СЭРЭМЖЛҮҮЛЭГ: 9 НАСТАЙ ОХИН ХОЙД ААВДАА ЗОДУУЛЖ НАС БАРЛАА
urug.mnСэтгүүлч: У.УРАНЦЭЦЭГ
СЭРЭМЖЛҮҮЛЭГ 1 сар өмнө

urug.mn

urug.mn image

Хойд аавдаа харгисаар зодуулж цаг бусаар амиа алдсан  хүүхдийн тоо дахин нэгээр нэмэгдлээ.

Тодруулбал,өчигдөр буюу энэ сарын 20-ний өдөр Баянзүрх дүүргийн нутаг дэвсгэрт хүн нас барсан байна гэсэн дуудлага иргэдээс иржээ. Шалгалтаар тус тоотод оршин суух 9 настай Э охин духандаа хөхөрсөн шархтайгаар нас барсан байжээ. Цагдаагийн алба хаагчдыг очиж шалгахад талийгаач охины хойд эцэг гэх 36 настай эрэгтэй Б согтууруулах ундааны зүйл хэтрүүлэн хэрэглэсэн байдалтай биеэ хянах чадваргүй байсан гэх. Улмаар хэргийн газраас хараа архины шил болон лаазтай пивоны лааз зэргийг хураан авч  хэрэгт холбогдуулан 36 настай Б-г цагдан хорьжээ.

Урьдчилсан задлан шинжилгээгээр талийгаач 9 настай Э охины нарийн гэдэс цоорсон хэмээх дүгнэлт гарсан байна.

Уг хэргийг Баянзүрх дүүргийн цагдаагийн гуравдугаар хэлтэс материалжуулан шалгаж байна. Бид энэ хэргийн талаар эргэн мэдээлэх болно.

 

294 сэтгэгдэл


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новш

66.181.161.119


comment image

Зочн - 2020-09-21

Pizdaa heleh ch vg alga aa neeree. Ymr haraal idsen niigem ym bee nyalh amitad tarchilj vheed. Vhjiimaar ymnuud n vldeed bhin. Eh n gj ymr hvn bnaa ohin vree hari elgiin arhichintai vldeecheed yi bodoj yawdgiin be. Ene hvmvvsiihee asuudliig 1 tiish n tsegtselj ogoochee. Haraal idsen heleh ch vg alga

202.9.46.1


comment image

Зочн - 2020-09-21

Pizdaa heleh ch vg alga aa neeree. Ymr haraal idsen niigem ym bee nyalh amitad tarchilj vheed. Vhjiimaar ymnuud n vldeed bhin. Eh n gj ymr hvn bnaa ohin vree hari elgiin arhichintai vldeecheed yi bodoj yawdgiin be. Ene hvmvvsiihee asuudliig 1 tiish n tsegtselj ogoochee. Haraal idsen heleh ch vg alga

202.9.46.1


comment image

Зочин - 2020-09-21

Нялх амьтныг зовоосон... хэлэх үг олдохгүй байна. Хажуу айл, гэр бүлийн гишүүд минь аливаа хүчирхийллийн сэжиг байвал цагдаад сэм хэлж байгаач.

139.5.219.241


comment image

Зочин - 2020-09-21

Нялх амьтныг зовоосон... хэлэх үг олдохгүй байна. Хажуу айл, гэр бүлийн гишүүд минь аливаа хүчирхийллийн сэжиг байвал цагдаад сэм хэлж байгаач.

139.5.219.241


comment image

Зочин - 2020-09-21

Нялх амьтныг зовоосон... хэлэх үг олдохгүй байна. Хажуу айл, гэр бүлийн гишүүд минь аливаа хүчирхийллийн сэжиг байвал цагдаад сэм хэлж байгаач.

139.5.219.241


comment image

Зочин - 2020-09-21

Яаадаг хөгийн араатан бэ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

202.21.124.129


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

L - 2020-09-21

Ene erchuud tursun aaviin buruushdeee odoo ene niigemd baahan huuhed garguuld ehneree haydag erchuud ihessen tgd eej n oor huntei suuj hoid aaviin gariig ur huuhd uzeh bolj bn medeej tursun eh n 24tsag hyanah bolomjgui uchir hoid aav ehuud huuhdiig huchirhuuldeg baingin huchirhiileld usuj bn zodohgui neg n hartsaaraa daramtaldag blgu tgd arhichin neg n shuud zohij aldag

66.181.191.64


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Ямар новш нь вэ .шууд зөрүүлээд цаазлаач .монгол эрчүүд нээрээ мал юмаа

202.126.90.110


comment image

Зочин - 2020-09-21

Энэ архичин араатнууддаа цаазын ял өгөөчээ

202.179.26.176


comment image

Зочин - 2020-09-21

Пиздаа юмаа новшнууд. Хэлэх ч үг алга

66.181.161.60


comment image

Demberel - 2020-09-21

Jinhene novsh pizdaaaa alii novshoog

202.126.89.109


comment image

Өөдгүй - 2020-09-21

Уааз цааз л гэнэ.Гянданд хорь.Тарчилж зовж үхье ч гсн үхэж чадахгүй.Тийм зовлон туулж л байвал таарна ийм хүн сүгнүүд

64.119.20.217


comment image

Зочин - 2020-09-21

Hvvhdiin ami nas hohirooson aluurchdiig tsaazaar awdag bolii ymar burutai gj nylh amitad busarmag etgedvvdiin gart amia aldana we

66.181.161.126


comment image

Зочин - 2020-09-21

энэ хүүхнүүд зүгээр л болиод өг төрүүлсэн үрийнхээ өмнө хариуцлагаа хүлээж элдэв юмтай хамт амьдрахаа болил доо хөөрхий нялх үрс маш ихээр хохирч байна . Элэг эмтрэм хэрэг байнга гарах юм

202.131.248.246


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эх нь гэж ямар амьтан байна .эргүү мал вэ охин үрээ эргүү архичинтай үлдээгээд ухаан нь муу л байна даа. Эвий минь ум сайн амгалан болтгуай

