АНУ-ААС ТУСГАЙ НИСЛЭГЭЭР ИРСЭН ОЮУТНУУД ЭСЭРГҮҮЦЭЛ ИЛЭРХИЙЛЛЭЭ
urug.mnСэтгүүлч: Urug.mn
НИЙГЭМ 3 долоо хоног өмнө

urug.mn

2020.09.02-ны АНУ-ын Сиатл хотоос тусгай нислэгээр ирсэн 25 оюутан тусгаарлалтын байрандаа орохгүй хэмээн эсэргүүцэл илэрхийллээ. Учир нь оюутнуудыг Тулгат гэх интернэтгүй, утасны сүлжээгүй, халуун усгүй хүний наад захын хэрэгцээг хангах нөхцөл бүрдээгүй газар аваачжээ. 

Оюутнууд эх орондоо ирэхийн тулд улсын зардлаар ирээгүй ба их хэмжээний мөнгө төлж ирсэн. Гэвч тэдний эсэргүүцлийг дарахаар 23 цагийн үед тусгай хүчнийхэн очиж өөр байранд нь оруулжээ.

 

/Гэрэл зургийг Amartuvshin Dorj фэйсбүүк хуудсаас авав/

 

 

182 сэтгэгдэл


comment image

УОК АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА !!! ЧАДДАГ МЕНЕЖЕРТ НЬ АЖЛАА ӨГ !!! - 2020-09-03

ТЭДНИЙ ЗӨВ !!! ЯМАР ДАЙН БАЙЛДААНТАЙ УЛСАД ИРЧИХСЭН БИШ !!! ЗОВЖ ЗОВЖ ХАМАГ МӨНГӨ САНХҮҮГЭЭ ШАВХАН БАЙЖ ТӨРИЙН ТАВЬСАН ШААРДЛАГЫГ БИЕЛҮҮЛЭЭД ЭХ ОРОНДОО ИРЖ БАЙХАД ОНЛАЙН СУРГАЛТ ХИЧЭЭЛ НЬ ТАСАРЧИХ БАЙДАЛД ОРУУЛЖ БАЙНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ !!! ТӨЛБӨР ТӨЛЖ ЭЛССЭН ТЭТГЭЛЭГ АВДАГ СУРГУУЛЬ СОЕЛГҮЙ БОЛГОЖ БАЙНА ГЭСЭН ҮГ !!! ОЮУТАН ЗАЛУУС ЗҮЙ ЁСНЫ ШУДАРГА НААД ЗАХЫН ШААРДЛАГА ТАВЬЖ ЭСЭРГҮҮЦСЭН !!! ТЭДНИЙ ЗӨВ !!!

66.181.179.182


comment image

Зочин - 2020-09-03

Zuv sh de yamar horigdluud bish de erh chuluutei orond ingej buh zuiliig ni boogduulj bolohgyi sh de

192.82.76.219


comment image

YOK - 2020-09-03

Oyutnuudiin zovshdee.anh tusgaarlna gesen white house d ni p oruulaachee.Herev iim hogiin yumand oruulna geed anhnaas ni helsen bol ene hogiin gazart chine hen irehuin!!!!

202.126.89.71


comment image

Зочинzochin - 2020-09-03

Boon yum holj bolj irchiheed yah gej ingedgin, irsen humuusin ubaigui uildlees nolj tsaashdaa ireh humuust hundrel uchirdag shuu dee

202.9.46.247


comment image

Зочин1 - 2020-09-03

Гуйж ирчихээд 21 хоног хаана ч байсан яадаг юм. Бидэнд корна халдаачих ваа

192.82.64.216


comment image

TtttЗочин - 2020-09-03

Ene arai heternee. Mongoo tolood irj baihad yadaj online eer hicheelleh nohtsoliig ni hangaj ogoochdee.

74.131.87.12


comment image

ЗочинЗОЧИН - 2020-09-03

ГАДААДААС ХҮН БИТГИЙ АВ ДАВАРСАН ХОГНУУД ВЭ БОЛОМЖООРОО БАЙНА ОЮУТАНУУД ДАВАРЧ БАЙНА ДАХИЖ ГАДААД РУУ БҮҮ ГАРГА ИЙМ ХҮМҮҮСИЙН ЭРХИЙГ ХАС ЭХ ОРОН ЧИНЬ ЧАДАЛААРАА АВСАН ДАВАРСАН НОВШНУУД ВЭ УОК САЙН АЖИЛЛАЖ БАЙНА

202.55.188.39


comment image

Зочин - 2020-09-03

Сцрах боломжийг нь хангаж огох хэрэгтэй

139.5.218.184


comment image

Зочин - 2020-09-03

Даварцан юмнууд вэ ирлээ болоо юм бишүү бусдын ажилд дараа болж хүндрэл учируулахаа болих хэрэгтэй. Яах гэж ирсэн юм болдоо

103.9.90.130


comment image

Зочин - 2020-09-03

Эх орондоо ирлээ болоо биз дээ. Юун интернэт, энэ асуудлаа ар гэртээ хэлж утсандаа датагаа аваад л болоо биз дээ. Новшнууд ажилаа хийж байгаа хүмүүст саад болохоо болих хэрэгтэй. Бусдыг муулах болохоороо хувийн датагаа ашиглаж сошиал сүлжээнд тавиж байгаа юм чинь тэр датагаа хичээл номондоо ашигла. Бусдад бүү саад бол.

66.181.178.74


comment image

Зочин - 2020-09-03

Мөнгөө төлсөн ч гэх шиг. Ер нь 50к-100к гээд л үнэ тогтоох хэрэгтэй. Үнэхээрийн хангалуун газар баймаар байгаа бол мөнгө нэмж төлөөд үнэтэй буудалдаа бууна биз. Онлайн хичээл гээд худлаа залахын. Зүгээр л 21 хоног утсаа маажиж хэвтэх гэсэн хүсэл. Онлайн хичээл байлаа гэхэд интернеттэй интернетгүй утасны датагаа ашиглаад сурч болно оо доо. Даварсан пацаанууд

202.21.108.228


comment image

Зочин1 - 2020-09-03

Odoo nogoo hurandaa garch ireed baahan gonshignoh baih. Bid nar sain ed nar bugd muu hunuus geeel.

66.181.161.54


comment image

Зочин - 2020-09-03

Буудлууд хүмүүс авахгүй бна шүү дээ. УОК хичнээн хичээсэн ч буудлууд авахгүй гд, олдсоныг нь та нар голоод яах вэ? Байгаа олон буудлын эздэд хандаж үгээ хэлэх хэрэгтэй байх. Монголд бгаа оюутнууд уулын мухраас хүртэл цахимаар хичээллэж бгаа. Дотооддоо халдвар тарах вий гэдгээс бүх хүмүүс, ард иргэд хичээж бхад гадаадаас ирэгсэд сүүлийн үед хэтэрхий их зүйлийг шаардаж, бүхнийг буруушааж, элдэвлэж бгаа нь ямар 1 нам, улс төрийн үйл ажиллагаа мэт санагдаж бна. Өвчин бол өвчин. Бид хамтдаа даван туулах ёстой шүү.

202.9.46.230


comment image

Зочин - 2020-09-03

Хичээлээ хийх боломжийг хангаж өгөөчээ

202.126.89.6


comment image

Зочин - 2020-09-03

Даварцан ацнуудыг буудчих

66.181.185.40


comment image

Зочинзочин - 2020-09-03

Эрсдэл тээж ирчихээд юун ч олон үгтэй юи бэ дээ ! Айдастай хэцүү байна шүү ! Олон юм ярилгүй заасан байранд нь ор ! Өвчин тараачихав !

202.126.89.86


comment image

Зочин - 2020-09-03

Датагаар хичээлээ үзэж яагаад болохгүй гэж ? Харин сайхан агаартай газар өмхий буудлаас дээр шдээ. Найзын мэань хүүхэд төлөх мөнгөгүй гээд ирж чадахгүй Америкдаа бж л бна. Ирж чадахгүй хүүхдүүд зөндөө л бган бна лээ

66.181.179.137


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ийм л завхарсан төртэй улс

192.82.76.122


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ирсэн хойноо ингэж болохгүйэ.бусдын л адил боломжтой газар нь очоод хэд хоночиход яачаал байгаан. Энэ бол даварсан үйлдэл шүү. Тэр сувилалд нь интэрнэт сүлжээ тавьж болношдэ.

