УОК ! ОО ТУСГААРЛАЛТАД БАЙГАА ХҮҮГ ЯАРАЛТАЙ ХАГАЛГААНД ОРУУЛАХ ШААРДЛАГАТАЙ БАЙНА
urug.mnСэтгүүлч: Urug.mn
НИЙГЭМ 1 сар, 1 долоо хоног өмнө

urug.mn

urug.mn image

Солонгос улсад ажиллаж амьдардаг нэгэн гэр бүл манай редакцад хандлаа. Тэд ой гарантай хүүгээ 2020 оны 9-р сарын 3-ны Сөүл-Улаанбаатарын чиглэлийн чартер нислэгээр итгэмжлэгдсэн төлөөлөгчийн хамт Монгол руу явуулжээ. Хүү нь одоо Maison гэх буудлын 508 тоот өрөөнд итгэмжлэгдсэн төлөөлөгчийн хамт тусгаарлагдаж байна.

Харамсалтай нь хүү 2020 оны 9-р сарын 14-нд буудлын өрөөнд байсан шүүгээнд гараа хавчуулж, улмаар гурван хурууных нь шөрмөс тасарчээ. Буудлын ажилтнуудад энэ тухай хэлэхэд буудалд эмнэлгийн анхан шатны тусламж үйлчилгээ үзүүлэх юу ч байгаагүй байна. Ингээд ГССҮТ-өөс эмч ирж үзээд, оёод явсан байна.

Хүүгийн гарыг оёсон эмч хэлэхдээ, "гурван хурууных нь шөрмөс тасарсан. Яаралтай хагалгаанд оруулах шаардлагатай. Хагалгаанд оруулахгүй удвал наалданги үүсэж, шөрмөс залгах боломжгүй болно. Шөрмөс залгасан ч хуруунууд нь насан туршдаа хөдлөхгүй болох эрсдэлтэй. Тиймээс шөрмөс залгах хагалгаанд яаралтай оруул"гэжээ.

Ингээд хүүгийн ар гэр улсын онцгой комисс, эрүүл мэндийн яаманд энэ талаараа дуулгаж, өргөдөл гаргасан байна. Тэд энэ сарын 15-нд хүүг өөр эмнэлэг рүү шилжүүлнэ гэсэн ч 16-нд шилжүүлэхээ болилоо гэсэн хариу өгчээ. Хүүг хагалгаанд оруулахаар эмнэлэг рүү шилжүүлвэл хагалгаа хийсэн эмч нарыг 21 хоног тусгаарлах болно тиймээс боломжгүй гэжээ. Хүүгийн тусгаарлагдах өдөр 9-р сарын 25-нд дуусах ба ахиад найман өдөр өнгөрч, хугацаа алдахаар байна.

Улсын онцгой комисс оо! Тангараг өргөсөн эмч нараа ! хүү насан туршдаа хуруунууд нь хөдлөхгүй хөгжлийн бэрхшээлтэй болох уу? Эмч нарыг тусгаарлахаас төвөгшөөж хүүхдийн эрүүл мэндийг хамгаалах үүргээ хойшлуулж болох хэрэг үү? 

Монгол улсын хүүхдийн эрхийн тухай хуулийн 4-р зүйлд зааснаар "төр, иргэн, хуулийн этгээд үйл ажиллагаа явуулахдаа хүүхдийн язгуур эрхийг эн тэргүүнд хангахыг эрхэмлэж, хүүхэд эсэн мэнд амьдрах, хөгжих, хамгаалуулах, нийгмийн амьдралд оролцох эрхийг тэгш хангах" гэсэн байдаг. Гэтэл төр, тангараг өргөсөн эмч энэхүү хуулийн заалтыг илтэд зөрчиж байна.

 

 

 

 

 

  

 

144 сэтгэгдэл


comment image

Зочин - 2020-09-17

Новшийн төр, уок, эмя юмаа. Хүний эрүүл мэнд бол хэдхэн хүний үгээр шийдэгддэг. Шүүхэд өгвөл таарна. Даанч тоохгүй л дээ эмгэнэл юмаа

172.58.140.192


comment image

Зочин - 2020-09-17

Ямар нийгэмд амьдраад байнаа.Эмч хүн арай болмооргүй юм.Ийм байдалд байхад короно халдвар авна гээд нялх амьтанг алж байна даа.

211.36.133.214


comment image

Зочин - 2020-09-17

УОК бас буруутай юу, асран хамгаалагч нь үлийгээ харж байсан юм

202.126.88.41


comment image

Зочин - 2020-09-17

huuhdee yah gej ugj yavuulj bgaan be. hajuud harj handah hun ni etseg eh ni bish uchraas iim yum uuschee. deer ni ene uok gedeg gazar chini bur durdee ortson aimar deerelhuu bgaa sh te

202.21.127.136


comment image

Zochin - 2020-09-17

Arai heterhii yumaa tiim jaahan huuhdiig mongoliin ireeduig zugeer orhichihoj baigaamuu!!!

