

Songogch - 2020-06-26

Хүрэлсүх үнэхээр шудрага ёсны төлөө тэмцэгч юмуу эсвэл бас нэг мафийн бүлэглэлийн утсан хүүхэлдэй юмуу одоо л мэдэгдэнэ дээ, ер нь энэ сонгууль Монгол дахь мафийн бүлэглэлүүдийн хоорондохи орон зайгаа булаацалдсан тэмцэл Гэж хүмүүс ярьж байгаа нь үнэний ортой байх

122.201.21.244


comment image

Зочин - 2020-06-26

Луйвар болсон, шалгах хэрэгтэй! Чингэлтэйд Жагаа гарах байсан, Шударгаар яваад л 4-рт орсон!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

Чингэлтэйд Базарсадын Жаргалсайхан ногоон гэрэлээр гарах байсан юм байна!Шалгуулах хэрэгтэй байна!!!!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

Содномцэрэнг шүүхэд өг!!!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

Энэ хардлага бишээ, цэвэр луйвар явагдсан байнаа.

73.71.21.8


comment image

Зочин - 2020-06-26

Баттулга ерөнхийлөгч өө! Хэрэв та сонгуулийн шударга бус зүйлийн эсрэг ард түмэнтэйгээ хамт нэгдэх юм бол дараагийн ерөнхийлөгчийн сонгуульд бид танийг дэмжих болно!!!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

Жаргалсайхан Чингэлтэйд гарцаагүй гарах байсан шүү!!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

Ахиж сонгууль хийе!МАН, Хүрэлсүх новш юмаа!!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

МАН засгийн эрхийг хууль бусаар авч байна!Энэ бол гэмт хэрэг!!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

Хүрэлсүх төрийн эрхийг хууль бусаар булаан авч байна!Энэ бол гэмт хэрэг!

109.81.212.241


comment image

Зочин - 2020-06-26

SONGUULI BULIHATAI BOLSOON, ODOO TEGEED SONGUULIIN HOROONOOS TA NARIIG DUUGAI BAI GEED BATALCHIHLAA. IIM YM BAIJ BOLHUU BI BOL ESERGUUTSEJ BAINA. ERS SHINECHILEL

124.158.92.16


comment image

Зочин - 2020-06-26

Excelдээрхи шивэлт, нийт санал егех хуний тоо гээд илт луйвар орсон нь харагджээнэ. Монголчууд 20 жил маллууллаа. Малтайгаа ижил л бгаад байхуу? Ард тумнийг тэнэгт тооцсон булэглэлийн эсрэг хедлье, тэмцье

66.181.161.50


comment image

Зочин - 2020-06-26

Ард түмний санал гэж би л лав сонгоогүй. Ер нь ард түмнийг юу болоод төлөөлж яриад байгаан. Угаасаа хараажаар НО орчихсон бна. Тэр таслал эдр гэнэт гарч ирж эдр. Яаж ийм улайм цайм шударга бус юмыг хараад хүлээн зөвшөөрөх юм бэ. Анхнаасаа луйвардаж гарч ирвэл тэгээд л луйвардаад, ёроолгүй луйвардсаар л таарна ш д. Энэ хүмүүс гарья гэсэн дээ биш, зүгээр л шударга, бодит зүйлийг хүсч бна. Тийм л айх зүйлгүй үнэмлэхүй ялсан нь үнэн л юм бол МАН тоолоход нэг их татгалзаад байх юм байхгүй л биздээ. Гэмт хүн хүн гэлбэлзэнэ ээ гэж

216.113.160.71


comment image

Зочин - 2020-06-26

яаж ч харсан бодсон луйвар байна хүмүүс ман намд өгөөгүй байхад 2016 оныхтой яг ижил гардаг булхай юм.бас 16 онд бас ман намд өгөөгү байхад гарчлаа гээд дургүй байсан.энэ жил дандаа бие даагчидад өгөөд байхад гарахгүй байнаа гэдэг цул булхай луйвар шүү.сономцэрэн их мөнгөөр ажилжээ

202.9.41.11


comment image

Зочин - 2020-06-26

Саналын хуудсыг гараар тоолохыг дэмжинээ. Одоо л шударга өрсөлдөж чадахгүй бол МАН-н хойч үе хүүхдүүд нь луйварчин болж хүмүүжиж.Луйвраар төрд гардаг болно. Луйвардаад арга нь улам нарийсна