49.0.171.112


comment image

Зочин - 2020-09-03

yaaah gj irsiiin tegul undur hugjiltei gazraaa l bj bhgui doroi buurai ydaj bgaaa gazar ircheeed altan zagasniii emgen shig dandaaa hutsatsgaaaj bdiiin

202.126.89.204


comment image

Зочин - 2020-09-03

Boliochee huuhduudiin hicheeliig hiiglee UOK gej duursen malnuud bn

202.9.46.87


comment image

Зочин - 2020-09-03

Энэ хүнд үед ингэж ямбатан зан гаргаж болохгүй ш дээ . Яах гэж ирсийн, нэг л их сүрхий сайхнаа гайхуулах гэж , мөнгөө төлсөн гэж ажлаа хийж яваа албан хаагчид луу агсрах гэж ирдэг юмуу. Ийм болоод л буудлууд хүртэл авахаасаа эхнээсээ татгалзаад хэцүү байна. Сургууль хичээл нь эхэлсэн л юм бол тэндээ байхад яадийн. Нэг л их Монголоо голсон юмнууд

66.181.181.90


comment image

Зочин - 2020-09-03

Үхэл алдаж ирчихээд юугаа хуцаад байгаа гөлөгнүүд вэ. Монгол улсын чадах хэмжээ нь энэ байна. Тэр тансаг газраа хэвтэж байгаад үхэхгүй юугаа хийж алба шиг ирчихээд олон юм хуцалдаад байгаа юм. Ийм ядарсан сэтгэлтэй хог шаарнуудаар монгол улс яах юм

139.5.218.39


comment image

Зочин - 2020-09-03

Sain bainuu, uchugdur irsen zaluusiin negen yumaa. Ene neg aldaa baina, anh Tulgat amraltiin gazart haluu us baihgui, usand oroh bolomjgui, wifi baihgui gesen shuu. Tendees Enkhsaran gedeg gazar avicharsan. Enkhsaran dajgue gazar bainlee. Yadaj haluun ustai, dulaahan. Suljee barij baigaa bolhoor hicheelee hiih data avj bolno. Zarim uruund ni wifi baigaa.

202.126.88.193


comment image

Зочин - 2020-09-03

Хаа байгаа Америкаас нь очоод аваад ирж байгаа нь их юм ш дээ. Даварчихсан юмнууд вэ.

203.98.76.100


comment image

Зочин1 - 2020-09-03

Битгий ир л дээ. Монгол хүн юм бол улсынхаа боломж нөхцөлийг ойлгоогүй бол бүү ир. Ирсэн хойноо бүү новшир.

66.181.186.211


comment image

Зочин - 2020-09-03

tanaih yamr hudalch site ve bi dund ni bsan hun bna tulgat geed amraltand irsen tend l asuudaltai bsan odoo enh saran suvilald temtsej bj irsen bna baahan hudlaa handalt avah gsen hudal medeelel naad hudal medeellee zas malnuudaa

202.9.40.22


comment image

Zochin - 2020-09-03

8.30ni odor irsen irgedees baga nasny huuhedtei ger bul bolon eruul mendiin asuudaltai ondor nastanguudiig bas gutlaa heleed niit 26huniig tulgat amraltyn gazart abch irsen. Bid etserguuseed neg shono abtobusan dotor honood etsest n hurtel temtseed ogloo 11tsag ged buudald irsen. Hamag Mongo toglood, zobj yadaraad arai gej irsen humuusiig malnaas door uzej doromloj baidagiim bna manai tor zasag.

202.126.88.67


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ямар бүдүүлэг юм бэ, бусадтай адил мөнгө төлчөөд адил нөхцөл шаардах эрхтэй шдээ. Бас тэр хичээл номоо хийх бололцоог нь хангаж өгөх хэрэгтэйшд. Хүний өмчийг хураадаг нь бас юу вээ, шорон юмуу хаашайн

66.181.161.10


comment image

ЗочинДамдинсүрэн - 2020-09-03

Энэ чинь Ардчилал хүний эрх чөлөө зөрчигдсэн нэг намын систем оршин тогтносон аюултай нийгэмд амьдарч байгаагийн тод илрэл. Энэ оюутнуудын Үндсэн хуулиар олгосон сурч боловсрох эрхийг хязгаарлаж буй нь үнхээрийн бүдүүлэг асуудал үүсэж байна. УИХ энэ асуудлыг яааралтай авч хэлэлцэж ЗГ ын шадар сайдыг огцоруулах зайлуулах УОК ыг татан буулгах хэрэгтэй. Ард иргэдийн хүүхдүүдийг дарамтлах хүчний байгуулгаар ташуурдах эрх дэндүү хүний эрхийг зөрчсөн байна. Баттулга Хүрэлсүх Зандан шатар нараа Ард түмний хилэнгийн гал асаж доромжлолыг тэсэхгүй шүү. Бид тэмцэнэ. Ард түмэн ялна.

192.82.69.157


comment image

Зочин - 2020-09-03

Тэнэг цагдаа үхэж далд ор.

139.5.216.239


comment image

Зочин - 2020-09-03

Тахал биш шүү дээ. Монгол шиг ингэж тэнэгтэж байгаа газар хаа ч байхгүй

192.82.77.208


comment image

Зочин - 2020-09-03

УОК гэж нэг унхиагүй нөхдүүд. жаахан зүйлийг олигтой зохион байгуулж чадахгүй, чадахгүй бол хүчээр шийдээд болоод байна гэж бодож байгаам байхдаа намын кармааны хэдэн нөхдүүд. менежмент хийдэг чаддаг хүмүүст нь ажлаа өгөө. ард түмнээ туйлдуулж дууслаа... хоол унд орон байрны хэрүүлээс илүү гарж чадахгүй замбараагаа алдсан л харагдах юм.

122.201.23.75


comment image

Зочин - 2020-09-03

Irsen Mongolchuud ih yum husehgui bgaa shuu.Tseverhen orchin,haluun us,idej bolohoor hool,hunleg hariltsaa.Iimhen yumiig zohitsuulj chadahgui gonshignood l bdg archaagui yumaa Ontsgoi komisiinhon..Hov zoogood l .

192.82.70.72


comment image

Зочин - 2020-09-03

Яах гэж авч ирсэн юм!! Даварцан гарууд вэ?! Бүгдийг нь ганц худагруу хорь!!

192.82.70.239


comment image

Зочин - 2020-09-03

Тансаг амьдралтай баячуудын хүүхдүүд ингэж дөвчигнөндөө. Сайхан агаартай газар л байна. УОК ажлаа сайн хийж байгаа. Хүүгээ хурдан ирээсэй гэж хүлээж сууна.

202.9.40.30


comment image

Зочин - 2020-09-03

ИИШ ПИЗДА ЭНЭ МУУЛСАН ӨВЧИН ТУСГАЧИХВИЙ НТР ГЭСЭН ТЭНЭГ МУЛГУЙ ПИЗДА НАР ӨӨРДИЙХ НЬ ХҮМҮҮС БОЛОН ӨӨРӨӨ БАЙСАН БОЛ ГЭЖ БОДДОГГҮЙ ҮХСЭН ТАРХИТАЙ ХАР ЛАЛАРУУД ТОЛГОЙНД НЬ ЯМАР Ч БОДОЛ БАЙДАГГҮЙ ТЭНЭГ ХАР ПИЗПА НАР ЮМАА БИ ГАДААД БАЙДАГГҮЙ БИ МОНГОЛДОО БАЙДАГ ТЭГЭХДЭЭ ТА НАР ҮНЭХЭЭР ТЭНЭГ ПИЗДА НАР ШҮҮ ХАР ЛАЛРУУДАА ҮНЭХЭЭР ИНГЭЖ Л ХЭЛМЭЭР БАЙНА УСАН ТОЛГОЙТНУУДАА

202.21.126.98


comment image

Монгол улсын иргэн - 2020-09-03

Өвөө, Эмээ, Аав, Ээж нь нас бараад эхлэх үед Монголчууд ойлгох байхдаа алдварыг алдсан тохиолдол манай эрүүл мэндийн тогтолцоо дийлэхгүй шүү дээ алдаж байж ухаан орох хүмүүс юмдаа Дэлхий том гүрнүүд ямар хүнд байдалд байгааг харж байгаа биз дээ

62.109.20.253


comment image

Зочин - 2020-09-03

Хөгийн юм бэ сурах эрхийг боох эрх байхгүй шүү

172.56.42.17


comment image

Zochin - 2020-09-03

Dawarsan yumbee yaadag... dotroo haldwar taraahgvi gj hicheel ajillaj BN sdanuud hicheel nomoo hj dvngee gargaad tendee bjiina bizde. 21 honogt n haluun us busad asuudluudiig n shiideed ogno l gj bnshde. Sain baildaan tsaashaa shvv neg dotrooo haldwar tarwal manai ervvl mendiin salbar diilehgvi vheh n vheed aztai neg n amid vldene.

202.55.188.43


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ystoi ene songuulid bid yu hiichvee...

66.181.190.135


comment image

Зочин - 2020-09-03

Яах гэж ийм юмнуудыг авчраад байдгын. Буцаагаад явуул. Тэндээ тахал тусаад тансаглаад хэвтэг.

103.229.120.202


comment image

Зочин - 2020-09-03

yun dabarsan yum be ? yah gj irsen yum be tender bna l bizee en tsar tahal oilgoj bna uu haramsaltai l yum

203.91.115.50


comment image

Монгол - 2020-09-03

Оюутнуудын зөв тэд чинь эх орондоо ирэх гэж маш их мөнгө төлсөн бас сургуульдаа онлайнаар сурч дредит цагаа аьахгүй бол хайран хөдөлмөр мөнгөөр шатаад сургуулиас хасагдана. Интернэтгүй орчинд залуусыг утасгүй хорьж хохироож болохгүй.