103.26.195.221


comment image

Зочин - 2020-09-21

lalriin boosnuudiig shorond n hataa iim novshnuudad erh choloo gj bh yosgui

202.126.89.246


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новшийн хар авгай нар юун нехерт гарах дуртай юм бэ? Эхнийхээ нехерт хань болж тогтоож чадаагvй байж юун нехерсег юм. Архи уудгийг нь мэдсээр байж хvvхэдтэй хамт амьдруулж бсан ээж буруутай

202.9.46.254


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ийм болохоор эхнэртээ 2 жил араар тавиулсанаа мэдсэн ч охин vрээ бодоод тэвчээд хайр бхгvй ч зvгээр амьдарч бна. Хэцvv бга ч гэсэн олон жилийн дараа хойд эцэгийн гар харуулалгvй элэг бvтэн амьдруулсан даа баярлах бно.

202.126.88.217


comment image

Зочин - 2020-09-21

Myy hogiin alyyrchin arkhichin uhuul taarna, shyyd uuriig n alah heregtei yamar ch urshuul bhguigeer, Evii myy joohon ohin yasan ih zovson boloo yamar gem hiisen bolood ingej zovoj uheh yostoi gej ve chaavaas daa, uneheer haramsmaar yumaa neeree, yamaar ch yumbedee

107.77.200.149


comment image

Зочин - 2020-09-21

Vhsenee hiij ohintoi hvvhedtei baij hvntei suudiin aidgvimuu Ene ehchvvd archaagvi adguusnuudgvi bol vheh geed bnuu iim hogiin horwoo iwii mini yanaaaa

202.9.40.80


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазаар авах хэрэгтэй

59.153.112.119


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaazlah ni zuv buzruudiig

66.181.161.94


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaazlah ni zuv buzruudiig

66.181.161.94


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новш юмаа хүүхдэд яалаа гэж ингэдэг бнаа уусан идэснээ зохицуулж чадахгүй малууд хэн ч бсан

183.177.98.69


comment image

zochin - 2020-09-21

manai uls tsaaziin yaliig sergeeh heregtei bi ooroo erh zuich hun ingej sergeesneer manai uls niigmee tseverleh bolno. ter hun yaahav hedhen jil suugaal garaad l irne tgdl dahiad l arhia uuna gemt hereg hiine hugahirvul heden laaa shil tuuheel tushaana tgdl hool arhia uugaad end tend ortsond honoj sheej baana iim l zarchmaar yavna harin ter ohin hzeech bosch irehgui

202.21.107.107


comment image

Зочин - 2020-09-21

Eooòooooo heleh vg algaaaaaa neeereee. Ta nar odo naaaad haraaal idsen arhiaaaa gudarch duusah bologvyu??? Hichneeen emegteichuud hichneeen hvvhdvvvd vhej vrgedej baij ta nar naaad lalrin arhia bolih ymbeeeee. Mongol uls hugjihgv bn ged bdag ta nar uursdu naad zahiin arhia boliod ajil turul hiildeee. Pzda ymaaa nere.

202.21.109.36


comment image

Зочин - 2020-09-21

Eooòooooo heleh vg algaaaaaa neeereee. Ta nar odo naaaad haraaal idsen arhiaaaa gudarch duusah bologvyu??? Hichneeen emegteichuud hichneeen hvvhdvvvd vhej vrgedej baij ta nar naaad lalrin arhia bolih ymbeeeee. Mongol uls hugjihgv bn ged bdag ta nar uursdu naad zahiin arhia boliod ajil turul hiildeee. Pzda ymaaa nere.

202.21.109.36


comment image

QЗочин - 2020-09-21

Eriin sug.

66.181.161.28


comment image

QЗочин - 2020-09-21

Eriin sug.

66.181.161.28


comment image

QЗочин - 2020-09-21

Eriin sug.

66.181.161.28


comment image

Zoчин - 2020-09-21

Ida umaa...Yamar novshiin niigem boloo ve hurlee tulgaa zailaachee iddanuudaa tsuuhun urs min hyadagdaj duuslaa ajlaa hiij chadahgui bol zailtsgaa

66.181.189.76


comment image

Zoчин - 2020-09-21

Ida umaa...Yamar novshiin niigem boloo ve hurlee tulgaa zailaachee iddanuudaa tsuuhun urs min hyadagdaj duuslaa ajlaa hiij chadahgui bol zailtsgaa

66.181.189.76


comment image

Zoчин - 2020-09-21

Ida umaa...Yamar novshiin niigem boloo ve hurlee tulgaa zailaachee iddanuudaa tsuuhun urs min hyadagdaj duuslaa ajlaa hiij chadahgui bol zailtsgaa

66.181.189.76


comment image

Zoчин - 2020-09-21

Ida umaa...Yamar novshiin niigem boloo ve hurlee tulgaa zailaachee iddanuudaa tsuuhun urs min hyadagdaj duuslaa ajlaa hiij chadahgui bol zailtsgaa

66.181.189.76


comment image

Zoчин - 2020-09-21

Ida umaa...Yamar novshiin niigem boloo ve hurlee tulgaa zailaachee iddanuudaa tsuuhun urs min hyadagdaj duuslaa ajlaa hiij chadahgui bol zailtsgaa

66.181.189.76


comment image

Зочин - 2020-09-21

pizdaa haraal idsen niigemd amidrah pizda

64.119.19.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

pizdaa haraal idsen niigemd amidrah pizda

64.119.19.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Бүсгүйчүүд минь өөрийнхөө жаргалыг хөөх бус охин үрийнхээ ирээдүйг бодож амьдраач дээ...

202.126.89.54


comment image

Зочин - 2020-09-21

Бүсгүйчүүд минь өөрийнхөө жаргалыг хөөх бус охин үрийнхээ ирээдүйг бодож амьдраач дээ...