66.181.161.53


comment image

Зочин - 2020-09-17

Eo araichde.hujagaas golomtoos.irsen ter.heden hujaa tuluulugchidiig tusgaarlaagvi bj uudushun chineehen ene hvvgin ireedvig bodoochee.nowshnuuda vhsnii chin 21honog.iim archaagvi hogiin bj bolhuu.araichdee irged.bol ymarch erh bhgvi bnga erh zurchigdunu.gadaadiin hembugain ch bai erh darhtai.ard irgedee ireedvige ingej ulanda 3j bolkue.neere

66.181.161.79


comment image

teneg tor sons - 2020-09-17

yu xutsaad bdag bnaa xvvxdiin nasan turshiin amidral shdee malnuudaa xagalgaand orson emch nar tusgaarlagdax deeree tulsan ch oruulaachee xvvxed gargui bolloo xar malnuudaa

139.5.218.120


comment image

Зочин - 2020-09-17

Тэгээд энэ жаахан хүүг насан туршид нь 3 хурууг нь мэдээгүй болгох юм байна л даа арайч дээ яасан хачин байнаа

64.119.27.24


comment image

Зочин - 2020-09-17

Тэгээд энэ жаахан хүүг насан туршид нь 3 хурууг нь мэдээгүй болгох юм байна л даа арайч дээ яасан хачин байнаа

64.119.27.24


comment image

Зочин - 2020-09-17

Яагаад хугацаа алдуулаад бна. УОК хариуцлага хүлээх ёстой

211.58.36.130


comment image

Зочин - 2020-09-17

Хагалгаанд оруулсан нь дээрээ эмч сувилагч нарыг бас тусгаарлах хэрэгтэй. Гэмтлийн эмнэлгээ хаагаад ч болов оруулсан нь дээрээ энэ хооронд хэн л гэмтээд эмнэлэг оров гэж 21 хоног гэмтэхгүй байвал болоошдээ. Эсвэл наагуураа байгаа дадлагажиж байгаа эмч нарыг, оюутнуудыг дайчлаад тусгаарлагдсан эмч нарынхаа ажлыг түр хийлгэж байж болно ш дээ. Гэмтэл ямар нээх олон хагалгаа ороод ажил ихтэй байдаг газар биш....

64.119.27.141


comment image

Зочин - 2020-09-17

Эмч нар шийдэл олох байхаа.Хагагаанд ганц эмч орохгүй олон хүн орно.Гэнэт ыөөн бөөнөөрөө тусгаарлагдвал эмнэлгийн үйл ажиллагаа доголдох байхаа.Өдөрт өчнөөн олон хүн гэмтэж бэртээд энгийн үед ачаалал их байдаг учраас эмчгүй болох эрсдэл үүссэн байх.Манайх яаралтай ннг арга олноо.Дүү минь эрүүл болноо.Эмч нар минь өөрсдөө боломжит хувилбаруудаа удмрдах хүмүүстээ хэлээд хөөрхөн хүүд туслаарай.Та нартаа итгэж байна.Хагалгаа амжилттай болнооо

64.119.20.217


comment image

Зочин - 2020-09-17

Асран хамгаалагчийн хайхрамж,болгоомжгүйгээс болсон ч хүүхэд хохирох ёсгүй ...яаралтай арга хэмжээ аваачээ...хариуцлагын асуудлаа дараа нь шийдэж болно ш дээ...эрүүл мэндий нь яаралтай бодолцооч...

66.181.161.26


comment image

Зочинахмад насан - 2020-09-17

асран хамгаалагч гэгч мануухаы юу харж байсан юм бэ????

150.129.143.63


comment image

Зочин - 2020-09-17

ЗГ УОК -iin новшийн захирамжаар болж энхийн цагт олон хүний хагацал өвчин зовлонд нэрвэгдэж амь насаа ч алдаж байгааг энх цагийн дайн самуун гэлтэй. Хүний эрхийг дээд зэргээр зөрчиж соёлжсон шорондоо хүний зовлон үл ойлгон хатуу журмаа урдаа барин ард иргэдээ хохироож байгааг юу гэж ойлгох вэ? Ард иргэдээ дорд үзсэн улс орон манай улсаас өөр үгүй бололтой.

66.181.161.39


comment image

Зочин - 2020-09-17

Бид ийм л эмгэнэлтэй нийгмэд амьдраад байгаа юм даа. СOVID оо тодроо алдчихалгүй сайн ажиллаад байгаа юм шиг хэрнээ хүний эрхийг бүдүүлгээр зөрчиж байгаа нь үнэхээр аймшигтай. Хүний жаахан үрийг өөрийн үр шиг бодох тэнхэл алга гэж үү

192.82.66.181


comment image

Зочин - 2020-09-17

Yu ve ene arai heternee. Arai ch dee neeree. Hunii nyalh uriig gartai ni uldeeh ni chuhal bolohoos uhsen ter 21honog tusgaarlagdah asuudal uu. Muusain malnuud uursdiinh ni gar tasarch unaasai

66.181.161.87


comment image

Зочин - 2020-09-17

Яагаад хүний хүүхэд харж байсан байж анхааралтай харахгүй яасан юм бэ? Ямар гэртээ байгаа биш хийх ажилгүй хүүхэд хараад сууж байж хүүхэдээ нүд салгалгүй харж байх ёстой биздээ. ХӨөрхий хүүхэд хэцүү байгаа байхдаа өвдөлт өгөөд. Яаралтай хагалгаанд оруулсан дээр байх гссүт эмч нар ч яахав хагалгаа хийе л гэж байгаа байх дээд албан тушаалтангуут л хүлээн зөвшөөрөхгүй байгаа биз. УОК. Болон Эрүүл мэндийн сайд Мөнхсайханд өргөдөл бичсэн дээр байхаа.

66.181.161.99


comment image

Зочинклара - 2020-09-17

Ганц хүүхэд сайн харчиж болоогүй юм уу. Ажилгүй зүгээр сууж байгаа биз дээ. 3 настай хүүхэд болох болохгүйг маш сайн ойлгоно шүү дээ. Эрүүл мэнд аюулгүй байдалд нь өөрөө эзэн байх ёстой биз дээ. Асрагч аа.