202.21.124.29


comment image

Зочинбаттөмөр - 2020-09-03

Зөв зүгээр л дүрэмээ мөрд

202.126.90.12


comment image

Зочин - 2020-09-03

Omg. Internet taviad ogoochee arai ch dee. Hicheel yamar togloom u! Utsiig ni huraaj avaad baihda yahavde

96.65.121.25


comment image

Цэлмэг - 2020-09-03

Онлайн хичээлтэй шдээ ямар эргүү юм бэ.

202.179.25.176


comment image

Зочин - 2020-09-03

Гөлөгнүүдийг жагсааж зогсоогоод үхтэл нь машиндаач муу нүүрний арьснуудыг ганцын камерт хийгээд амьтан болгочих

66.181.178.178


comment image

Зочин - 2020-09-03

Нэг ийм сайхан агаартай сувилал бидэнд олдоод хэд хоно гэвэл мөн сайхнаадаа! Эд нар нутагаа санасан юм алга, агаар орчин огт хамаагүй, дандаа хотын шаврын хүүхдүүд л АНУ-д тэнэж яваа шүү дээ! Та нар л онлайнаар хичээл үзэх байхдаа! ФБ ухаж байх л гэж тэр байхгүй юу! Та нарыг хотын төвийн буудал амлаж гадаадаас гуйж авчирсан болж байна уу? Солиод оруулах байр байхгүй байхад та нарыг сахиад гадаа сууж хонох уу! Наад хүмүүс чинь бүтэн 8 сар нойргүй хоол муутай ажиллаж байгаа хүмүүс! БАРАГТАЙ ЗАДАР!

192.82.71.19


comment image

Зочин Б.Анхзаяа - 2020-09-03

бүхэл бүтэн 1060000 мянган төгрөг төлж байрлаж байж шаардлагаа тавилгүй яадгын ... манайх чинь одоо 2 дахь хойд солонгос улс болсон байнаа. удирдлага нь бүхнийг хүчээр шийдээд ... ард түмэнд үгээ хэлэх, цаашлаад шаардлагаа тавихч эрхгүй болсон байна . ОДОО ЯАЖ ЭНЭ ДАРАНГУЙЛАЛЫН НИЙГЭМД АМЬДАРНАА

1.2.214.57


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ийм бүдүүлэг бхаа болих хэрэгтэй.Өчнөөн төлбөрийг нь авчихаад,бас онлайн сурталт авч бгааг нь харгалзан интернеттэй газар оруулах хэрэгтэй.Тэгээд өөрсдөө юманд хариуцлагагүй хандчихаад түүнийгээ бусдад тулгана гэдэг байж боломгүйш дээ.Төрийн албанд маш сайн шүүлтүүр хэрэгтэй бна.Юугаа ч ойлгохгүй хүмүүс бх юм.Тэгээд гэртээ хүн гуйлгаар суулгаж бгаа мэт хандана.УОKын удирдлагыг жаахан чадамжуулж,юм ойлгодог хүмүүс тавих хэрэгтэй бна шүү

103.57.92.112


comment image

erkhes - 2020-09-03

ingehiin medseer baij yah gej avchirdiin hedhen honog tusgaarluulna l biz yun surtei sda nar we ayulgvi gazar irjiij gonshignood bhiin

66.181.177.93


comment image

Зочин - 2020-09-03

Энхсаран ус муутай туул голын өмхий үнэртсэн бохир газар хүүхдүүд тавтай орчинд хичээл сургуулиа хийх нь зөв.уок 8 сар өнгөрч байхад ажлаа зохион байгуулж чадахгүй байна.ийм төр засагтай байх гэж.тэр 21 хоногоо 14 болгож байраа эргэлтэнд оруулвал баыр хурдан суларна.

49.164.76.210


comment image

Зочин - 2020-09-03

Б**снууд

103.212.116.44


comment image

Зочин - 2020-09-03

хэдэн хувийн хэвшлийн зочид буудлууд,кэмпүүд нь хүн авахгүй ээ одоо болсон гээд үүдээ барьвал ирэх гэсэн хүмүүс хаана орох вэ.өндөр хөгжилтэй орнууд мөнгийг нь төрөөс дааж тусгаарлаж байна гээд байгаа яг үнэн үү.Миний мэдэхийн Солонгост лав өөрсдөө л мөнгөө төлж тусгаарлуулж байгаа.Хэлэх гээд байгаа гол утга нь 21 хоног хичээлээ хийх гэж байгаа бол монголд утасгүй интернэт Америктай адилхан хөгжсөн шүү.Гэр интернэт,Манай интернэт гээд л байна.гэрээсээ авчруулаад ашиглаж болох гарц байж л байгаа.тэр авна гэсэн буудлууд нь янз бүрийн шалтгаанаар авахгүй л гэсэн бол төр яаж ч чадахгүй биз дээ....аль аль талдаа л бодотлой ойлголцолд хүрэх гарц хайсан шийдвэр хэрэгтэй байгаа харгадаад байна.

66.181.161.54


comment image

Saran - 2020-09-03

End surug setgegdel bichij bgaa humuus umhii hir dagandaa barigdsan amaa ch ugaaj baigaagui, umhii amaaraa um buhniig muulj taashaal avagch hezee ch usand orj bgaagui umhii hanhalsan hun hognuud. Humursun togoon doroosoo garch uzeegui hogiin amidataa naad huuhduud ta nar shig sar jileer usand orohgui baij chadahgui shuu. Udur bur usand orj , erdem nom surch hunii erh gej uy baidgiig medeed uzeed irsen humuus. Archaagui hognuud umhiireed hevtej baihdaa taarsan uher Mongolchuud

73.44.176.156


comment image

Saran - 2020-09-03

End surug setgegdel bichij bgaa humuus umhii hir dagandaa barigdsan amaa ch ugaaj baigaagui, umhii amaaraa um buhniig muulj taashaal avagch hezee ch usand orj bgaagui umhii hanhalsan hun hognuud. Humursun togoon doroosoo garch uzeegui hogiin amidataa naad huuhduud ta nar shig sar jileer usand orohgui baij chadahgui shuu. Udur bur usand orj , erdem nom surch hunii erh gej uy baidgiig medeed uzeed irsen humuus. Archaagui hognuud umhiireed hevtej baihdaa taarsan uher Mongolchuud

73.44.176.156


comment image

Зочин - 2020-09-03

er ni mongolchuud yalanguya gadaadas irj bfa ene hymyys arai l huvia bodson bertegchin bolchihson yum shigee.eh orondo irsen hymyys chini baga ch boltugai uujuu bj boldoggyu yum uu.mongoliin tal nutagt amidarch bga irged malchid tedni yr hyyhdyydyd ajil anidral hicheel syrgaltaa hiij blood l bba.ene hymyys haanas irsen hen gj yyrsdiigy boddog yum bldoo.ynendee heleh ch yg oldohgyi yum daa.

202.126.89.179


comment image

Зочин - 2020-09-03

er ni mongolchuud yalanguya gadaadas irj bfa ene hymyys arai l huvia bodson bertegchin bolchihson yum shigee.eh orondo irsen hymyys chini baga ch boltugai uujuu bj boldoggyu yum uu.mongoliin tal nutagt amidarch bga irged malchid tedni yr hyyhdyydyd ajil anidral hicheel syrgaltaa hiij blood l bba.ene hymyys haanas irsen hen gj yyrsdiigy boddog yum bldoo.ynendee heleh ch yg oldohgyi yum daa.

202.126.89.179


comment image

Зочин Б,Анхзаяа - 2020-09-03

бүхэл бүтэн 1060000 төгрөг төлж байгааш дээ шаардлагаа тавилгүй яадгын.. орчин үед амьдарч байж яаж халуун ус, интернэтгүй газар байхын. манай улс 2дахь хойд солонгос улс болжээ.. удирдлагууд бол бүгдийг хүчээр шийдээд , ард түмэн шаардлага тавих байтугай үгээ ч хэлэх эрхгүй болжээ!!!! ОДОО ЯАЖ ИЙМ ДАРАНГУЙЛЛЫН НИЙГЭМД АМЬДАРНАА? ҮРГЭЛЖ УДИРДЛАГУУДЫН ӨРИЙГ ДАРДАГ ТОГТОЛЦООТОЙ БООЛЫН НИЙГЭМД ЯАНАА МОНГОЛЧУУД МИНЬ!!! ТЭД ДЭЛХИЙН ,,АЗИЙН ГЭЭД ТОМ БАНКНУУДААС ТЭР БУМААР НЬ ЗЭЭЛ АВААД ХАЛААСАЛЧИХНА... АРД ТҮМЭН ТЭР ӨРИЙГ НЬ ДАРНА. ЭНЭ БОЛ БООЛЫН НИЙГЭМ!!! яанаа МОНГОЛЧУУД МИНЬ!!!!

1.2.214.57


comment image

Зочин - 2020-09-03

Монгол ихэнх хүмүүс нь сөнөцөн сэтгэхүйтэи ийм болоод ч өөдөлдөггүй юм угаасаа удахгүй колончлогдох байхаа чааваас ухамсарын доройтолд орцон хүн амын 90% нь тэгээд нөгөө толгой хэд нь тэр эргүүнүүдийнхээ толгойг хааш яаш удирдаж байгаад хэдэн төгрөгийг нь идчихдэг би ийм улсын иргэн байгаадаа ичиж үхэх нь !