202.126.89.54


comment image

Narantuya Naraa - 2020-09-21

Яадаг новш вэ....нялх амьтанд бяраа гаргаж үхэлд хүргэх гэж....хөөрхий охин яасан их шаналж тарчилж зовсон бол гэхээс өр өмрөх шиг болж байна...ийм хүний адаг болсон хүүрнүүд өөрсдөө үхэж далд ороод хамаг хүний санааг амрааж байвал таарна.....цаазын ялыг нь нэн даруй сэргээж энэ мэт яргачин хүүрнүүдийг үгүй хийх хэрэгтэй

202.126.88.223


comment image

Narantuya Naraa - 2020-09-21

Яадаг новш вэ....нялх амьтанд бяраа гаргаж үхэлд хүргэх гэж....хөөрхий охин яасан их шаналж тарчилж зовсон бол гэхээс өр өмрөх шиг болж байна...ийм хүний адаг болсон хүүрнүүд өөрсдөө үхэж далд ороод хамаг хүний санааг амрааж байвал таарна.....цаазын ялыг нь нэн даруй сэргээж энэ мэт яргачин хүүрнүүдийг үгүй хийх хэрэгтэй

202.126.88.223


comment image

Зочин - 2020-09-21

ийм арчаагүй хүн сүгүүд дүүрэн. ядуурал, архидалт, гэмт хэрэг амьдралынх нь хэвшил хэмнэл болчихсон ихэнх Монголчууд.

202.55.188.37


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ял хэрэгтэй эрчүүд ухамсар дорой болжээ

202.126.89.17


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ял хэрэгтэй эрчүүд ухамсар дорой болжээ

202.126.89.17


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ял хэрэгтэй эрчүүд ухамсар дорой болжээ

202.126.89.17


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ял хэрэгтэй эрчүүд ухамсар дорой болжээ

202.126.89.17


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ял хэрэгтэй эрчүүд ухамсар дорой болжээ

202.126.89.17


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ял хэрэгтэй эрчүүд ухамсар дорой болжээ

202.126.89.17


comment image

2020.09.21 - 2020-09-21

Er hvngvi bl vhchih geed baidimu vr hvvhdiig chn hairlaj chadkv bl chi ter archaagv er hvneer yadiin be hayaach vr hvvhde bodoj songolt hiildee archaagv wma hairan shan vr

203.91.115.47


comment image

2020.09.21 - 2020-09-21

Er hvngvi bl vhchih geed baidimu vr hvvhdiig chn hairlaj chadkv bl chi ter archaagv er hvneer yadiin be hayaach vr hvvhde bodoj songolt hiildee archaagv wma hairan shan vr

203.91.115.47


comment image

2020.09.21 - 2020-09-21

Er hvngvi bl vhchih geed baidimu vr hvvhdiig chn hairlaj chadkv bl chi ter archaagv er hvneer yadiin be hayaach vr hvvhde bodoj songolt hiildee archaagv wma hairan shan vr

203.91.115.47


comment image

Сайн Гар... - 2020-09-21

Яадаг Золигийн Архичин бэ??? Шоронд Оруулж Өөрийг нь Бодитоор ЮМ, Үзүүлэж, НҮД ТАЙЛАХ ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ!!!! ОДОО ҮЕД БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭД ХҮЧИРХИЙЛСЭН, ЗОДОЖ НУХСАН БОЛ ШОРОНД ЧАМАЙГ ЛАВ ЗҮГЭЭР ӨНГӨӨРӨХГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ!!! МУУ ХӨГИЙН ГӨЛӨГ!!!!

202.126.89.208


comment image

Сайн Гар... - 2020-09-21

Яадаг Золигийн Архичин бэ??? Шоронд Оруулж Өөрийг нь Бодитоор ЮМ, Үзүүлэж, НҮД ТАЙЛАХ ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ!!!! ОДОО ҮЕД БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭД ХҮЧИРХИЙЛСЭН, ЗОДОЖ НУХСАН БОЛ ШОРОНД ЧАМАЙГ ЛАВ ЗҮГЭЭР ӨНГӨӨРӨХГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ!!! МУУ ХӨГИЙН ГӨЛӨГ!!!!

202.126.89.208


comment image

Сайн Гар... - 2020-09-21

Яадаг Золигийн Архичин бэ??? Шоронд Оруулж Өөрийг нь Бодитоор ЮМ, Үзүүлэж, НҮД ТАЙЛАХ ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ!!!! ОДОО ҮЕД БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭД ХҮЧИРХИЙЛСЭН, ЗОДОЖ НУХСАН БОЛ ШОРОНД ЧАМАЙГ ЛАВ ЗҮГЭЭР ӨНГӨӨРӨХГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ!!! МУУ ХӨГИЙН ГӨЛӨГ!!!!

202.126.89.208


comment image

Сайн Гар... - 2020-09-21

Яадаг Золигийн Архичин бэ??? Шоронд Оруулж Өөрийг нь Бодитоор ЮМ, Үзүүлэж, НҮД ТАЙЛАХ ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ!!!! ОДОО ҮЕД БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭД ХҮЧИРХИЙЛСЭН, ЗОДОЖ НУХСАН БОЛ ШОРОНД ЧАМАЙГ ЛАВ ЗҮГЭЭР ӨНГӨӨРӨХГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ!!! МУУ ХӨГИЙН ГӨЛӨГ!!!!

202.126.89.208


comment image

Сайн Гар... - 2020-09-21

Яадаг Золигийн Архичин бэ??? Шоронд Оруулж Өөрийг нь Бодитоор ЮМ, Үзүүлэж, НҮД ТАЙЛАХ ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ!!!! ОДОО ҮЕД БАГА НАСНЫ ХҮҮХЭД ХҮЧИРХИЙЛСЭН, ЗОДОЖ НУХСАН БОЛ ШОРОНД ЧАМАЙГ ЛАВ ЗҮГЭЭР ӨНГӨӨРӨХГҮЙ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ!!! МУУ ХӨГИЙН ГӨЛӨГ!!!!