66.181.161.42


comment image

Зочин1 сонгогч - 2020-06-26

1 сонгогч 3 санал эсвэл 2 шүү дээ

202.126.89.117


comment image

Зочин - 2020-06-26

ман намын эсрэгбусад ньэвсээд гомдол гаргаж гараар тоолоочээ.эрдэнэ батзандан.буянжагаа нар яасан эрт бууж өгч байна.бэртэгчин зан гаргаж худлаа дүр эсгаэгүй бол бусадтайгаа хамиарч гараар тоолооч.олон зөв хүмүүс гарсангүй.залуусыг дэмуиж байсан.чд:уянгаа.жагаа схд:батшугар.эрдэнэчулуун.гаэтулга.худ:эрхэмбаатар .энхсайхан.мөнхцэлмэг.баторгил.жагар.гантуулга.нара.олон сайн сайхан хүмүүсииг дөрөөлөөд маш өөдгүй ман намын тэнэгүүд 3ш ялзарсан алим царайтууд

202.9.41.11


comment image

Зочинjagaa - 2020-06-26

Bitgvv luiwar bitgvv mongo taraasan shv de 27r toirog mon adil garaar tooloosoi

66.181.161.118


comment image

Зочин - 2020-06-26

сонгуулийн хорооо нээр дэвшигчийн түр үнэмлэхэээ 29нд даваа гаригт өгнө гэж яарцгааж байна.яасан хурдан яарч байна.бузар булай нуууд юмаа

202.9.41.11


comment image

Зочин - 2020-06-26

гараар тоол 29 өөс өмнө гараар тоол гараар тоол гараар тоол

202.9.41.11


comment image

Зочин - 2020-06-26

Luiwardsan ni yamarch teneg Hun garsan oilgomjtoi bna. Ard irgedee luiwardaj toriin erhiig gartaa awdagaa bolimoor bna. Oorchlolt shinechlel husch bna bid.

59.153.115.90


comment image

Зочин - 2020-06-26

Garsan garaagvi Munhchuluun hiidgee l hiine gehdee l

182.160.33.161


comment image

Зочин - 2020-06-26

Uyangaa bol songogdoj chadahgui ee. Odoo humuus tuund itgehgui. Harin Ganbold garsan bol ug ni zugeer baisan yum.

66.181.164.169


comment image

Зочин - 2020-06-26

Ичээчээ ард түмнийхээ сонголтыг хүндэл

66.181.161.124


comment image

Зочин - 2020-06-26

Их хурлын гишүүн болохын төлөө үхэн хатан зүтгэж байгаа нь цаанаа л нэг зэвүүн

66.181.161.124


comment image

Зочин - 2020-06-26

odoo naaduul chini luivardsang ard tumen aigaad huleen zuvsuurch duugai bna uchirni bugd ajliin bairnii daramtand orohoos aij baigaa face setgegdlee bichiheer ardihn namiin nuhduud olood harchihna tegeed daramtand oroh ajilgui bolohoos hun bugd emeej bna bi bas negen adil tiimees zochin hesegt setgegdelee uldeelee

64.119.21.201


comment image

Зочин - 2020-06-26

тэрбум хүнтэй улс гараар тоолоод байхад Яагаад гараар тоолж болохгүй гэж гараар тоолох хэрэг тэй шүү дээ.

202.55.188.90


comment image

Зочинзочин - 2020-06-26

Энэ одоо болио тайван амьдармаар байна.ялагдаж сур

192.82.77.26


comment image

Зочин - 2020-06-27

Санал авч чадаагүй, дэмий горьдож байс ан этгээдүүд ёстой ядаргаа юм , болиочдоо. Худал хөөргөхөд хүүхэд шиг итгэчихээд дараа нь намайг сонгоно гэ байсан, луйвардлаа барилаа гээд, шог юм бураазд бөөн ядаргаа.