211.35.158.198


comment image

Зочин - 2020-09-03

Honogiin 50.0 tulchuud udriin 3 hoolniih ni uned ch hurehgui. 30 garui ni naad amealt suvilaliin chini ashiglaltiin zardald l hurne. Ta nartai adil bas surah eostoi resident emch nar surah tsagaa aldaad hool zoogood uilj duulahgui bj bna.

202.126.89.85


comment image

Зочин - 2020-09-03

баян айлуудийн эрхээрээ хатсан нусан буунууд үхлээ хатлаа төр засгаас ирж авсангүй гэж уйлан донгодож гоншогнож байгаад ирсэн нусаакууд юу вэ

202.131.243.186


comment image

Зочин - 2020-09-03

Эсэргүүцэл илэрхийлж босох хэрэгтэй Арай дэндэж байна. УОК больж үз одоо

117.111.28.22


comment image

Зочин Баттулга - 2020-09-03

Хэлсэндээ байх хэрэгтэй эд чинь сурч мэдхийнхээ төлөө ингэж байгаа!!! Монголдоо байгаа бид хэд маань шудрага ёс өөрсдөө хүсэж залуусаа дуугар гэж хэлдэг мөртлөө хэдхэн хүний хариуцлагагүй үйлдэлийн төлөө эднийг зүхэж байгаа улсууд байж болох уу.

66.181.167.96


comment image

Зочин - 2020-09-03

Битгий давтацгаа. Ор гэсэн байрандаа орцгоож. Эрүүл саруул ирсэндээ баярлацгаа.

202.9.40.30


comment image

Зочин - 2020-09-03

дураараа янхан ууд вэ. уйлан дуулан байж ирчхээд. байр олдсон нь их юм. гадна майхан байсан ч яадаг юм

66.181.161.31


comment image

Зочин - 2020-09-03

Хэнийх нь буруу зөв ч бай битгий ир гээд байгас хүмүүст хэлэхэд зөвхөн өөрийн чинь эх орон биш шүү. Эх орондоо ирэх эрхийг дэлхийн аль ч улс хориглоогүй шүү. Нэг тийм би л болж байвал бусад нь хамаагүй гэдэг хөгийн айл байдаг ш дээ. Тийм өмхий зангаа энд битгий бич л дээ. Хөгийн орк зан. Гарч орж явж сурсан хүмүүс бол нүд нь нээгдэж зан нь уужим болсон байдаг даа

202.126.90.110


comment image

Зочин - 2020-09-03

Undesnii ayulgui baidal gej bdag yum oyutnuud minee. Uls oron chin huulitai baigdag yum. Ireh geed irj chadahgui zunduu uls bn. Ene bol erheleh ue bish. Tushaal bieluuleh uuregtei ulsiinhaa umnu. Odoo ueiin zaluus yum l bol utasaa gargaj ireed live hiideg uvchtei bolson. Tseregt ch yavj uzeegui hatuujil humuujilgui erh duraar ussun nyaltsgai huuhduud.

103.57.93.150


comment image

69з - 2020-09-03

Бүгдийг нь хорихд хорь УОК юунд нь найр тавьдаг юм өвчин тарвал үүнээс аюултай аюултай шүү УОК жаахан хатуу бай

103.212.116.61


comment image

Зочин - 2020-09-03

Новш юм даа. Монголд бүх юм хулхи. Дандаа ард түмнийг хуурч мэхэлнэ. Хөгийн засаг төр сонгосон хохь.

182.160.33.252


comment image

Зочин - 2020-09-03

Оюутнуудын зөв. Мөнгөө төлсөн бол хичээл номоо хийх байранл оруулах хэрэгтэй

117.111.25.125


comment image

Зочин - 2020-09-03

Тэмцэх цаг нь арай бишээ ид сургууль цэцэрлэг орж хөл хөдөлгөөн ихэссэн ийм үед ингэж дураараа аашилж болохгүй байх бүтэн жил болох гэж байгаа биш 3 хан долоо хоног шүү дэ зарим 1 нь үнтэй буудалд буухгүй гэж хэрүүл хийнэ зарим нь хямд буудалд буухгүй гэнэ хүн хүний санаанд тааруулж хийнэ гэж юу байхав дэ муулсаар байгаад эхнээсээ буудлууд нь хүн авахгүй гээд мэдэгдээд эхэлсэн байхад ийм үйлдэл гарсанаар дараагийн ирэх хүмүүсийхээ ажилд саад болж байгаагаа сайн боход хэрэгтэй

103.10.23.8


comment image

Зочин - 2020-09-03

Өдрийн 50 000 төгрөг гэдэг бол үнэндээ хямдхан. 3-4 хоол, унтах байр, үйлчилж байгаа ажилчдын цалин гээд зөндөө зардлуудыг тооцох хэрэгтэй. Юун интэрнэтийн мөнгө бэ? Ёстой датагаа утсандаа хийгээд хичээлээ хийхгүй юу. Өдрийн 50 000 гэрээ хийх буудал олдохгүй байгаад байгаа юм байна лээ. Бүүр жижиг үүд нь ахуйн ариун цэвэр, халдвар хамгааллын шаардлага хангахгүй хэцүү байгаа юм бна лээ. Учиртайхан шиг ухаантайхан шиг байж үз.

72.140.68.141


comment image

Зочин - 2020-09-03

Munguu uguud irj bhad dawartsan ai ymar ulsin zardalaar tusgaarlagdaj bga yu er n yu hgd bgan be ene uls

202.9.40.14


comment image

Зочин - 2020-09-03

Коммунист орон болсон юм уу? Сурах эрхийг нь хангаж өг

103.26.193.108


comment image

Zochin - 2020-09-03

Harin tmee UOK ajlaa hiij chadahgvi bn gej uuriin bier medreed l sj bn. Huleej awsan bair ni bvr vnen aimar teriigee teged tusgaarlalt ntr gechihjee teged gomdol sanalaa heleheer horino tsagdana hariutslaga tootsno ntr gej ailgaad l yunii mungu ni medegdehgvi baahan mungu neheed l asuuhaar medeh hun bhgvi neg negenruugee chiheed l iim l baidaltai bn shdee baahan saytan ter bumtanguud irsen gej bodood bgam shig bgaan. Gomdoltoi bgaa busdiin zowlongoor zvger l huljih gesn uruwdtei amitad l bndaa gj harj bndaa

103.242.47.26


comment image

БААТАР - 2020-09-03

ХАЛУУС УС ИНТЕРНЕТ ТАВИАЛ ӨГЧИХӨӨЧ АСУУДАЛ ЮУ БАЙХАВ ДЭЭ. ИНГЭЭД ЗАРИМ НЬ БОСООД ЗАРИМ НЬ БОСГООД БАЙХ АСУУДАЛ ЮУ БАЙНА. ХААНА ХААНА АА СЭТГЭЛ ГАРГАХАД БОЛОХ Л АСУУДАЛ ШҮҮ.

43.228.131.11


comment image

Зочин - 2020-09-03

Даварсан юмнуудыг яах гэж авчирсан юм..Бид бүгд адил тэгш эрхтэй..Солонгосоос ирээд Эх оронтойдоо баярлаад наана чинь хэл амгүй 21 хоног байж чадсан шүү..Муу паразитуудын хүүхдүүд минь....

202.126.89.115


comment image

Шүүмж - 2020-09-03

Дугай л 21 хончооч дээ олон юм хуцаал байх юм буссаддаа гай болов уу лалрууд минь бид бас эх орондоо очмоор байна 21 хоног та нар яг хичээл хийн ш дээ утсаа ухахгаал байгаа биз гай битгий болоороо

117.111.18.87


comment image

Миний хүүхэд ч бас гадаадад гацсан - 2020-09-03

АНУ-с бол ядарсан хүн ирэхгүй ээ, задарсан хүмүүс л ирж байгаа. Дандаа авилгалчидын хүүхдүүд. Борчуулын хүүхдүүд бол ирэхгүй ээ. Тэндээ яаж ийгээд болгочих гээд махийж байгаа шүү. Хэлээ зажилсан хэдэн юм л байна

202.126.88.41


comment image

Зочин - 2020-09-03

davaraaad bgarai ed naraas bolj corona garj mgadgushu muu llruud

43.242.243.28


comment image

Зочин - 2020-09-03

Kommunist niigem baigaa bish. Oligtoi gazar tusgaarlaj chadahgui. Zail UOK

192.82.72.205


comment image

Тусгай хүчин - 2020-09-03

Солиотой зүйл бичих юм. 25 оюутан байр саваа голоод хамгийн сүүлд энэ сувилал дээр ирсэн. 6-7 оюутан хамгийн сүүлд нь үлдээд тухайн сувилалын эмч ажилчидтай санал хүсэлтээ илэрхийлсэн. Тухайн сувилалд гадна хамгаалалт авч ажиллаж байгаа алба хаагчид хэвийн үүргээ гүйцэтгэж ажилласан. Гар утас хурааж авсан, хүчээр оруулсан гэж төрийн албан хаагчдыг гүтгэж буруутгасан бол уг этгээдийг олж хуулийн хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

202.126.90.85


comment image

lalaruudiig shorond hii - 2020-09-03

naa muu oyuntan geed bga virusnuudee yah gej avch irsiin, hucheer shaa lalariudiig

202.126.90.123


comment image

Зочин - 2020-09-03

Lalaruudaa mongol chin shoron umuu haasaa um be lalariin tsagdaanuud hunii adag shaaruud

71.231.57.243


comment image

Зочин - 2020-09-03

Одоо авчрахаа боль. Өөрсдөө явчихаад... Монголд юу хийсэндээ үнэрхээд байгаа юм. Эх орноосоо зугатаад, гарсан бус уу!!! Америкт харц ард иргэдийн үр сад явдаггүй юм... Одоо нийт ард түмэн яаж амьдардлыг мэдэр.