202.126.89.208


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хүүхэдтэй ээжүүд дараагийн гэрлэлтээ маш сайн бодмоор юмаа яасан хэцүү юм бээ яг яах ёстой вэ хэлэх муу үг алга даа новш

66.181.183.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хүүхэдтэй ээжүүд дараагийн гэрлэлтээ маш сайн бодмоор юмаа яасан хэцүү юм бээ яг яах ёстой вэ хэлэх муу үг алга даа новш

66.181.183.66


comment image

Зочин 1 - 2020-09-21

Хүүхэдтэй ээжүүд дараагийн гэрлэлтээ маш сайн бодмоор юмаа яасан хэцүү юм бээ яг яах ёстой вэ хэлэх муу үг алга даа новш

66.181.183.66


comment image

Эр хүн - 2020-09-21

Энэ доор ээжийг нь буруушаасан зарим хүн сүгнүүдийн бичсэн сэтгэгдлүүд байна яагаад эр эм 2-ын эмэгтэй нь бурууг хүлээх ёстой вэ энэ охин эцэгтэй байж таараа тэр эцэг яагаад хариуцлагаас мултраад өөрийхөө жаргалыг эдлээд хүнтэй суугаад явах ёстой харин эмэгтэй нь яагаад өөрийхөө жаргалыг бодож болохгүй хүүхэдтэй гээд өөрийгөө насаар нь яллаж амьдрах ёстой юм??? Дагавар хүүхэдтэйгээ хүнтэй суугаад сайхан амьдарч байгаа эмэгтэйчүүд энэнээс ч олон байгаа ингэж хохирсон нь маш цөөхөн бараг 1% байдаг шүү

202.126.89.241


comment image

Эр хүн - 2020-09-21

Энэ доор ээжийг нь буруушаасан зарим хүн сүгнүүдийн бичсэн сэтгэгдлүүд байна яагаад эр эм 2-ын эмэгтэй нь бурууг хүлээх ёстой вэ энэ охин эцэгтэй байж таараа тэр эцэг яагаад хариуцлагаас мултраад өөрийхөө жаргалыг эдлээд хүнтэй суугаад явах ёстой харин эмэгтэй нь яагаад өөрийхөө жаргалыг бодож болохгүй хүүхэдтэй гээд өөрийгөө насаар нь яллаж амьдрах ёстой юм??? Дагавар хүүхэдтэйгээ хүнтэй суугаад сайхан амьдарч байгаа эмэгтэйчүүд энэнээс ч олон байгаа ингэж хохирсон нь маш цөөхөн бараг 1% байдаг шүү

202.126.89.241


comment image

Эр хүн - 2020-09-21

Энэ доор ээжийг нь буруушаасан зарим хүн сүгнүүдийн бичсэн сэтгэгдлүүд байна яагаад эр эм 2-ын эмэгтэй нь бурууг хүлээх ёстой вэ энэ охин эцэгтэй байж таараа тэр эцэг яагаад хариуцлагаас мултраад өөрийхөө жаргалыг эдлээд хүнтэй суугаад явах ёстой харин эмэгтэй нь яагаад өөрийхөө жаргалыг бодож болохгүй хүүхэдтэй гээд өөрийгөө насаар нь яллаж амьдрах ёстой юм??? Дагавар хүүхэдтэйгээ хүнтэй суугаад сайхан амьдарч байгаа эмэгтэйчүүд энэнээс ч олон байгаа ингэж хохирсон нь маш цөөхөн бараг 1% байдаг шүү

202.126.89.241


comment image

Зочин - 2020-09-21

Yaatsan horvoo we burhan mine ymar gemgui byatshan zur ygd hohiroh estoi gej..

66.181.161.88


comment image

Зочин - 2020-09-21

Yaatsan horvoo we burhan mine ymar ch gemgui byatshan zur ygd hohiroh estoi gej..

66.181.161.88


comment image

Зочин - 2020-09-21

Yaatsan horvoo we burhan mine ymar ch gemgui byatshan zur ygd hohiroh estoi gej..

66.181.161.88


comment image

Зочин - 2020-09-21

Yaatsan horvoo we burhan mine ymar ch gemgui byatshan zur ygd hohiroh estoi gej..

66.181.161.88


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaazal .

66.181.161.28


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaazal .

66.181.161.28


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaazal .

66.181.161.28


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaazal .

66.181.161.28


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaazal .

66.181.161.28


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ялыг сэргээхийг шаардаж байна. Бидний үр хүүхэд ийм аймшигтай нийгэм, гэр бүлийн орчинд хэдий болтол байх юм бэ? ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨ!!! ЦААЗЫН ЯЛЫГ СЭРГЭЭ!!!

66.181.161.80


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ялыг сэргээхийг шаардаж байна. Бидний үр хүүхэд ийм аймшигтай нийгэм, гэр бүлийн орчинд хэдий болтол байх юм бэ? ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨ!!! ЦААЗЫН ЯЛЫГ СЭРГЭЭ!!!

66.181.161.80


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цаазын ялыг сэргээхийг шаардаж байна. Бидний үр хүүхэд ийм аймшигтай нийгэм, гэр бүлийн орчинд хэдий болтол байх юм бэ? ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨ!!! ЦААЗЫН ЯЛЫГ СЭРГЭЭ!!!

66.181.161.80


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хараал идсэн араатнууд

103.57.95.192


comment image

Зочин - 2020-09-21

Aimaar ym be uuriig ni butsaagaad alaach

202.55.188.36


comment image

Хххх - 2020-09-21

Ллрын Нийгэмтэй лалрын орон иргэд нь гэж архичин алуурчин хэрүүлч луйварчин хувиа хичээсэн ллрууд ийм байхад хятадуудад эзлэгдэхгүй гээд яахын тархи сэтгэж байгаа сонгож байгаа улс төрч гээд ерөн л авах юмгүй дүүрсэн зда нар

223.62.8.188


comment image

Зочин - 2020-09-21

Baga nasni huuhed sanaataigaar ami nasiig ni hohirooj bgaa iim nowsh nuudiig tsaaziin yl onooj baimaar bn sh dee

202.55.188.36


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaziin ylaa sergee

202.55.188.36


comment image

Зочин У - 2020-09-21

Ene uyed eej haana bsan be?