202.131.248.250


comment image

Зочин - 2020-09-17

Гарах гарц олоод шийдэх байлгүй дээ Мэдээж эмч нараа карантилчвал 21 хоногт маш олон хагалгаа хийх хүний амь нас аврах боломж хаагдана шүү дээ. Асран хамгаалагч ямар хариуцлагагүй юм бэ

202.131.248.250


comment image

Зочин - 2020-09-17

Хүүхдээ харж байхгүй юугаа хийж байсан юм бэ

122.201.23.84


comment image

Зочин - 2020-09-17

Ажилгүй сууж байж хүүхдээ харж байхгүй үлийгээ хийж байсан юм бэ

122.201.23.84


comment image

Зочин - 2020-09-17

itgemjlegdsen tuluulugch ni uuriin ur met harj handahgui daan ch yawdaa naidwargui ym be hunii uriig.

202.9.46.89


comment image

Зочин - 2020-09-17

Niwshiin amitad ard ergeddee l er varaa haruulna hujaaa jungaa saidaa teged horiond oruulahgui yaasiin

202.21.107.16


comment image

Зочин - 2020-09-17

Энэ одоо УОК яасан тэнэг зүрх гүй амьтад бнаа арп түмнээ хамгаалаад бгаан муу эсүүл өөрдийхөө амыг хоохойлоод бгаан муу?!

80.110.108.38


comment image

Би - 2020-09-17

Ямар хариуцлагагүй юм вэ хүний нялх хүүхдийг харж хандаж яваа юм бол сайн харахад яадаг юм бэ тэр харж хандаж яваа хүнд үнэхээр дургуй хүрч байна яаж ийгээд хурдан арга хэмжээ авхуулаачээ

192.82.73.83


comment image

Зочин - 2020-09-17

Uhej hewtsen nobshnuudaa huuhed shde naad nylh amitan chin eoo buur iim nobshiin turtei bh gej

116.45.163.5


comment image

Зочин - 2020-09-17

Eoy uls oron hamgiin tvrvvn ard irgddee boddg bhd ma ulschdee oorsdd n hamaagvi bolhoor gd hayh ymaa

202.126.89.252


comment image

Зочин - 2020-09-17

Шинжилгээнүүд нь өмнө нь зүгээр гарсан бол битгий сүржигнэл дээ. Хурдан яаралтай эмчлүүлэа ёстой газар нь аваачээч. Гар хуруугүй хүн болвол яах юм бэ

202.126.89.228


comment image

Зочин - 2020-09-17

эмч нарыг нь тусгаарлавал цаана нь олон хүний хагалгаа бас тасалдана. Гэмтлийн эмнэлэг гэж байнга ачаалал нь дийлдэхгүй газар байдаг. Эхний шинжилгээнүүд нь халдваргүй гарсан хүнтэй харилцах хүмүүсийг тусгаарлах хэрэггүй ээ. Хүүд яаралтай тусламж үзүүлэх талаар зохицуулаарай эмч нараа

202.126.89.228


comment image

Зочинцэцэг - 2020-09-17

Хүний хүүхдийг харицлаггүй харж гэмтээчихээд эмч нарийг буруутгаад бодвол нэг өрөөнд байж юу хийж байсан юм бэ

202.9.46.182


comment image

Зочин - 2020-09-17

Hujaag doloochih geed bsn bizdee! Huuhed hurdan hagalgaand n oruulaach!!!

103.248.94.87


comment image

Зочин - 2020-09-17

Хагалгаанд нь яаралтай оруулаач ээ. Нэг иргэн насан туршдаа гаргүй болж амьдрах, эмчилсэн эмч нь 21 хоног тусгаарлагдахаас хямд хэрэг үү. Тэгээд хүүгээс 21 хоногтоо вирус илрэхгүй болч ер нь хүүгийн тусгаарлах хугацааг дуустал л хамт байлгахад болох юм бишүү.

103.212.118.253


comment image

Зочин - 2020-09-17

Nowshnuud shormos ni tasarsniig medseer bj zalgaj oeh baital bitvvlj oeood bhdaa yadiin yadsg har ergvvnvvd wearsi ch dee emch monvv yargachid

213.226.242.220


comment image

Зочин - 2020-09-17

Hurdan arga hemjee avaach

192.82.74.198


comment image

зоёин - 2020-09-17

ямар арчаагүй юм бэ. Нөгөө тангараг яачваа, адаглаад хүн чанар алга уу. ичээчээ ийм асуудал үүсгэхээсээ эмч нар аа

202.21.108.170


comment image

Зочин - 2020-09-17

УОК Г ЯАРАЛТАЙ ТАТАН БУУЛГАЯ

211.36.151.139


comment image

Зочин - 2020-09-17

Aimeer yumaa araichdee

202.9.41.14


comment image

Зочин - 2020-09-17

Araichdee iim inerengui bh gej de .ene huuhed huruu gargui bolichuul hamaagui bh nee ...arail hargis niigem togtoj bn ...erno mongol hun mongold amdarah unheer hetsuu bn....oor ymarch orond saihan andaraad bolood bdg ....iim lalariin niigemiig hezee oorchiloh bol doo shibal ....

211.246.69.13


comment image

zochin - 2020-09-17

novsh nar hujaa novshig maskgui huleej avaad gar holiig n bariad tongolzood uheh geed bsan biz dee kovid bhgui yum shig jinhene golomtoos irsen huniig

192.82.75.138


comment image

Зочин - 2020-09-17

Ёстой новшийн юм аа. Хүүхэд хурдан хагалгаанд оруулаач ээ. Тэртэй тэргүй өчнөөн хүн айлчлалаар Хятадаас ирээд, тусгаарлагдах нь байтугай хот хөдөөгүй чөлөөтэй л явж бна...

64.119.17.76


comment image

зочин - 2020-09-17

Хүний нялх үрийг хүчээр тахир дутуу болгох эрх энэ УОК гэгч луйварчин бүлэглэлд байгаамуу ЖДҮчин Содбаатар, Ууганбаяраа хичнээн монгол хүний нус нулимсыг барах гээ вэ

202.126.90.19


comment image

Зочин - 2020-09-17

Эвий эвий нялх амьтан . УОК анхаарчээ эмч нар үүргээ ухамсарлаач.