202.9.46.210


comment image

Зочин - 2020-09-03

White house d buusan xvmvvs dandaa xvvxedtei jiremsen undur nastai xvmvvs buuj bnale teged oyutnuud ni bagtaagvi bloxoor uur tiishe buulgasan bx ene ni zuw shde exled bid nar chin undur nastan jiremsen xvvxedtei xvne buudald oruulax estoishde

202.55.188.87


comment image

Зочин - 2020-09-03

Er ni ene medeelliig tsatsahgu ch baij bolno ldo zgr tendee shiideed gol ni yuund ve gher ingej heruul uruul uusgej baga bagaar humuusiig hagaralduulah shaltag l bolj bshd Ugaasaa l yum buhen 2 taltai ed nariin zuv ch bga buruu ch bga Ene olon yum soliorood hohino gsn uhaanii yum bichij suugaa boomeruud hugshchuudee gadagshaa hen ch jargah gej yavdaggu yum ta nar hun shg buteen baiguulaad temtseed ulsaa hugjuultsen bol bugd Mongoldoo suraad ajillah bailaa zaluu ue chn gadagshaa yavj bolovsorch ireed yum hiie gsn bodol teegeed yavj bn ihenh ni uursduu hicheej tetgelgee avaad yavj bn hunii urmand uramiin ug helj uzeegui baij zgr amaa hamhitsgaa Hil davj uzeegui manai aimag sum gej erguutej taltsdag humuus bur iluu surug yum bichihiimdaa gadaad chin divaajin bish

182.251.180.23


comment image

Зочин - 2020-09-03

гуйж ирчихээд гэдэг балай үгээ болиочээ гаж донтой садист пиздакууудаа. та нар дээр зовлон нь хэд дахин үржигдэж ирэх болтугай

66.181.161.16


comment image

ЗочинТүмэнжаргал. - 2020-09-03

Мөнгөө төлж ирж байгаа мөнгөндөө таарсан үйлчилгээ авах эрхтэй.Улс дааж ирсэн бол дурын байрандаа оруулж болно.Жирийн үеэс илүү өндөр зардал төлж ирж байгаа.Төр засаг анхаарлаа хандуулаач ээ!!!Хууль ярьж цагдаагаар дарамтлуулж хүний эрх зөрчиж болохгүй биз дээ.

202.131.250.130


comment image

Зочин - 2020-09-03

Зөв ш дээ.21 р зуун шүү дээ.эд тансаг юм нэхээгүй.иргэний наад захын асуудлыг шийдвэрлэхийг л хүссэн бна.

202.126.90.4


comment image

Зочин - 2020-09-03

УОК гэгч коммунитст байгууллага хүний эрх дандаа зөрчинө Эх орноо гээд гээд ирж байгаа хүүхдүүдэд мухар мулгуу шаардлага тавьна дараа нь нөгөө зөрчлийн хуулиараа арга хэмжээ авдаг ийм л бурангуй нийгэмд монголчууд эрх чөлөөгүй дарлуулж мөлжүүлж мөнгөгүй гутамшигтай амьдарч байна Ард түмэн коммунист дарангуйллын эсрэг босох цаг нь болсон коммунистуудыг газрын хөрснөөс арчиж байж энэ улс оршин тогтононо

103.26.194.71


comment image

irgen - 2020-09-03

er n bodit medeeleliig ogoh heregtei nna. ene medeenii aguulgiig shud oilgoh yum bol Oyutanuudiin zuv bna.

202.126.88.185


comment image

irgen - 2020-09-03

er n bodit medeeleliig ogoh heregtei nna. ene medeenii aguulgiig shud oilgoh yum bol Oyutanuudiin zuv bna.

202.126.88.185


comment image

Зочин - 2020-09-03

У.Хүрэлсүхийн ЗГ короноогоор далимдуулан 461-р хорих ангийн дэглэмээр хүмүүсийг тусгаарлаж шорон ямар байдгийг ард түмэнд мэдрүүлж байгаа юм биш үү ?

202.126.89.223


comment image

Зочин - 2020-09-03

Гадаадаас ирсэн оюутан хүүхдүүд бол жинхэнэ энэ орны эдэн эзэд нь, энд байгаа муусайн бэртэгчин хувиа хичээсэн аймхай мөнгөөр гачигдсан мөнгөнд боогдож хүний бөгс долоосон гөлөгнүүд бол хэн ч биш

103.26.194.71


comment image

Зочин - 2020-09-03

Залууст хуч хэрэглэдэг буруу. Хучирхийллээр асуудлыг шийднэ гэж ю байсийн. Тэмцэн бж эх орондоо ирж бхад. Интернетгуй буудал бна гэж ю гэсэн уг вэ?! Хичээл сургуулий хийг

66.181.161.19


comment image

Зочин - 2020-09-03

Зөв далдайсан новшнуудыг. Тусгаарлалтаас гарахад нь ахиад 14 хоногийн баривчилгаанд оруулах хэрэгтэй.

37.46.114.61


comment image

Зочинdund huru - 2020-09-03

ng huni mongo olj bga arga bhda

43.242.241.249


comment image

Үз - 2020-09-03

Оюутануудын зөв

66.181.161.26


comment image

Irgen - 2020-09-03

Ugaasaa uls yu gj zardlaaraa avchirdiin. Enkhiin tsagt ch oorsdiin mongoor l irne shd davartsiin. Chadku bol buts

202.126.88.47


comment image

IrgenЗочин - 2020-09-03

Odoo bur unegui interneteer hangana ain. Oorsdoo datagaa avaach. Haana ch hariltsaa hooboonii zardlaa oorsdoo toldog bizde ❗️

202.126.88.47


comment image

Зочин - 2020-09-03

ЗӨВ.

66.181.164.98


comment image

Зочин - 2020-09-03

хүмүүсийг бөөн цөөнөөр нь хачин юманд хориод хохироогоод л байх юм,өөрөө ороогүй ч цахимаар тавигдаж байгаа мэдээлэлүүдийг харахаар уур хүрмээр юм их хийх юм аа энэ онцгой комисс нэртэй дуракууд

202.126.90.4


comment image

Зочин - 2020-09-03

Oorsdoo hamag mongoo shavhaj irj bgaashdee ymar ulsiin zardalaar irtsen bishdee ymar ydaj online suraltsah bolomjiign hangaj ogoh ystoishdee

202.126.88.133


comment image

Зочин - 2020-09-03

1 юмыг л ойлгохгүй бх шиг бна. Амьдрах орчин чинь интернет тэйгээ цуг болсийшд. Энэ оюутнуудад интэрнэт хоолноос илүү чухал бгаа. Бүх зүйл нь тэрүүгээр дамжиж бгаа. Дарга шүтдэг төрийн албаныхан оркууд яаж ч ойлгох вэ дээ.

66.181.161.13


comment image

Зочин - 2020-09-03

Коронатай газраас ирчихээд баярлахын оронд суулт зарлаж байх гэж. Ингэх байсан юмнуудыг яах гэж АНУ-гаас татах ёстой гэж? Мөрөөдлийн эрх чөлөөний орондоо мөнгөө төлөөд байж байхгүй, эх орондоо ирчихээд далчигнаад. Гар утасны дата аваад хичээлээ хий, худлаа сүржигнэх хэрэггүй.

202.9.40.179


comment image

Зочин - 2020-09-03

Энэ энхсаран сувилал яавч биш байнашүү.

43.228.130.183


comment image

Tatvar tologch - 2020-09-03

Ene mgldoo baigaa amia bodson noxduud ter Corona gaa yok bolon EMY hamtdaaa tustsgaagaad hurdan dald orj uz!!!!!! Davartsan um vee! Miat asar ondor 3 dahin ondor unetei Bilet es zarchaad. YOK ni. 1say 60000 tugrukh demiiii zardal toluulcheeed ene bugd hertsgii uildel-n olon ulsad orgodol gargaad ogchihsoon. Udahgui Mgl ulsiin ene davartsan gazaruud boloh eruul mendiin yam bolon ulsiin ontsgoi Komiss bolon GXY bugdiiin ichtel SNN-r delhii niited bulai bolgon!!!!!!!!!!!!