202.126.90.78


comment image

Зочин - 2020-09-21

Eej nart bas asar ih asuudal bnaa. Haashaan be er hungui amidarch chadkuu uheh geed bdag yumuu. Negent l huuhedteigee hotsorson bol yadiin huuhdiinhee toloo buhnee zoriulj huuhdee tom bolood ooriigoo hamgaalah chadvartai boltol n huntei suuhgui amidarch yagad boldguin. Dandaa hoid aavdaa aluulsan huchirhuulelsen geh hoorhii ter huuhduudiin omno hen buruutai ve. Etseg ehchuud oorsdoo ch adilhan buruutan. Uhaantai eejuud huuhdee tom boltol huntei suuhgui gedeg yum bileeshdee. Bodoh l asuudalshd.

106.251.127.182


comment image

Зочин - 2020-09-21

Muu nowshiig ooriign tegej tamlaj alwal taarna iwii dee ter bytsxan zvrh yaj zowson boloo oxin xvvxedtei xvn yaj xoid etsegden xvvxdee orxiod ywj chaddag bnaa muusain nowshnuud

202.126.90.62


comment image

Od - 2020-09-21

Ohin vrtei bj uyn hvntei suuh durtai nowch we

192.82.65.120


comment image

!!!!!! - 2020-09-21

Нийгмийн сэтгэл зүй улам л доошилсоор байх юм

66.181.161.60


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ямар муухай харгис нийгэм бий болоод байнаа амийг нь амиар сольж бүх насаар хөлс хүчийг шавхаж сорж ажиллуул наранд гаргахгүй байх хэрэгтэй .Хэзээ энэ архи гээч усаар хоохойлж амьдрах гэсэн эрийн сүгнүүд вэ

202.9.46.202


comment image

Зочин - 2020-09-21

Eooe yaasn hetsuun bee ene arhiaa zarhgu bj boldgul hporvo yum bhdaa nuh gemt herguud arhinii balgas bolhiin taarulad gudarch chadhgy hajuuda bgaa nylh amitniig hurtel alaad haychhimdaa yaatsartsan yalzartsan niigem be sheet

192.82.76.181


comment image

Зочин - 2020-09-21

Genet torson etseg n alga bolood hoid aav garj irne gedeg chin ooroo huuhdiin setgel zuid yaj nolooldgiig meddeguimuu malnuudaa. Eej hun ene zergiin medleg uhaand suraltsan bh estoi shuu. Ooriin jargalaa haigaad huntei suugaad yagaad yavj boldguin gene shuu. Hutsvaa estoi. Eej nart er hun bish huuhed n ooroo yunaas ch iluu az jargal bdag yum bh ch estoi za yu. Tedniihee toloo zutgej amidrah yavah chin ooroo emegtei hund zovlon bish ard n garaad yavj boloh l todii zuil. Neg muu etseg n haysandaa oshoogoo avah gej oor hunii ovort orj dooshoo ordguin za yu. Huuhdee tom bolood amidral oilgood biye daagaad irsen tsagt yrij boloh asuudald yundaa yardgiin. Eej nar iim hun gej medeegui geh zergeer ooriigoo hudlaa haatsaaldiin. Medeeguin bol yundaa suusiin. tegeed ch arhi uudag uguig n meddeg bsan bjil taaraashd. Genen tenegees n bolj ursuud zoliosond yavjiin. Uhsendee omoorood bgan

106.251.127.182


comment image

Зочин - 2020-09-21

aluurchdiin nuur tsaraig il bolgiiyoo.Hun altsan bhad yug ni haatsailj buutsiilhiim be? !!!!!

117.111.13.246


comment image

Зочин - 2020-09-21

aluurchdiin nuur tsaraig il bolgiiyoo.Hun altsan bhad yug ni haatsailj buutsiilhiim be? !!!!!

117.111.13.246


comment image

Зочин - 2020-09-21

ЦААЗЫН ЯЛ

182.160.35.78


comment image

Зочин - 2020-09-21

ЦААЗЫН ЯЛ

182.160.35.78


comment image

Зочин - 2020-09-21

ЦААЗЫН ЯЛ

182.160.35.78


comment image

Зочин - 2020-09-21

Монголын хууль сдаа эхнэр нь завхайрч яваад гэр бүлээ бусниулж байхад хүүхэдийг эцэгт нь өгдөггүй тэнэг лалрын хууль хэн нь буруутайг нь тогтоогоод хүүхдийг авч явж чадахад нь өгдөг баймаар юм аа Хүний хүүхдийг хүн хайрлана гэж угаасаа байхгүй

122.201.23.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

Монголын хууль сдаа эхнэр нь завхайрч яваад гэр бүлээ бусниулж байхад хүүхэдийг эцэгт нь өгдөггүй тэнэг лалрын хууль хэн нь буруутайг нь тогтоогоод хүүхдийг авч явж чадахад нь өгдөг баймаар юм аа Хүний хүүхдийг хүн хайрлана гэж угаасаа байхгүй

122.201.23.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

Монголын хууль сдаа эхнэр нь завхайрч яваад гэр бүлээ бусниулж байхад хүүхэдийг эцэгт нь өгдөггүй тэнэг лалрын хууль хэн нь буруутайг нь тогтоогоод хүүхдийг авч явж чадахад нь өгдөг баймаар юм аа Хүний хүүхдийг хүн хайрлана гэж угаасаа байхгүй