66.244.109.90


comment image

Зочин - 2020-06-27

. .. МАН - ЯЛАЛТ , БҮҮ ХӨӨР ... АРДЧИЛСАН НАМ СЭРГЭ, УХААН СИЙЛ, ЗОРИГ ГАРГА ... , ЕРӨНХИЙ САЙД АСАН С.БАЯРЫН ХЭЛСЭН ҮГТЭЙ САНАЛ НЭГ БАЙНА . ... ЯЛСАН ГИШҮҮД ДАРУУХАН БАЙ, БАЯРАА ТЭМДЭГЛЭХ ХЭРЭГГҮЙ , СОНГУУЛЬ ДУУССАН ӨДРӨӨС ЭХЛЭН СОНГУУЛИЙН ХӨТӨЛБӨРӨӨ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ АЖИЛДАА ЯАРАВЧЛАН ОРЖ БУЙ ГИШҮҮДЭД БАЯРЛАЛАА ЗӨВ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. ЯЛАЛТ БАЙГУУЛСАН 76 ГИШҮҮДЭД БАЯР ХҮРГЭЖ, АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ИХ ҮЙЛ БҮТЭЭГЭЭРЭЙ. !!!!! Өмнө 4 жилийн хугацаанд хийсэн ажлаа эргэн нэг сөхөж ЯМАР АЛДАА ... , ЯМАР АМЖИЛТ байв гэдгээ нэгтгэн дүгнэж, ШИНЭ БАГ - 62 ДАХИН ДАВТАХГҮЙ БАЙХЫГ ТА БҮХНЭЭС ХҮСЭЖ БАЙНА... !!!!!! Ард түмнээ тайван байлгаж, улс орны эдийн засагаа бодолцож ....нам намдаа, хувь хүн өөр өөртөө дүгнэлт хийж, алсын хараатай , холч ухаантай ажлаа төлөвлөж дараагийн сонгуульдаа амжилттай оролцохоо бод ... , ялж ялагдаж суръя... , ТА БҮХЭН ХАРЖ БАЙГАА СОНГУУЛИАС БОЛЖ ЗАРИМ НЭР ДЭВШИГЧИД НЬ СОЛИОРЧ ЭХЛЭЖ БАЙНА ... энэ хүмүүс юунд нь дурлаад байна вэ? АЛБАН ТУШААЛ, ЭРХ МЭДЭЛ, НЭР ХҮНД , МӨНГӨ ... Зөөлөн суудлын төлөө үхэн хатан зүтгэж байгаа Н.Энхбаяр, Э. Батүүл, Н.Батзандан , С.Эрдэнэ , бие даагч, бусад нам эвслийн нэр дэвшигчид дагалдан баясагчид ... бусдын тайван байдлыг алдагдуулж уриалан дуудаж, коронавирусын хууль дүрмийг зөрчиж, дахин сонгууль явуулах санал тавьж байх шиг ээ ... , улс орны эдийн засаг, дотоод байдал ямар байгааг мэдэж л баймаар хэрвээ сонгууль дахин явуулбал СОНГУУЛИЙН БҮХ ЗАРДЛЫГ ТА БҮХЭН ӨӨРСДӨӨ ГАРГААРАЙ..., !!!! ЗАРИМ НЭР ДЭВШИГЧИД МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛОО ДЭЭШЛҮҮЛЭХ, ӨӨРИЙГӨӨ ХӨГЖҮҮЛЭХ ЦАГ БОЛСОН НЬ СОНГУУЛИЙН ЯВЦААС ХАРАГДАЖ БАЙНА ... ТЭГСЭН МӨРТЛӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ӨНДӨРЛӨГТ ӨРГӨСӨН НЭР ДЭВШИГЧИД ОЛОН БАЙЛАА ... !!! ... ... сонгуулиас илүү цаана чинь ТАНАЙ ҮР ХҮҮХДҮҮДИЙН ЭРҮҮЛ МЭНД ... , КОРОНАВИРУС ЧИМЭЭ ДАЙН ... !!!!!!!! ...