66.181.161.28


comment image

Зочин - 2020-09-03

зөв шаардлага шүү ЕСайдаа анхаараач оюутанууд хичээлээ хийж усанд орох ёстой

66.181.161.25


comment image

Зочинbujin - 2020-09-03

Yok ajilaa zow gj bnaa korona dotraa aldaagui Emnelegiinhendee bayrlaa

202.126.89.135


comment image

Зочин - 2020-09-03

Онлайн хичээлтэй гадаадаас ирсэн оюутанууд адилхан тусгаарлалтын мөнгөө төлөхөөс цааш, 21 хоног хичээлээ хийхээр адгалж интернэттэй газар тусгаарлах хэрэгтэй. Хүн хэлээрээ мал хөлөөрөө. Ярилцаад хичээлтэй учир шалтгааныг дээш нь дамжуулаад уян хатан байх шаардлагатай. Хэдий ажлаа хийж байгаа ч ярилцаж шийдэх юмыг "Та нарт шаардлага гээд байх юм байхгүй. Санууллаа дараагийнх хуулийн хариуцлага хүлээлгэнэ " гэх зөв үү? Улсын онцгой комисс ингэж наана цаанагүй тулгаж ажиллаж болохгүй!!!

112.186.225.12


comment image

Зочин - 2020-09-03

Online-aar tsag hugatsaand ny hicheelee hiij daalgavaraa yavuulahgui bol boldoggui yumaa. Internet bhgui gesen shaltgaaniig surguuliud ny heregsehgui shuu dee. Dandaa darga nariin huuhed bish jiriin ardiin sain huuhduud bas baij l bgaa. Tulbur munguu tuluud irsen huuhduudiig buu dairch doromjil.

73.173.83.74


comment image

Зочин - 2020-09-03

bitgii xutsaad baigaarai novshnuudaa iim yumnuudiig yu gej avchirsan yum be xaldvar taraaval yalii ni uguud sgorond xii muusain yumnuudiig xunii erx yariad xereggui shuu tegej yarival mongold baigaa bid nar xurtel amid yavax erxtei

139.5.218.233


comment image

Зочин - 2020-09-03

davarsan bizda nariig shorond ni xii

139.5.218.233


comment image

Зочин Amar - 2020-09-03

Gar utsandaa data avchih geed baigaa humuust helehed gadaad surch baij irsen humuusd dugaar baigaa ch yumuu baihgui ch yumuu, suvilal ruun etseg eh n shine dugaar bariad ochih ch yumuu gui ch yumuu

202.21.110.150


comment image

Зочин - 2020-09-03

davarsan bizda nar tiim l yambatai yum bol uduriin 280000 tugrugiin buudald 21 xonog munguu tuluud xevtee ch ternees ene muusainuudiig tatvar tulugchdiin munguur tansagluulaxgui tiiml yum bol yu gej irsen yum xariutslagii ni tootsood shorond ni xii davarsan bizda nariig

139.5.218.233


comment image

Зочин - 2020-09-03

Усын уувал ёсын дагнаа хөө.

66.181.161.17


comment image

Зочин - 2020-09-03

naad bizda naraa sain tusgaarlaarai heg aldax yum bol ayul bolno shuu odoo UIX xuulia gargaad buutai tsereg tsagdaa gargax xeregtei shuu dee togloom bish shuu bid ch gesen amid yavax erxtei ene heg yambatai ulsuudaas bolj xaldvar taraaval shuud tsaazlax xeregtei

139.5.218.233


comment image

Зочин - 2020-09-03

ingj bitgii ard tumnee taltsuulaad umeen samuunii hajuugr nermees blood bail daa hari nutagt suugaa eleg negt ah duus min. ta naraaraa Mongol chin ard tumen chin dutsan shuu dee.eh oron chin owchin zowlongui amar amgalan bwal tsaashdiin hicheel nom,Mongo togrog oldohdoo l oldono shuudee

66.181.161.125


comment image

Зочин - 2020-09-03

Guij irchiheed geed bga humuus uursduusuu ich eh orondoo irj baigaa huuhduud yhra guij irdn zuvhun dotooddoo bga humuusiih gj bodood bdmu yaj temtsej ter olon huuhduud dundaas shalgarch tetgeleg avdag, ymr hariutslagatai bdg gdg MGL-so garch uzeh bitgii hel Mongolooroo ch aytaihan yrij chaddgui humuus ch oilgolguildee.

202.126.89.62


comment image

Зочин - 2020-09-03

Эд нарын хичээл хийнэ гэж юу байхав, 21 хоногтоо өвчингүй гэдгээ харуулчихаад гараал ирнэ биз. Зохион байгуулалттай ус цасанд оруулах байлгүй дээ. Eр нь манайхан их муухай санаатай улсууд шүү

103.212.117.142


comment image

Зочин - 2020-09-03

Бид ер нь бол УОК ын ийм байгааг л шүүмжлэх ёстой болохоос ирсэн хүмүүсийг шүүх бол хэрэггүй юм байгаа юм л даа. Энэ бол улсын үүрэх хариуцлага шүүдээ... Байх нөхцөл бололцоог тав тухыг хангах хэрэгтэй Чи амьсгалж хөдөлж идэж бас дураараа хүн муулахаа эрх чөлөө гэж үзэж ардчилал гэж орилж чарлаж яах гэж ирсийн бэ ? нтр гэдэг бол эрхээ эдлээд байгаа ядруухан царай ардчилсан нийгэмд шударга ёс тогтсон байх ёстой гэтэл энд шударга ёс гэж алга орчин нөхцөлөө сайжруулах нь зөв энэ хүмүүс эрхээ эдэлж байна... Тахал өвчний үед хэн нь эрхээ эдлээд хэн нь эрхээ хасуулах ёстой юм бэ ? Бид нэг дуугаар орчиноо сайжруул гээд тусгаарлагдсан тусгаарлагдаагүй хамаагүй дугарах ёстой байхкуюу... Одоо бидний энд ингээд хэрэлдэж байгааг нөгөө сошиал судлаачид нь хараад зарим нь хөлсөөр бичээд талцуулаад сууж байгаа шдээ .... Ухаантайхан байцгааялдаа бүгдээрээ ....

202.70.34.38


comment image

Зочин - 2020-09-03

Яагаад ийм зэлүүд газар авааччихсанюм бэ., нэг даргынх нь байрнууд уу,ямар гэмт хэрэгтнүүд биш дээ. утсыг нь аваад байхдаа яахав дээ,Нэг даргын л байрнууд биз

203.91.112.133


comment image

Зочин - 2020-09-03

юун дураараа юм хүний нутагт гөлөг царайлаад гудамжинд амьдраж байснаа мэдэхгүй хүлээж авж байгаадан баярлаад төрийн сүлдэндээ мөргөх хэрэгтэйшдээ

122.201.21.239


comment image

Rio - 2020-09-03

Bugd adilhan 1saya50k tulj baihad ene enhsarand 28honog bailgaj bilee nmg, end bas aimar huiten bdiisht, tgeed bas suljee barihgu hetsuu baisan

202.179.21.250


comment image

Зочин - 2020-09-03

Зөв шдэ хэлсэн ярьсандаа байх хэрэгтэй, зөв шаардлага тавьсан байна.

150.129.141.239


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ирэхээс нь өмнө буудаллах газраа мэдээд төлбөр тооцоогоо хийчээд байхад улс үнэгүй авчирч байгаа мэт дураараа аашилж болохгүй шдээ хоорондоо уялдаа холбоогүй би мэднэ үүд төрийн толгойд байгаа болхоор дандаа ийм хэрүүл гарах юм даа

115.20.143.71


comment image

Иргэн - 2020-09-03

Монгол америк биш.

119.40.98.106


comment image

Зочин - 2020-09-03

Дүрэм журмаа оюутнууд хүндэтгэх хэрэгтэй. Кредит-ээ нөхөөд өгч болно шдээ. Яг хичээл хийлээ юү. 21 хоног сайхан агаарт амраад гарч ирээд нөхчихнө шдээ. Америкт тэр зэргийн юм болдог.

182.160.33.11


comment image

Зочин111 - 2020-09-03

Битгий даварцгаа. Ингэх байсан бол тэр тохитой газраа байх нь яасан юм бэ.

49.0.212.195


comment image

Зочин - 2020-09-03

УОК зохих ёсоор нь ажлаа хийж чадахгүй байж чаддаг хүнд өгөөчээ. Яаж хэдий хүртэл дарамтлах гээд байгаан? Хүний утас эд хөрөнгө хурааж эрх та нар байхгүй шдээ, Тархи толгой нь гашилсан хэдэн хөгшин соц нийгмийн дуракууд зайлаачээ

113.53.61.95


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ene guij ircheed gej bicheed bsan humuus ysn teneg uvuigui hugiin yum be? Eh orondoo hun tuluh yostoi buh yumaa tuluud ter haraal idsen shalguuruudiig ni hurtel hangaad irjaahad ed nar uursduu bas ashtaihan bj bolku yu? Uls er ni yu hiisiin uchnuun handiw tuslamj zeel awsan. Yuch higeegui. Tiim bj odoo bas irgediinhe irhend haldahuu? Ta nariin uursdiin eelj ireh wiidee. Gadaadad bga hun buhen aylaj jargaj bgad irdgiim bishishde. Naad humuus chin shaardah yostoi yumaa shaardah erhtei. Uok yostoi davarlaal bn

192.82.70.162


comment image

Мөөгмй - 2020-09-03

Үхсэн баас. АНУ ганц удаа хоол авч идэх мөнгөөр хонгийн 4 хоолтой байрлаж байгаа биз дээ. Хаана хэнд их мөнгө төлөөв. Хонгийн 50 мянган төгрөг ганц хоолны мөнгө шүү дээ. Арай л даварч байна. Улс эх орон чинь боломжоороо авч байна. Тусгаарлалтанд байгаа иргэдийг байршуулсан буудалууд ахиж монгол хүмүүс хүлээж авахгүй гэж байна. Та нар арчаагүй хамаг юмыг нь эвддэг. Бохир заваан суудаг болохоор эхнээсээ зочид буудал хүлээн авахаас татгалзаж байна. Хүний өмнөөс ирсэн юм шиг битгий хуц. АНУ байсан бол та нар цагдаагийн шаардлага биелүүлээгүй бол газар дээрээ буудуулж үхнэ. Монголд ирэхлээрээ даварчихдаг. Дүрэм журам хайхрахгүй болчихдог. Онцго нөхцөл байдал үүссэн байхад ирсэн хүмүүс хэдхэн хоног тэсэхэд ядаг юм. Тийм сайхан газар байсан юм үхсэнээ хийж ирсэн юм бэ?