117.111.14.83


comment image

Зочин - 2020-09-17

Итгэмжлэлээр хүүхдийг нь харж асрана гэж авч явсан юм бол юугаа харж байсан юм бэ

124.158.79.164


comment image

Зочин - 2020-09-17

Uok mungunuus uur yum bodohoo bsiimuu? Hunii nyalh huuhdiin eruul mend ireedui yrigdaj bna. Huuhed blgah uruuniihuu ayulgui bdliig hangaagui UOK iin tumen buruu!!! Zebuu durgui hutch bn!!

139.5.218.252


comment image

Зочин - 2020-09-17

тэврээд гараад яв өөр яадагийн .мэдээж халдвар байхгүй.өөр яахын

64.119.18.246


comment image

Зочин - 2020-09-17

Jhn hvvhedtei bj bainga haraa hynalttai baih heregtei shdee

95.223.229.242


comment image

Зочин - 2020-09-17

hvvhdiin gariig oyulaachee arai heterhii ymaa jaahan hvvhded yaraltai hagalgaa hiigeechee

49.0.131.72


comment image

Зочин - 2020-09-17

huuhde harj bhad ydag malnuud we tusgaarlaltiinha bairiig golood l bsn yu hiij bsn bolood ingechihdeg bn

202.126.90.43


comment image

Zochin - 2020-09-17

Hujaa hujaa geel muulaad,uursduu iim uudgyui hun chanargyuisht.mglchuud.Nyalh amitan yamar hezuu bgaa bol.

103.212.117.139


comment image

Зочин - 2020-09-17

Hujaa hujaa geel muulaad bgaa murtluu uursduu iim hun chanargyui uudgyuisht.mglchuud.Huurhii nyalh amitan yamar hezuu bgaa bol

103.212.117.139


comment image

Зочин - 2020-09-17

Юу гэсэн үг вэ бяцхан хүүг цаг алдалгүй хагалгаа хийлгээчээ

202.55.188.93


comment image

Зочин - 2020-09-17

Шинжилгээ өгөхөөд илрээгүй бол болонш дээ ямар хагалгаа хийхэд ямарч хамгаалтгүй байх биш битүү хамгаалаад ордог биздээ манайхан ариал сүржин улс юмаа эмч нар бээлий өмсөж макс зүүгээд их сүртэй ордогдоо

203.91.115.49


comment image

Зочиннэнэ - 2020-09-17

Asran halamjlagch ni yugaa hiij bsan yum be 1 nastai hvvhed yugaa mddgiin we hariutslaggvi gdeg ni

66.181.161.122


comment image

Зочинjqjak - 2020-09-17

Etseg ehiin 100 huwiin buruu.Erguu malnuud gaduur dotuur orohgui zugeer yawj bj huuhdee harj bhgui yanhanuud ve yamar llraa hgd yawj bsan balai novshnuud ve.

139.5.217.188


comment image

Зочин - 2020-09-17

golomtoos irsen hujaagaa horiogvi bj algin chinee hvvhedig bodooch huruunuud n hudlhgvi bolbol hetsvv shvv dee hajuudah hvn n yugaa harj bsn yum

66.181.161.16


comment image

Зочин - 2020-09-17

ee burhan mini tuslaach dee hoorhiig onoo emneleguuded bdg tusgaarlah oroonuuddee abaach dee araich dee

202.21.107.118


comment image

Зочин - 2020-09-17

Yamar teneg yum be, buur uur hurchlee, bi uuruu gadaadad mes zasalchaar ajilladag hun bn, coronatai uvchtund ch bid nar hamgaalaltiin huvtsasaa umsuud hagalgaagaa bnga hiij bn, yun 21 honogiin tusgaarlalt ve, soliorch uguh yumaa, buhel buten hunii amidraliin chanartai holbootoi asuudal shdee, archaagui mongol archaagui heveeree l bh shiv dee, gomdmoor yum

46.114.139.244


comment image

Зочин - 2020-09-17

Шинжилгээ нь зүгээр бол хагалгаанд оруулж болдоггүй юм уу хэт туйлшрах юмаа.заримдаа энэ УОК нтртыг гайхах юмаа.

103.229.121.136


comment image

Зочин - 2020-09-17

Арай ч дээ. Жинхэнэ Коронатай гадаадын хүнийг сахиад л эмчлээд байсан байж нялх хүүхдэд насаараа хуруу нь хөдлөхгүй болох магадлалтай гээд байхад ийм хариу өгч байх гэж хэтэрхий юмаа. Гомдмоор юмаа энэ ойлгомжгүй нийгэм

59.15.123.55


comment image

Зочин - 2020-09-17

yaj hawchuulhaaraa ingej aimar boldiin be? erdoo l shuugeend hawchuulsan uu battai yu? gadnii noloo bhgui gedegt itgehed hetsuu ym? hajuud harj bsn hun yu hiij bdiin !!!!

183.177.100.10


comment image

Зочин - 2020-09-17

Яаралтай арга хэмжээ аваачээ? Энэ хүүд аав ээж ахан дүүгээс нь илүү сэтгэл гаргаачээ? Хэн нэгэн эмч оёдол тавь хийгээд явж болоод байхад яадаг хар уок- вэ?

192.82.76.40


comment image

Зочинzochin - 2020-09-17

Ene.arai.dendenee

103.26.195.139


comment image

Зочин - 2020-09-17

you gesen ug ve. Emnelegt Oedol tavij taria Maria hiih heregtei shte. Haluyrna. orovsono,,, Haranhui buduuleg niifemd bgaa bish de

103.57.92.165


comment image

Зочин98 - 2020-09-17

Hund itgej huuhdee oguulehee bolioch..tami huuhed bol tani l huuhed..tanks oor hen ch orlohgui

220.121.221.173


comment image

Зочин - 2020-09-17

Тэр оук гээд байгаа хөгийн юмнууд та нар яг хэн юм бэ??? Хүн үхэж, хүүхдүүд хохирч үлдээх шийдвэр гаргадаг яг хэний тушаал шийдвэр вэ??? Жаахан амьтныг тамлаад та нарт сайхан байна уу???