66.181.161.30


comment image

Зочин - 2020-06-27

. .. МАН - ЯЛАЛТ , БҮҮ ХӨӨР ... АРДЧИЛСАН НАМ СЭРГЭ, УХААН СИЙЛ, ЗОРИГ ГАРГА ... , ЕРӨНХИЙ САЙД АСАН С.БАЯРЫН ХЭЛСЭН ҮГТЭЙ САНАЛ НЭГ БАЙНА . ... ЯЛСАН ГИШҮҮД ДАРУУХАН БАЙ, БАЯРАА ТЭМДЭГЛЭХ ХЭРЭГГҮЙ , СОНГУУЛЬ ДУУССАН ӨДРӨӨС ЭХЛЭН СОНГУУЛИЙН ХӨТӨЛБӨРӨӨ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ АЖИЛДАА ЯАРАВЧЛАН ОРЖ БУЙ ГИШҮҮДЭД БАЯРЛАЛАА ЗӨВ ГЭЖ БОДОЖ БАЙНА. ЯЛАЛТ БАЙГУУЛСАН 76 ГИШҮҮДЭД БАЯР ХҮРГЭЖ, АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. ИХ ҮЙЛ БҮТЭЭГЭЭРЭЙ. !!!!! Өмнө 4 жилийн хугацаанд хийсэн ажлаа эргэн нэг сөхөж ЯМАР АЛДАА ... , ЯМАР АМЖИЛТ байв гэдгээ нэгтгэн дүгнэж, ШИНЭ БАГ - 62 ДАХИН ДАВТАХГҮЙ БАЙХЫГ ТА БҮХНЭЭС ХҮСЭЖ БАЙНА... !!!!!! Ард түмнээ тайван байлгаж, улс орны эдийн засагаа бодолцож ....нам намдаа, хувь хүн өөр өөртөө дүгнэлт хийж, алсын хараатай , холч ухаантай ажлаа төлөвлөж дараагийн сонгуульдаа амжилттай оролцохоо бод ... , ялж ялагдаж суръя... , ТА БҮХЭН ХАРЖ БАЙГАА СОНГУУЛИАС БОЛЖ ЗАРИМ НЭР ДЭВШИГЧИД НЬ СОЛИОРЧ ЭХЛЭЖ БАЙНА ... энэ хүмүүс юунд нь дурлаад байна вэ? АЛБАН ТУШААЛ, ЭРХ МЭДЭЛ, НЭР ХҮНД , МӨНГӨ ... Зөөлөн суудлын төлөө үхэн хатан зүтгэж байгаа Н.Энхбаяр, Э. Батүүл, Н.Батзандан , С.Эрдэнэ , бие даагч, бусад нам эвслийн нэр дэвшигчид дагалдан баясагчид ... бусдын тайван байдлыг алдагдуулж уриалан дуудаж, коронавирусын хууль дүрмийг зөрчиж, дахин сонгууль явуулах санал тавьж байх шиг ээ ... , улс орны эдийн засаг, дотоод байдал ямар байгааг мэдэж л баймаар хэрвээ сонгууль дахин явуулбал СОНГУУЛИЙН БҮХ ЗАРДЛЫГ ТА БҮХЭН ӨӨРСДӨӨ ГАРГААРАЙ..., !!!! ЗАРИМ НЭР ДЭВШИГЧИД МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛОО ДЭЭШЛҮҮЛЭХ, ӨӨРИЙГӨӨ ХӨГЖҮҮЛЭХ ЦАГ БОЛСОН НЬ СОНГУУЛИЙН ЯВЦААС ХАРАГДАЖ БАЙНА ... ТЭГСЭН МӨРТЛӨӨ ӨӨРИЙГӨӨ ӨНДӨРЛӨГТ ӨРГӨСӨН НЭР ДЭВШИГЧИД ОЛОН БАЙЛАА ... !!! ... ... сонгуулиас илүү цаана чинь ТАНАЙ ҮР ХҮҮХДҮҮДИЙН ЭРҮҮЛ МЭНД ... , КОРОНАВИРУС ЧИМЭЭ ДАЙН ... !!!!!!!! ...

66.181.161.30


comment image

Зочин - 2020-06-27

илт хууль зөрчөөд байхад хараад суух юмуу. Өт ч гэсэн яадаг билээ

66.181.183.123


comment image

Шууд хэлэх нь - 2020-06-27

Одоо болно та нар ялах албаггүй биздээ. Ард түмний сонголтийг зөвшөөрөх хэрэгтэй битгий бусдын ажлыг үгүйсгэж өөрсдийн бодлоо тулгаачдээ Хэсгийн хороон дээр ажилласан олон хүний ажлыг хүндэтгэх нь соёлтой хүний шинж шүү угаасаа нэг нь ялж нөгөө нь ялагдах зарчимаар л яваа биздээ юунд иргэдэг юм болдоо .

66.181.161.93


comment image

Зочин - 2020-06-28

Энэ нөхдүүдээс хэдэн төгрөгийг нь салгаж чадсан хүмүүс таныг заавал сонгоно, урьдчилан баяр хүргэе гээд горьдуулчихдаг байхгүй юу. Монголчууд олон жил сонгуульд оролцоод туршлагатай болсон. Овоо хэдэн бор юмтай болдог үе нь сонгууль шүүдээ. Хорь гаруй үл таних этгээд мөнгө бариад, хариугүй царайлаад ирэхэд авалгүй яахав, юу гэж чамайг сонгохгүй, авахгүй гэж суухав. Зөв

66.244.109.90


comment image

Зочин - 2020-06-28

Уянга нэр дэвшигч ээ хятадын эрлүүзүүдийг дахиж сонгохгүй гээд байгаан биш үү

202.126.89.136


comment image

Зочин - 2020-06-29

Та 2 бол ард түмний дунд танигдаагүй хүмүүс. Нэг нь ядарсан эх охин 2-т байр өгч танигдсан байх, нөгөө нь бол дүү нь баранд сэлэм эргүүлж танигдах шахсан байх. Уянга бол тэгтлээ үнэлэгдэхээ байсан шд. Өөрсдийгөө хэдэн хүний санал авар байх гэж бодсон юм бол доо. Энэ зэрэгтэй авсандаа баярлах хэрэгтэй. Саяхан Ганболдын хэсгийн тооллого яг таарсан гэсэн, өөрөө ч очоогүй гэсэн шд. Тийм юм бол яах гэж ингэж хэл ам хэрүүл тэмцэл хмйж явдаг юм бэ!

66.181.161.102


comment image

Зочин - 2020-07-07

daraagiin songuulid har mashin hereggui estoi luibariin songuuli bolson shuu garah estoi humuus garaagui MAN nam bureldhuuneeree garsan

103.26.194.68