122.201.23.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

Монголын хууль сдаа эхнэр нь завхайрч яваад гэр бүлээ бусниулж байхад хүүхэдийг эцэгт нь өгдөггүй тэнэг лалрын хууль хэн нь буруутайг нь тогтоогоод хүүхдийг авч явж чадахад нь өгдөг баймаар юм аа Хүний хүүхдийг хүн хайрлана гэж угаасаа байхгүй

122.201.23.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

Монголын хууль сдаа эхнэр нь завхайрч яваад гэр бүлээ бусниулж байхад хүүхэдийг эцэгт нь өгдөггүй тэнэг лалрын хууль хэн нь буруутайг нь тогтоогоод хүүхдийг авч явж чадахад нь өгдөг баймаар юм аа Хүний хүүхдийг хүн хайрлана гэж угаасаа байхгүй

122.201.23.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

Монголын хууль сдаа эхнэр нь завхайрч яваад гэр бүлээ бусниулж байхад хүүхэдийг эцэгт нь өгдөггүй тэнэг лалрын хууль хэн нь буруутайг нь тогтоогоод хүүхдийг авч явж чадахад нь өгдөг баймаар юм аа Хүний хүүхдийг хүн хайрлана гэж угаасаа байхгүй

122.201.23.66


comment image

Зочин - 2020-09-21

End deer neg hun er hungui gantsaaraa huuhdiinhoo toloo zutgej amidrah emegtei hund yal meteer bichsen bh yum. Hutsaach chi. Cham shig eejuud tsoohon bgaasai.

106.251.127.182


comment image

Зочин - 2020-09-21

End deer neg hun er hungui gantsaaraa huuhdiinhoo toloo zutgej amidrah emegtei hund yal meteer bichsen bh yum. Hutsaach chi. Cham shig eejuud tsoohon bgaasai.

106.251.127.182


comment image

Зочин - 2020-09-21

Пиздаа

103.212.118.90


comment image

Зочин - 2020-09-21

Пиздаа

103.212.118.90


comment image

Зочин - 2020-09-21

End deer neg hun er hungui gantsaaraa huuhdiinhoo toloo zutgej amidrah emegtei hund yal meteer bichsen bh yum. Hutsaach chi. Cham shig eejuud tsoohon bgaasai.

106.251.127.182


comment image

Зочин - 2020-09-21

deg juramgui gazar n xunmal araatan bolj bna arxidaltiig bur zogsoox xeregtei basxuuxed xuchirxiilel ger bul salaltiig!!! xuuxed olon udaagiin toxioldoloor iimbolj bgaa shuu ter eejtei bas xaruitslaga tootsox xeregtei bna xuuxdee yuman chinee bodoxgui bns hde teneg xar em uxvel taarna

202.55.188.33


comment image

Зочин - 2020-09-21

deg juramgui gazar n xunmal araatan bolj bna arxidaltiig bur zogsoox xeregtei basxuuxed xuchirxiilel ger bul salaltiig!!! xuuxed olon udaagiin toxioldoloor iimbolj bgaa shuu ter eejtei bas xaruitslaga tootsox xeregtei bna xuuxdee yuman chinee bodoxgui bns hde teneg xar em uxvel taarna

202.55.188.33


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эхчүүд минь амьдарч чадахгүй эр хүнээс хол яв чиний үр хүүхэд хэн хүний золис биш охин хүүхэдтэй хүн дахин амьдарал зохиох хэрэггүй хэзээ ч өмнөх амьдарлыг гүйцээхгүй энэ нийгэм чинь харгис бна ойр дотны хүн ч эмэгнэлтэй явдал тулгарна хэцүү цаг иржээ

103.212.119.179


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эхчүүд минь амьдарч чадахгүй эр хүнээс хол яв чиний үр хүүхэд хэн хүний золис биш охин хүүхэдтэй хүн дахин амьдарал зохиох хэрэггүй хэзээ ч өмнөх амьдарлыг гүйцээхгүй энэ нийгэм чинь харгис бна ойр дотны хүн ч эмэгнэлтэй явдал тулгарна хэцүү цаг иржээ

103.212.119.179


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эхчүүд минь амьдарч чадахгүй эр хүнээс хол яв чиний үр хүүхэд хэн хүний золис биш охин хүүхэдтэй хүн дахин амьдарал зохиох хэрэггүй хэзээ ч өмнөх амьдарлыг гүйцээхгүй энэ нийгэм чинь харгис бна ойр дотны хүн ч эмэгнэлтэй явдал тулгарна хэцүү цаг иржээ

103.212.119.179


comment image

ZochinЗочин - 2020-09-21

Pizda gj xelxiin arga alga pizduu,torson ex ni yatsam xunentser ve xuuxed uxtel ni zoddog yadag zulbasaga ve,ooroo uxej dald orox boltugai gj erooy

64.119.16.119


comment image

ZochinЗочин - 2020-09-21

Pizda gj xelxiin arga alga pizduu,torson ex ni yatsam xunentser ve xuuxed uxtel ni zoddog yadag zulbasaga ve,ooroo uxej dald orox boltugai gj erooy

64.119.16.119


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Ene bl ta nariin buteesn niigem - 2020-09-21

huuhded yamarch buruu bhgui

66.181.161.64


comment image

Ene bl ta nariin buteesn niigem - 2020-09-21

huuhded yamarch buruu bhgui

66.181.161.64


comment image

Ene bl ta nariin buteesn niigem - 2020-09-21

huuhded yamarch buruu bhgui enend eniig unshij ga end comment bichij bga buh hun buruutai

66.181.161.64


comment image

Ene bl ta nariin buteesn niigem - 2020-09-21

huuhded yamarch buruu bhgui enend eniig unshij ga end comment bichij bga buh hun buruutai

66.181.161.64


comment image

Ene bl ta nariin buteesn niigem - 2020-09-21

huuhded yamarch buruu bhgui enend eniig unshij ga end comment bichij bga buh hun buruutai

66.181.161.64


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Ene bl ta nariin buteesn niigem - 2020-09-21

huuhded yamarch buruu bhgui enend eniig unshij ga end comment bichij bga buh hun buruutai