107.77.206.7


comment image

Зочин - 2020-09-17

Хүүеээ ой гарантай хүүхдийг хүнд өгөөд явуулдаг яасан бөх зүрхтэй хүмүүс вэ тэгээд тэр итгэмжлэгдсэн хүн нь үхсэнээ харж байсын нялх хүүхэдтэй байж

192.82.72.138


comment image

Зочин - 2020-09-17

Ямар аймар болоо вэ? Яаралтай цаг алдалгүй арга хэмжээ авах хэрэгтэй. УОК шаардлагыг хүлээж авна уу

202.55.188.89


comment image

Зочин - 2020-09-17

Сэтгэл гаргаад өөрийн санаачлагаар хүүд хагалгаа хийчих сэтгэлийн тэнхээтэй мэс засалч алга уу? Таминь ээ

193.165.237.103


comment image

Зочин - 2020-09-17

Асран халамжлагч нь юугаа харж байсан юм бол. Өрөөндөө цуг байж хүүхдийг олигтой харахад яадаг м бэ? Одоо хурдан шийдээд өгөөсэй. УОК гэхээсээ асарч байгаа хүнд учир байна.

64.119.22.75


comment image

Зочин - 2020-09-17

Хятад сайдтай уулзсан хүмүүсийг тусгаарлаагүй бж эмч нарыг тусгаарлаж яадын хүүг хагалгаанд нь хурдан оруул төр иргэнээ ялгах ёсгүй

122.201.31.211


comment image

Зочинr - 2020-09-17

Эвий дээ эцэг эхээсээ хол байгаа жаахан амьтаныг хайрлах өрөвдөх сэтгэл гаргаач. Хагалгаа хийгээд тусгаарлах боломжгүй юмуу

66.181.178.66


comment image

Зочин - 2020-09-18

Ээ лалар гэж үхсэн ацны хорио дэглэм нүл улс төржилт мөнгө угаалт Хүк лалар өөрийх нь шөрмөснүүд удахгүй тасраасай.

59.153.113.27


comment image

Зочин - 2020-09-18

Ene Huk chine tsahimaar popordog nuhur oruulchih blgui de... Golomtnii said darga nar horio tseergui yawj bhad Mongol hvvg hudulmur erhleh bolomjgui bolj amidral ni shiidegdeh gej bna shvv de hunii unergui yalagdasnuud yum da.

59.153.113.27


comment image

Зочин - 2020-09-18

Өө шөрмөс хурдан залгахгүя бол хуруунууд ажиллагаагүй бно шүүдээ Миний хүүхэд яг ингэж шөрмөс зөлгуулсан

66.181.191.39


comment image

Зочин - 2020-09-18

Арчаагүй юмаа хүүхдийн гар гэмтчихээд бхад алгын чинээ хүүхэд шүү ямар их өвдөж бгаа болдоо өөрсдийнхөн хүүхэд байсан бол яах бол доо сэтгэлээрээ жоохон хүүхдийн гарыг эмчлээд өгчдөг сэтгэлтэй эмч нар манайд байхгүй юм бх даа тэгээд хөл хорионд орон л биз

64.119.21.116


comment image

Зочин - 2020-09-18

Yaj huuhed harahaara ingj hardag novsh ve hol bga etseg ehd n ymr hetsuu bga bl novsh yumaa huuhdiin nasan turshiin amidralig bodood emch nar n 21 honog tusgaarlagdchihad yhv de

66.181.190.95


comment image

зочин - 2020-09-18

монголын төр нэн түрүүнд хариуцлагатай хүнлэг шуурхай шийдвэрлэг болохгүй бол байнгын цөөхөн ард иргэдээ бухимдуулсан итгэл алдсан түгшээсэн гарцгүй болгосон үйлдлүүдээсээ салмаар байна хэвлэл мэдээллийнхэнийг харахаараа амьд хүн болж жүжиглэчихээд нүднээс далд амьд сүг болдогоо больцгоогооч

66.181.161.26


comment image

Зочин - 2020-09-18

Asran hamgaalagch har manuuhai utsaa uhaad bj bsn u muu nowsh

211.36.156.136


comment image

Зочин - 2020-09-18

Эцэг эх нь хамт байсан биздээ. Ганц хүүхэд олигтойхон хараач. УОК буудлынхан хавчихсан юм уу

103.57.92.192


comment image

Зочин - 2020-09-18

Тэр харж байсан хүн ямар хариуцлагагүй тэнэг юм бэ арай ч дээ

202.126.89.6


comment image

Зочин - 2020-09-18

Bur neg novsh bolson ylzarsan niiigem. Iim bolhoor gadagshaa surah geed, ajillah geed yvsan humuus ur huuhedtei bolood butsaad eh nutagtaa ochyu getel iim niigem huleej bn. Hench huuhdee eruul, zuv niigemd surch bolovsruulhiig hicheene. Ingeed zaluus atd irgedee aldaad bhuu heden malnuudaaa

116.127.208.253


comment image

Зочин - 2020-09-18

хүүшэээ хагалгаанд оруулаачээ новшнууд аа монголд корона угаасаа байхгүй наад хүүхэд чинь хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэн болох нь юун ямар новшийн тусгаарлалт фаак хүнээ бод л доо ард иргэд чинь мал юм уу Хужаа төлөөлөгчдөд ямар ч маск хамгаалө алтгүй сүү мүү бариад угтаж харагдсан нөгөөх ёстой уухгүй ш дээ тийм малнуудын сүүг .тэгсэн хэрнээ энгийн иргэдээ зүгээр шорон шиг тусгаарлалтанд мартааш. энэ хүүд яаралтай хагалгаа хэрэгтэй бна