202.179.24.22


comment image

Зочин - 2020-09-03

ontsgoi komiss bolon hakdvartiin porchik hochit darga ni ogt ajil hiihgui yumaa.hevleliin tuluulugch yumuu zuragtaar garch sowdsan yumnuud bhiin.bugdiiig ni ogtsruulj avilgatai temtseh gazar shalguul

202.21.107.124


comment image

Зочин - 2020-09-03

Эцэг эх нь дататай сим карт аваачаад өгөхөд болоо биш үү? Эргэлтээр юм хум хүргэж өгч болно. Тийм дл интернет хэрэгтэй бол сим карт захиад л асуудал шийдэгдлээ. Гэхдээ эд нарын хичээл хийнэ ч гэж юу байхав. Утсаар тоглож хүн амьтантай эх орноо муулж чатлахаас өөр юу хийдэг юм. Ийм амьтадыг даралттай хүйтэн усаар буудаж гэрт нь оруулах хэрэгтэй. Эсвэл хөлд гарлуу нь давсан буугаар буудаж байвал яасан юм бэ? Цагдаагийн шаардлага биелүүлээгүй бол арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

202.179.24.22


comment image

Эсэргүүн. - 2020-09-03

Оюутнуудын зөв

66.181.161.44


comment image

Зочин - 2020-09-03

Далжигнаж байж корона тараачваа лайнууд минь. Хээрийн тусгаарлалтанд байвал таарна.

66.181.161.78


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ene eserguitseed bga humuus atsaa mddiin erun sda

202.126.90.32


comment image

Ахмад багш - 2020-09-03

Гаднаас ирсэн хэн нэгэн нь дэглэм сахихгүй эсэргүүцээд байвал вирус халдварлагдаж тархаад ирсэн нь байтугай, монголоос гараагүй байсан нь ч тусч, өвсөнд гал тавихтай адил юм болно шүү гэдгийг л анхаарах нь чухал. Хичээл сургууль, интернетийн нөхцлөө сайн тохиролцоод ойлголцох нь зөв. УОК бас шалгаж зохицуулах хэрэгтэй.

194.230.146.85


comment image

Зочин - 2020-09-03

Vneher gomdmor teneg malnuudig turiin tusheter songoson. Bolowsrolin vneldegguin Dr ni odo hna ch wifi internet orhor vneher hugjlin deed tuwshind hvrchihed bhd mgl shig ingd l mangartad hotsrogdod bdg uls bxku l bx. Bolowsrolin yman Chinee toodgui mungunii araas vhsen, Ard irgedee munhruulsan archaagui turtei, hurdan zadarch unaasai. Booj vhmer archaagui tur

117.111.2.44


comment image

ari - 2020-09-03

ih mungu gej yu yariad bgaan ene tend mungu ugsun bol shalguulah heregtei . jagsaaktand orohiin tuld mungu ugdug yum mer ser sonsogdood l bgaa shuu

202.126.89.79


comment image

Зочинzuv - 2020-09-03

Ersdeleel bodotsgo hudla umurud baiga malnuudaaaaaa yadaj oir dotniho humuusiig bodsonch mergejlin humuusiin batalsan hongoor tusgaarlagdah yostoi mungutein tendeel bdin bga biz

202.126.88.137


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ядарсан биш задарсан хүмүүс иржээ

64.119.18.206


comment image

Зочин - 2020-09-03

Яах гэж ирсийн. Буцаад тэр жаргалын орон руу гаа явцгаө

64.119.18.206


comment image

Зочин - 2020-09-03

Zarim hogshin garuud jaahan nom unshij hel us surj gadaadad neg ochij uzeh heregteishdee iimerhuu utgagui sonin zuils yaridag humuusiin ur huuhduud ni yu bolj humuujdeg boldoo sanaa zowmoor ym bid eh orondoo ireh yostoi ulsiin 1 ch zardalaar bid tusgaarlagdaagui ongotsnii ticketee hurtel 2 taliin mongo tolj irj baigaa shuu

211.114.63.149


comment image

mgl ulsiinnirgen - 2020-09-03

ene boon yum bolj irchiheed davartsan gej baogaa humuust: ene humuusiin erhiig zurrchij baij ta hed ersdel baihgui eh nutagtaa elgen sadantaigaa gertee erhee edelj ba8gaa shuu!!!! tand ch gesen hunii saihan setgel heregteintsag ue tohioldono, bitgii uursduu l bolj baoval bisad ni yasan ch hamaa alga gesen zan garagj bai hej helmeer nn!!!! heliin chamdad baigaa humuusiin asar ih tevcheer hetsuu taag muchuudiig tuulj erhee edelj chadaaguin ur dund ta nar dotorooh ingej baigaa gedegee bainga sanaj yav!!! ta nar ch ingej yavah ur bn!!! t a nariin erh ashig ch ingej Zorchogdoj ireh ue bn ???

172.58.75.164


comment image

Зочин - 2020-09-03

Ene odoo arai l bisheee. Ene sorog yum bicheed bgaa humuus uursduu zailj bolon shdee. Zuer buud ch geh shig, ymr kino uzcheed t1 yum graid bgn. Momgol hun momgol ulsdaa ireh buren erhtei shdee.

93.182.76.104


comment image

Зочин Зочин - 2020-09-03

Онц байдлын хуулиар нэг анхааруулаад биелүүлэхгүй бол шууд буудах хэрэгтэй. Улсаас тусгай онгоц нисгээгүй бол тэд доллароороо далавч хийгээд нисэж ирж чадах уу. Тэндээ чацга царайлаад корона тусах байсан биз. Арчаагүй новшнууд

175.45.178.5


comment image

Зочин - 2020-09-03

Neg hunii 6saya tugrug gargaj ochij bgaashd shaardlaga tavih estoi ugasa Ugasa buun luivar bgaan bnlee Goe gazar buuya gevel 10saya tugrug tul geel Iim zavaan bj bolohguishd uvchintei ued ard irgedee shulaad bur

2.103.1.174


comment image

Зочин - 2020-09-03

20hon honog haanch yajch bsan yahawdee ymarch bsan l eh orond n awaad l irsen bndag tegeedch ervvl agaart saihan duulj hoorood dorool ongoron shvvdee 20hnog cin zaluusaa

66.181.161.85


comment image

Зочин - 2020-09-03

Taanar uursduu ene hunmuusiin ornd uursdigu tavij uzsnu yrn uruunduu gantsaara tgsne usand orhch gazargui bas suljegui uursdu baisan bol ene hunmuusees iluu baashilj bh bsn bh!!!!

66.181.161.54


comment image

Зочин - 2020-09-03

ЖДҮчин содбаатар хулгайч одоо УОКг дампууруулах юм байна даа

202.126.89.225


comment image

Mb - 2020-09-03

Төр төмөр нүүртэй төрсөн бие махан нүүртэй

66.181.184.231


comment image

Зочин - 2020-09-03

ene oyutnuudiig uzen yadaad bga xumuus uursduu internetgui baigaad uzeesei. surgaltiin tulburuu tulsun xumuus suraltsax erxtei. Ontsgoi komiss l ajlaa sain xiixgui xyamd yum ruu yavuulj unetei xuls avaad bn.

64.119.17.147


comment image

Зочин - 2020-09-03

Эх орондоо ирж бгаа хүмүүсийг гуйж ирчихээд гэж бх юм, оюутан хүүхдүүд гэр орон, эцэг эх төрөлх нутагтаа ирэлгүй яахав дээ. Мөнгөө төлж бгаа хүүхдүүд хүний хэрэглээний энгийн зүйлсийн тухай шаардлага тавьж бна.