66.181.161.64


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хууль ер нь хаана байна аа. Энэ хүний үнэргүй хүн дүрст архичин араатнуудаа алаад цаазлахад өг л дөө. Хараал идсэн юм аа. Хэлэх таарсан муу үг хомсдол юм аа. Яаж хүнийг зодоод алчихаж болдог юм бэ???? Тэр ээж нь яасан юм бэ. Тийм хар архичинтай амьдраад охин үрээ хажууд нь яаж орхиж болдог юм бэ????? Хүнийг хайрлах ухаангүй арчаагүй нийгмийн шаар шавхруу болсон ажил амьдралгүй, залхуу, архичин, заваан хэнд ч хэрэг болохгүй ийм пиздануудыг алчихаад хэн дутдаг юм бэ???? Дахиад хэнийг ч алчих юм билээ. Дандаа биеэ хамгаалах чадваргүй охид хүүхэд, хүүхнүүдийг золиослоод байгаа ийм лалруудад айгаад гар далайж зүрхлэхгүй болтол нь шийтгээд тамлаад ясанд нь мэдрүүлэх хууль цааз гаргаад өгөөч дээ. Ямар дураараа пизданууд вэ.

43.242.243.59


comment image

Нийгэмд - 2020-09-21

Хууль хяналтаа чангатгаад эрүүл нийгмийг бүтээж чадаагүй авилгачдын буруу. Тэр новшийг насаар нь тамла.

202.9.40.180


comment image

Туяа - 2020-09-21

Хууль хяналтаа чангатгаад эрүүл нийгмийг бүтээж чадаагүй авилгачдын буруу. Тэр новшийг насаар нь тамла.

202.9.40.180


comment image

Туяа - 2020-09-21

Хууль хяналтаа чангатгаад эрүүл нийгмийг бүтээж чадаагүй авилгачдын буруу. Тэр новшийг насаар нь тамла.

202.9.40.180


comment image

Туяа - 2020-09-21

Хууль хяналтаа чангатгаад эрүүл нийгмийг бүтээж чадаагүй авилгачдын буруу. Тэр новшийг насаар нь тамла.

202.9.40.180


comment image

Туяа - 2020-09-21

Хууль хяналтаа чангатгаад эрүүл нийгмийг бүтээж чадаагүй авилгачдын буруу. Тэр новшийг насаар нь тамла.

202.9.40.180


comment image

Туяа - 2020-09-21

Хууль хяналтаа чангатгаад эрүүл нийгмийг бүтээж чадаагүй авилгачдын буруу. Тэр новшийг насаар нь тамла.

202.9.40.180


comment image

Зочин - 2020-09-21

Burhan mini.

64.119.20.78


comment image

ЭМЭЭЗочин - 2020-09-21

ЯАСАН ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ. МУУ ОХИН ЯМАР ИХ ӨВДӨЖ ЗОВСОН БОЛДОО. ИЙМ МУУХАЙ ХАРГИС ХҮН ХОГ АМЬД ЯВАХ ГЭЭД ОДОО ЯАНА ДАА.

192.82.75.184


comment image

ЭМЭЭЗочин - 2020-09-21

ЯАСАН ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ. МУУ ОХИН ЯМАР ИХ ӨВДӨЖ ЗОВСОН БОЛДОО. ИЙМ МУУХАЙ ХАРГИС ХҮН ХОГ АМЬД ЯВАХ ГЭЭД ОДОО ЯАНА ДАА.

192.82.75.184


comment image

ЭМЭЭЗочин - 2020-09-21

ЯАСАН ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ. МУУ ОХИН ЯМАР ИХ ӨВДӨЖ ЗОВСОН БОЛДОО. ИЙМ МУУХАЙ ХАРГИС ХҮН ХОГ АМЬД ЯВАХ ГЭЭД ОДОО ЯАНА ДАА.

192.82.75.184


comment image

ЭМЭЭЗочин - 2020-09-21

ЯАСАН ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ. МУУ ОХИН ЯМАР ИХ ӨВДӨЖ ЗОВСОН БОЛДОО. ИЙМ МУУХАЙ ХАРГИС ХҮН ХОГ АМЬД ЯВАХ ГЭЭД ОДОО ЯАНА ДАА.

192.82.75.184


comment image

ЭМЭЭЗочин - 2020-09-21

ЯАСАН ХЭЦҮҮ ЮМ БЭ. МУУ ОХИН ЯМАР ИХ ӨВДӨЖ ЗОВСОН БОЛДОО. ИЙМ МУУХАЙ ХАРГИС ХҮН ХОГ АМЬД ЯВАХ ГЭЭД ОДОО ЯАНА ДАА.

192.82.75.184


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин.. - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин.. - 2020-09-21

Цааз байсан ч болоосой муу малыг

182.160.36.210


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новшийн нийгэмийг бүтээгчид энд хараагаад яах вэ дээ тэрнийхээ оронд тэмцэж яваа нэгнээ ядаж дэмжээд араас нь хариуцлагаа нэхэж сурах хэрэгтэй.

217.208.217.167


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новшийн нийгэмийг бүтээгчид энд хараагаад яах вэ дээ тэрнийхээ оронд тэмцэж яваа нэгнээ ядаж дэмжээд араас нь хариуцлагаа нэхэж сурах хэрэгтэй.

217.208.217.167


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новшийн нийгэмийг бүтээгчид энд хараагаад яах вэ дээ тэрнийхээ оронд тэмцэж яваа нэгнээ ядаж дэмжээд араас нь хариуцлагаа нэхэж сурах хэрэгтэй.

217.208.217.167


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новшийн нийгэмийг бүтээгчид энд хараагаад яах вэ дээ тэрнийхээ оронд тэмцэж яваа нэгнээ ядаж дэмжээд араас нь хариуцлагаа нэхэж сурах хэрэгтэй.