202.9.47.21


comment image

Зочин - 2020-09-18

Dawtan shinjilgee awaad zvgr bol huuhdiig hagalgaand oruulah heregtei shde nylh amitan zowj bgaa bhdaaa asarch harj bgaa hun n yugaa harj bdin hunii nylh uriig bas ter buudal ymr shuugee geheeree huuhdiin gariig iim bolgodog shuugee bdag bn aaa

192.82.78.227


comment image

Зочин - 2020-09-18

арай ч дээ нээрээ. ой гарантай нялах хүүхэд шүүдээ. өөрсдийнх нь хүүхэд ингэсэн байсан бол? арай дэндүү уок төр засаг юм аа

98.169.25.138


comment image

Зочин - 2020-09-18

Ямар шүүгээ гэхээрээ хүүхдийн гарыг ийм болтол хавьчдаг байнаа зочид буудлын эд хогшил нь хүртэл ийм аюултай байх гэж .саихан сэтгэлд цагаан нөмрөгт баатрууд минь хүүг авараарай бурхан өршөөг

202.126.88.237


comment image

Зочин - 2020-09-18

1 өрөөнд хамт байсан итгэмжлэгдсэн гээд байгаа хшн юугаа харж байсын хүний хүүхэдийг авж явж чадна гэрт нь хүлээлгэж өгнө гээд авж явсын бол хариуцлагатайбайхгүй яанаа одоо

124.158.88.10


comment image

Зочин - 2020-09-18

За за хүүхдээ хайхрахгүй золбин гөлөг шиг орхичихоод хүнээс өө хайдагаа болимоор юм.хүүхэдээ харж чадахгүй золбин юмнууд ичиж амьдраасай

202.9.46.102


comment image

Зочин - 2020-09-18

Амарч яваа хүний 100% буруу.хэнээс юу хайгаад байгаа юм

202.9.46.102


comment image

Зочбарин - 2020-09-18

Бараг албаар тасдцан юм билүү.Тэр асран хамгаалагч нь

202.126.90.97


comment image

Зочин - 2020-09-18

Хүн насан туршдаа гар нь хөдөлж чадахааргүй болох гэж байхад эмч нар үүргэ нь л юм чинь 21 хоног тусгаарлагдах д яах вэ дээ! Тусгаарлагдах д хэцүү л байх гэхдээ энэ жаахан хүүхдийн эрүүл мэндийг бодох хэрэгтэй!

203.91.115.56


comment image

Зочин - 2020-09-18

Иймхэн юмыг зохицуулж чадахгүй улс байр гэж эмч нарыг эсвэл хүүхдийг тусгай хувцас өмсүүлээд арга хэмжээ аваачээ голомтоос ирсэн хужаа нартай үнсэлцэх нь халаг байсан хүүхдэд яаралтай арга хэмжээ авахыг шаардаж байна

99.95.166.86


comment image

Зочин - 2020-09-18

хурдан хагалгаа хийгээчээ хөөрхий хүүхэд юунд буруутай гэж ингэж зовоож байгааэ

66.181.161.45


comment image

Зочин - 2020-09-18

etseg eh ni iim jaahan huuhdiig yu bodoj hund daatgaad yvuuldag bnaa

66.181.161.104


comment image

Зочин - 2020-09-18

Mongold amid yeah batalgaa 0

126.141.131.8


comment image

Зочин - 2020-09-18

Иргэн нь өөрөө энэ улсын үнэт запитал гэдгийг эрх баригчид огт ойлгохгүй юмаа

66.181.161.114


comment image

Зочин - 2020-09-18

Manai deed alban tushaaltanguud iim uhamsriin doroitold orchihson yum chin mongol uls maani yaj hogjih yum be hvvhdiin ireedvig boddog bgaadaa naad bagachuul chin bidnii ireedvi shvv dee ireedvid ajllah hvch shvv dee.

103.229.123.210


comment image

Зочин - 2020-09-18

Тэр буудлын шүүгээ нь ямар аймар юм бэ!!! Хэн ингэнэ гэж мэдэх билээ. Аль аль талдаа л хариуцлага алга. Ямар нэг аргаар хурдхан эмчлээсэй билээ.

218.216.51.104


comment image

Зочин - 2020-09-18

Хараа хяналт тавиж байх хүн нь ямар хариуцлагагүй юм бэ. Нэг өрөөнд 2лахнаа тусгаарлагдсан байж хүүхдийг болж болох бүх эрсдэлээс хамгаалах ёстой ш дээ

202.126.89.181


comment image

Zip - 2020-09-18

Arai chdee heleh ch ug oldohgui ni. Yu hiigeed bdag mahan malnuud ve.

73.169.135.46


comment image

Зочин - 2020-09-18

Yaraltai hagalgaand oruulahiig shaardaj bn emch naraa

64.119.22.71


comment image

Зочин - 2020-09-18

Хүүе ээ яаацан буудал нь ийм аймар шүүгээ савтай бдаг юм бэ тусгаарлалтанд хийх юмгүй бж хүүхдийг ийм аюултай газар сайн харах хэрэгтэй ш дээ . Томчууд ямар хариуцлагагүй юм бэ хөсүт эсвэл цэргмйн гос 2 ийн аль нэгд хагалгааг нь хийж болно шдээ . Яаагаад ийм эзэнгүй малнууд шиг бдаг юм бэ . Гялс шийдчих юмыг өнөөдрийг хүртэл ингээд л бж бдаг дүүрцэн хүмүшс бхиймаа

103.57.95.30


comment image

Анхаар! - 2020-09-18

Эмннлэгийн,эмчийн хуулийг чангатгах! Хуулиа өөрчилье! Хуульгүй Алуурчид манай оронд их байгаа!