64.119.20.145


comment image

muu pyzda nar - 2020-09-03

zailaaa psda nar

202.55.188.86


comment image

Зочин - 2020-09-03

Та нар... ирээдүйд өөрчлөлт хийх шилдэгүүд ирсэн гэж бодож байгаа шүү оюутнуудаа. Та хэд энэ новш шиг улсыг ирээдүйд засаж сайжруулна. Буруу юмны өөдөөс зоригтой дуугарч байдаад талархаж байгаа шүү

202.126.88.219


comment image

Зочин - 2020-09-03

bugdiin gazar deern buud

122.201.31.220


comment image

Зочин - 2020-09-03

Data av geed bicheed bhiin suljeegui gazar ymr data bdgiin itsaar ch yrij bolkusht Yurn hed hdn sayaar n tulj irj bn shtee bugdiig oilgoj bn tgtee ydj haluun us suljeetei gazar bvl oyutnuid yuch helku 21 honog har huitend usgu suljeegu ymr shorongiin horigdluud bishde uneheer bolku bolool tegsn bh Davartsn novshnuud ch ghshg ene davartsn yumnuud chn hol gazar eh ornoo ireeduid hugjuulj tsetsegluulhiin tuluu ar geriihnaasaa hol surdg yumshuu Gadaad d udaan bj uzeegu hun medq hunii nutagt urgelj hetsuu bdgiin Mongoliin ireedui shuu!!! Naad davartsn novshnuud chn!!!!

192.82.77.160


comment image

Зочхөдөө өвөөин - 2020-09-03

гуйж ирчихээд хэнд ихэрхээд байгаа юм бэ ёстой яршиг л байна....

66.181.161.116


comment image

Зочин - 2020-09-03

УОК АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА !!! ЧАДДАГ МЕНЕЖЕРТ НЬ АЖЛАА ӨГ !!! - 2020-09-03 ТЭДНИЙ ЗӨВ !!! ЯМАР ДАЙН БАЙЛДААНТАЙ УЛСАД ИРЧИХСЭН БИШ !!! ЗОВЖ ЗОВЖ ХАМАГ МӨНГӨ САНХҮҮГЭЭ ШАВХАН БАЙЖ ТӨРИЙН ТАВЬСАН ШААРДЛАГЫГ БИЕЛҮҮЛЭЭД ЭХ ОРОНДОО ИРЖ БАЙХАД ОНЛАЙН СУРГАЛТ ХИЧЭЭЛ НЬ ТАСАРЧИХ БАЙДАЛД ОРУУЛЖ БАЙНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ВЭ !!! ТӨЛБӨР ТӨЛЖ ЭЛССЭН ТЭТГЭЛЭГ АВДАГ СУРГУУЛЬ СОЕЛГҮЙ БОЛГОЖ БАЙНА ГЭСЭН ҮГ !!! ОЮУТАН ЗАЛУУС ЗҮЙ ЁСНЫ ШУДАРГА НААД ЗАХЫН ШААРДЛАГА ТАВЬЖ ЭСЭРГҮҮЦСЭН !!! ТЭДНИЙ ЗӨВ !!! 66.181.179.182

192.82.76.2


comment image

Зочин - 2020-09-04

iim bwal awj ireh ch hereggui. ehleed bga tusgaarlah bairanda orchood etseg eh ah duugeere damjuulaad gomdoloo gargahgui boonooroo gadaa ovoorood Covid taraah ni. Urug.mn ch gh shig shantaajnii site ymiig olon talaas n harj bichmeer ym. setguulch gej hutswa oorsdiigo.

122.201.22.164


comment image

Зочин - 2020-09-04

УОК Монгол Улсын Засгын Газар та нар үнэхээр дэндлээ одоо харж байгаарай юу болохыг та нар энэ бүхнийхээ хариуцлагыг Хүн Төрөлхтөний өмнө хүлээх болно

85.107.124.157


comment image

Зочин - 2020-09-04

Дуугүй 21 хоног тусгаарлах байрандаа л бай 3сая ахан дүүсдээ халдвар тараачих юм бол юун хичээл та нарын мөнгө хэнд ч хэрэггү өөрийн эрх ашгийг бодож бгаа бол та том андуурсан бна тэвчээртэй бай бод бод дахин бод битгий худлаа жижиг асуудлыг дэвэргэ

202.126.88.51


comment image

Зочин - 2020-09-04

Оюутнуудын зөв гээд байгаа хүмүүсийн гэрт нь цуг амьдруулчихаач тэр мөнгийг нь өгөөд тгээд та нар тэр эрхийг яриад бж бхгү юудаа халдвар авчаад яахыг нь хары

202.126.88.51


comment image

Зочин - 2020-09-04

za tsagdaa nar zailaa yamar shorond orj bgaa bish

73.203.115.233


comment image

Зочин - 2020-09-04

iim saihan baigaldirchiheed hutsihiimaa biibolojbaival gegcheer buud hel amgvi busad ni harig

185.175.223.75


comment image

Зочин - 2020-09-04

Энэ ч бас арай дээр Сэоэнгэд тусгаарлагдвал яана бүр там халуун ус байхгүй бүх цонх онгойхгүй ямар ч агаарын солилцоо байхгүй интэрнет гэж бүр ярилтгүй байхгүй зурагт байхгүй хоол жоохон махтай гурил голдуу тэр мах нь сонин амттай ор эмнэлгийн нэг тумботой тийм л газар 21 хоног 1050000 мянга за ёстой газар тэнгэр шиг л зөрүүтэй байна зүгээр л тэнд өвчин тусхаар шүү өдрийн 50000 төлдөг шоронгоос дор ямао ч агаарын солилцоо байхгүй тэгээд бас эмлэгийн тусгаарлах гээд байгаа ичихгүй төлбөрөө байнга нэхнээ НӨАТ өгөхгүй ийм нөхцөлд байж ядаж төлбөр нь бага байж болноодоо тусгааралсан бол 50000 арай дэндүү үүний хаа хаана анхаармаар юм энэ чинь буудал биш эмнэлэгтшүүдээ ядаж НӨАТ ч өгөхгүй буруу НӨАТ өө авмаар л байна шүүлээ

103.57.94.156


comment image

Зочин - 2020-09-04

Хүмүүс минь хүний эрхэнд халдаад бх нь зөв үү сурах нөхцлөөр хангах ёстой эднийг ану гаас яв эх орондоо буц гээд бхад өөр хаана очих ёстойн бэ та битгий Солонгос руу хар ажил хийх гэж үхэн хатан явдаг хүмүүстэй андуур!

202.126.89.90


comment image

Зочин - 2020-09-04

Өчнөөн асуудал давж байж сурч байхад их сургуулийн хичээлийг ингэж тасалдуулахгүй ээ, 21 хоногийн хичээл гэдэг бүхэл бүтэн хагас семестр нөхөж авч амжихгүй сургуулиасаа ч хөөгдөнө. Ямар хариуцлагагүй мэдрэмжгүй эргүү хэдэн юм тэнд сүр бадруулаад сууж байдаг юм бэ. Хүүхдүүд өөрсдийнхөө боловсролын төлөө тэмцэх нь зөв, асуудлыг нь шийдэж өгөөд уучлал гуй ажлаа олигтой хийж чаддаггүй дуракууд аа!

98.231.208.26


comment image

Зочин - 2020-09-04

dawartsan sheesnuud butsaagaad ywuul

66.181.161.126


comment image

Зочин - 2020-09-04

Оюутнуудын зөв шүүдээ хоригдол биш өөрсдийнхөө төлөө тэмцэх хэрэгтэй

192.82.78.202


comment image

ЗочинНангиа нь - 2020-09-04

Сургуулиа үргэлжлүүлэх шаардлагатай юм бол заавал зардал ёирэгдэл болж .у гэж ирсэн юм бэ? Тэндээ гүрийчихгүйдээ! УОК үүргээ гүйцэтгэж монголчууд аюулт өвчнийг алдчихгүй барьж л байгаа шүүдээ!

203.91.115.49


comment image

Зочин - 2020-09-04

Ymar zawaan huwia bodson huuhduud be ta nar ersdeltei bolool tusgaarlaj bna minii omnoos gad aad ywsiimu ireh zardala toljl taarnashde harinch eh orondoo irsende bayrl

66.181.161.35


comment image

Зочин - 2020-09-04

Эрх чөлөөтэй орон гэгддэг зах замбараагүй АНУ-даа коронаа байж байхгүй юуугаа хийж ирсэн юм бэ! Тэрний оронд өөр оочирлож байгаа хүн явуулахгүй яасын.

66.181.161.18


comment image

Зочин - 2020-09-04

Арчаагүй шаарнууд зайл аа. Эх орондоо ирчихээд ингэж давраад эд одоо хэн бэ. Халдвар ихтэй газраа хараалгаад явж байхдаа таарсан юмнууд.

103.26.195.132


comment image

Зочинzochin - 2020-09-05

butsaad amerik ruu ni yavuulchihval yasiin

202.21.113.146


comment image

Зочин - 2020-09-05

Ингэж бгаа нөхдүүдийг тэр гадаад руу нь буцаа

192.82.78.23


comment image

Зочин - 2020-09-05

Зурагтаар нэг л сайхан ярьсан хүмүүс, бараг люкс байранд, хоол унд нь боломжтой гэж ярьдаг. Үнэн хэрэг дээр COVID-19 ХЭДЭН ХҮНИЙ БИЗНЕС БОЛСОН БАЙНА.

62.216.205.8


comment image

Зочин - 2020-09-06

Ene suuliin uyd tsagdaa nar arail herees hetreed bnaa. uilchilgeenii baiguullagiudaa ch ih daramtalj bn. ed nar odoo yag u um bee

139.5.219.61