202.170.68.94


comment image

Од - 2020-09-18

Жааахан хүүхдэд хагалгаа хийгээд 21 хоног тусгаарлагдахаас айж байгаа юмуу Тэгвэл насан туршдаа 3 хуруу нь мэдээгүй байх нь юу ч бишүү яагаад ийм арилсан дотортой байдаг юм бээ Хэдий асран хамгаалагч нь хайхрамж муу байсан ч гэсэн болоод өнгөрсөн зүйлд одоо дүн тавиад яахав дээ Хүүхдийн ирээдүйг битгий харлуулаарай та бүхэн өргөсөн тангарагтай хүмүүс шүү малнууд минь

202.126.88.227


comment image

Зочин - 2020-09-18

Өнөөдөр хагалгаа хийгээд шөрмөсийг нь залгачихсаншдэ.

202.9.46.64


comment image

yanjaaочин - 2020-09-18

ajila higechee yanaa yaraltai hagalgaand oruul

220.124.174.106


comment image

Зочин - 2020-09-18

Udurjin hiih ajilgvi durwuljin uruund bjiij hvvhed yaaj hardag ergvv har mal we ailiin hvvhdiig hariutsaad awaad ywsan yum bol ter ch gesen hariutslaga vvreh l asuudal

192.82.74.103


comment image

Зочин - 2020-09-18

Малуудаар удирдуулчихаж. Хурдан хагалгаанд нь оруулаачээ.

124.84.248.155


comment image

Зочин - 2020-09-18

Энэ одоо юу гэсэн үг вэ, УОК ын гэх ... ямар учиртай улс вэ, тэр вирус чинь тусах бол тусаад эдгээд л бгаа биз дээ Арай хэтэрсэн туйлшрал, хил нээлттэй боломжтой бол эх эцэгтэйгээ нягт амьтан аюулгүй эрүүл байх л байсан Арай арай хэлэх үг алга

64.119.22.152


comment image

Зочин - 2020-09-18

my ohin shig gar y boloh ym bushvv tsag aldaj bhlaar erthen orohf bol bolohf ym bnle shv

202.126.90.111


comment image

Зочин - 2020-09-19

Эцэг эх нь юугаа хийж байсын хүүхдээ ийм болгочоод арөйчдээ

185.14.151.194


comment image

Зочин - 2020-09-19

МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ УОК МАН чинь арай л БИШ ЭЭ ТА АНХААРАХ СӨХӨӨ БАЙНА УУ

202.9.46.196


comment image

Зочин - 2020-09-19

Аль аль талдаа асуудал бна штээ муу л бол уок гэдэгээ боль хүүхэд харж байгаа юу ч хийагүй байгаа тусгаарлагдаж бгаа хүүхэд хариуцагч анхааралтай байх хэрэгтэй штээ жаахан юм юугаа мэдхийн мөн хагалгаа хийгээд хүнийг эрүүл саруул болгоод тусгаарлахад яагаад болохгүй байгаам бэ

66.181.161.111


comment image

Зочин - 2020-09-19

Яаж хамгаалахаараа гарыг нь ингэж хавчуулдаг хэрэг вэ! Сонин юм даа хутгаар зүсчихсэн юм биш шөрмөсүүд нь тасарчихна гэж баймааргүй л юм даа!

202.126.89.68


comment image

Зочин - 2020-09-19

Novsh yum aa Huuhed hohiroh esgui !!! Hurdan turgen shiideed ögööch ee .....Ur huuhedgui yum shig aashlahaa bolioch

80.120.60.190


comment image

Зочин - 2020-09-19

asd

103.9.89.6


comment image

Зочин - 2020-09-19

Hurdan emnelegt shiljuuleechee

106.102.128.200


comment image

Зочин - 2020-09-19

Ymar lalriin niigem bee iimhen asuudal shiidej chadahgui ajlaa meddeggui malnuud turii ajil hj bna geheer durgui hureed bhin pizda haraal ideesei busdiig ni nowsh gj

14.11.8.129


comment image

Зочин - 2020-09-19

Yamar undesleleer emch nariig 14 honog horih geed bga yum be olon ulshiin jishigiig haraachee ariun tsevriin deglem bariad ajillabal er tusgasrlah shaardlaga bhgui shuu dee

94.234.35.34


comment image

Малчин монгол - 2020-09-19

Хүүхдийг буудалд нь орны хөлнөөс уячихсан бол ийм юм болохгүй байсан байна. Авч яваа хүний буруу байна. Анхнаасаа л Солонгосоос хүүхдийг уяах уяатай нь авчирах байсан байна даа.

43.242.243.73


comment image

Зочин - 2020-09-19

Arai2 bs iim joohn vriig hagalgaand oruulchihad yadag bna hvvhd neg nasaaraa ajilahgvi ywsnaas emch nar bid 21honog horiond baiy gj bodod huwia hichetsen ym be tangaragaa sana

202.55.188.41


comment image

Зочин - 2020-09-19

Hvvhded eelgvi hogiin uls ymaa

66.181.161.4


comment image

Зочин - 2020-09-19

Vхэж байсан новшнууд юмаа хvvрнvvд ээ хvvхдийн гар дундуур аа тасарсан бн шдэ ийм юм хараад сэтгэл чинь шимшрэхгvй бнуу

66.181.185.210


comment image

Зочин - 2020-09-19

Эмч зөрчинө гэж юу байх вэ дээ. УОК, Удирдлага нь л шийдвэр гаргана шүү дээ. Би эмч хүн очоод шөрмөс залгах мэс ажилбар хийгээд өгмөөр л байна. Гэтэл намайг оруулах үгүйг УОК-ийн шийдвэр л мэднэ шүү дээ. Асуудлынхаа гаргалгааг зөв хиймээр юм аа.

202.55.188.89


comment image

Зочин - 2020-09-19

Hyataduudiig zugeer oruulj irj baahan maskgui yavtsgaajeej uhsenii tusgaarlalt ontsgoi baidal

192.82.72.203


comment image

З - 2020-09-19

Хүүхэд асран хамгаалагч юугаа харж бсын утсаа маажаад ухаангүй байж дээ

103.57.92.162


comment image

Зочин - 2020-09-19

Зүгээр суухаар хүүхэдээ хардаггүй хариуцлагагүй хүн бэ

202.21.108.224


comment image

Зочин - 2020-09-19

Etseg eh ni tiim joohon huuhdiig hvnd zahij yavuulj l bdag heleh ch vg alga daa

122.201.24.125


comment image

Зочин - 2020-09-19

Малнуудаа хүүхдийг аюулгүй орчинд тусгаарлаж чад.үй гэмтээчээд одоо юун тусгаарлалт вэ хурдан эмчлээч

202.72.247.171


comment image

So - 2020-09-20

Hvvhdee sain harj bhgvi emch nart byryy bhgvi 21honog ar geree orhiod tusgaarlagdana gedeg hetsvv biz dee tsewer etseg ehiin hariutslaga

66.181.161.23


comment image

Зочин - 2020-09-20

арай ч дээ хэлэх үг алгаа хүн, хүүхэд гэмтсэн байхад надад хамаагүй гээд хаяж бгаа юм шиг харамсалтай худлаа хорио цээр ярьсан хүмүүс байх шиг

117.111.28.212


comment image

Зочин - 2020-09-20

hvn ardiin tuluu tangarag urugsun ymu zuwhun uuriin bor ami bodoh gj tangarag urugsun ymuu emch naraa arai hiterhii bna ard tvmen chn ymar niigemd amidrach bga hardaa erunhii said hvrelsvhee erunhiilugch battulga hardaa ta 2r

203.91.115.56


comment image

Зочин - 2020-09-20

Эргүү муу тахир дутуу тархитай гөлөгнүүд ирээдүйгээ юун эмч тусгаарлах болно гэж арчаагүй шээснүүд юмдаа

223.39.139.83


comment image

Зочин - 2020-09-20

Yasan hariutslaggui humuus be gol n huuhed hetsuu bnshdee ali ali taldaa buruutai aav eej n oorsdoo avch yvahgui yasiin be ter huuhed harj bgaa hun yasan setgelgui yum bee hurdan arga hemjee avaachee

202.126.88.69


comment image

Мөнгөнбаяр - 2020-09-20

Энэ бол вирусийн эсрэг арга хэмжээ,Монголчууд вирус тарахаар олноороо Монгол улс руугаа орж ирж байгаа.УОК маш их ачаалалтай байгаа тул зарим нэг асуудлийг шийдэж чадахгүй байгаа тул энийг ойлгох хэрэгтэй.Наад хүүхэд чинь гэмтсэн хэрэг нь та нарийн асуудал,хүүхэдээ сайн харж байх хэрэгтэй.Вирусын илрэх хугацаа 21 хоногийн зайтай учир Монгол улсад орж ирэнгүүтээ гадуур явж болно гэсэн асуудал байх ёсгүй.УОК ачаалалтай байхал битгий нэмж ачаалал үүсгэх гээл байлдаа!!!

203.91.115.37


comment image

Зочин - 2020-09-20

Ямар шүүгээнд яаж хавчуулахаар ингэдэг юмбэ. Мөн итгэмжлэгдэвээ. Аль болох цөөн эмчийг хагалгаанд оруулах байхдаа. Эмнэлгийг буруутгах аргагүй. Хэдэн эмчээ 21 хоног хорьчихоор энэ хугацаанд хичнээн олон хүүхэд,хүний амь насыг аварч чадахгүй болно шүүдээ.

202.126.89.175


comment image

Зочин - 2020-09-20

Sain baina uu emch naraa hagalgaand ni oruulachee huurhun hairan hvvhd emch nar yund tangarag ogdg bilee

202.126.88.150


comment image

Зочин зочин - 2020-09-20

Харж байгаа хүн нь хариуцлагагүй юм бэ . Монголд ковид ороод ирвэл төр засгаа яаж хараацгаах бол хамгааллаа гэж яамар их хараадаг хүмүүс вэ . Арга хэмжээ авч өгч л таараа шүүдээ .

202.9.40.95


comment image

Зочинzochin - 2020-09-20

manai mgl arai bishee hujaa nar bol mongold cholootei mongol hun bol horiotoi

117.111.28.20


comment image

Зочин - 2020-09-20

Миний бодлоор хагалгаа хийх үгүйг эмч шийдээгүй болов уу даа!? Хэрэв эмч шийдвэр гаргах байсан бол хийх л байсан гэж санагдах юм даанч эмч гэдэг хариуцлага өндөр ажил нэг эмч 21 өдөр карантинд ороход цаана нь хэдэн өвчтөн хохирох билээ тийм учрааш дээд албан тушаалтан нь хагалгааг хойшлуудаад байгаа бх.

202.126.89.151


comment image

ZochinЗочин - 2020-09-20

Hiurhii hvvgiin gariig emchileh emch baigaa baital ontsgoi baidal yaagaad bna

202.126.90.103


comment image

Зочин - 2020-09-20

huudiig emchleechee

103.229.122.62


comment image

Нана - 2020-09-20

Арай ч дээ нээрээ ийм новшийн хүмүүсээр удирдуулах ч гэж дээ. Хүүхэд гэмтчихээд байхад яаж байлгаад байж чадаж байнаа

223.38.8.15


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хүүхдээ харж хамгаалах үүргээ умартсан аав ээж нь буруутай

66.181.161.121