217.208.217.167


comment image

Зочин - 2020-09-21

ёоё бүр новшийн нийгэм хүн дүрст араатанууд зүгээр л нийгэм хүнд хэцүү архинаас боллоо гэх хүний суурь зан гэж байх ёстой хүнийг хайрлах энэрэх сэтгэхүй нь хаашаагаа далд орчдог новшнууд вэ

117.111.11.124


comment image

Зочин - 2020-09-21

ёоё бүр новшийн нийгэм хүн дүрст араатанууд зүгээр л нийгэм хүнд хэцүү архинаас боллоо гэх хүний суурь зан гэж байх ёстой хүнийг хайрлах энэрэх сэтгэхүй нь хаашаагаа далд орчдог новшнууд вэ

117.111.11.124


comment image

Зочин - 2020-09-21

ёоё бүр новшийн нийгэм хүн дүрст араатанууд зүгээр л нийгэм хүнд хэцүү архинаас боллоо гэх хүний суурь зан гэж байх ёстой хүнийг хайрлах энэрэх сэтгэхүй нь хаашаагаа далд орчдог новшнууд вэ

117.111.11.124


comment image

Збаточин - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збаточин - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збаточин - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збаточин - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збаточин - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збаточин - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збатаа - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збатаа - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збатаа - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збатаа - 2020-09-21

Цаазал

202.126.90.159


comment image

Збатаа - 2020-09-21

Цаазалаачээ

202.126.90.159


comment image

Зочин - 2020-09-21

Тэр архичин нөхдүүдийг хөдөлмөрийн хорих лагерт явуулж хаягдаад байгаа малын гэдэс гүзээ цэвэрлүүлж замын шороон далан энэ тэр гэсэн хар бор ажилд цалинтай хүчээр ажлуулж хүмүүжүүлэх хэрэгтэй. Хүний эрх гэж хуцаж байхаар. Хүний эрх ч гэсэн хэрэггүй үедээ хамгийн хэрэггүй болох үе байна.

202.179.21.200


comment image

Зочин - 2020-09-21

Тэр архичин нөхдүүдийг хөдөлмөрийн хорих лагерт явуулж хаягдаад байгаа малын гэдэс гүзээ цэвэрлүүлж замын шороон далан энэ тэр гэсэн хар бор ажилд цалинтай хүчээр ажлуулж хүмүүжүүлэх хэрэгтэй. Хүний эрх гэж хуцаж байхаар. Хүний эрх ч гэсэн хэрэггүй үедээ хамгийн хэрэггүй болох үе байна.

202.179.21.200


comment image

Зочин - 2020-09-21

Тэр архичин нөхдүүдийг хөдөлмөрийн хорих лагерт явуулж хаягдаад байгаа малын гэдэс гүзээ цэвэрлүүлж замын шороон далан энэ тэр гэсэн хар бор ажилд цалинтай хүчээр ажлуулж хүмүүжүүлэх хэрэгтэй. Хүний эрх гэж хуцаж байхаар. Хүний эрх ч гэсэн хэрэггүй үедээ хамгийн хэрэггүй болох үе байна.

202.179.21.200


comment image

Зочин - 2020-09-21

Тэр архичин нөхдүүдийг хөдөлмөрийн хорих лагерт явуулж хаягдаад байгаа малын гэдэс гүзээ цэвэрлүүлж замын шороон далан энэ тэр гэсэн хар бор ажилд цалинтай хүчээр ажлуулж хүмүүжүүлэх хэрэгтэй. Хүний эрх гэж хуцаж байхаар. Хүний эрх ч гэсэн хэрэггүй үедээ хамгийн хэрэггүй болох үе байна.

202.179.21.200


comment image

Зочин - 2020-09-21

Тэр архичин нөхдүүдийг хөдөлмөрийн хорих лагерт явуулж хаягдаад байгаа малын гэдэс гүзээ цэвэрлүүлж замын шороон далан энэ тэр гэсэн хар бор ажилд цалинтай хүчээр ажлуулж хүмүүжүүлэх хэрэгтэй. Хүний эрх гэж хуцаж байхаар. Хүний эрх ч гэсэн хэрэггүй үедээ хамгийн хэрэггүй болох үе байна.

202.179.21.200


comment image

Зочинhnnnn - 2020-09-21

alaad hayad uguuch muu yrgachinguudiig

66.181.161.34


comment image

Зочинhnnnn - 2020-09-21

alaad hayad uguuch muu yrgachinguudiig

66.181.161.34


comment image

Зочинhnnnn - 2020-09-21

alaad hayad uguuch muu yrgachinguudiig

66.181.161.34


comment image

Зочинhnnnn - 2020-09-21

alaad hayad uguuch muu yrgachinguudiig

66.181.161.34


comment image

Зочин - 2020-09-21

oh my god ene havtgai halamjaa bolio ajil hiih sonirholgui archaagui buleg hun sureg bii bollo huuhdiin mongoo avaad l havtgai arhidalt...

66.181.179.18


comment image

Зочин - 2020-09-21

ene hugiin huuliig changalaD tsaazaldag bolgchih yum san zugeer l hun durst araatanuud ulam nemegdej bn hichneen bytshan zurh hichneen gem zemgui humuus hohirch bj huuliig changatgah yum bolooo unheer haramsmaar

66.181.161.19


comment image

Зочин - 2020-09-21

Энэ архи зардаг дэлгүүр архи зардаг өдрөө цагаа бүр багасгамаар юм архийг 7 хоногт 2 с илүү өдөр орой 18 цагаас хойш архи зарахаар болимоор юм төр засаг архины эсрэг хуулиа чангалах талаар олигтой юм юу ч хийхгүй санаатай монголчуудыг архинд хордуулах бодолтой бна гэхэд эргэлзэх юм алга дээр нь томчууд нэртэй хулгайчууд нь архины үйлдвэртэй болохоор архины эсрэг ажил хийхгүй нь ойлгомжтой ер нь эр эм гэлтгүй сав л хийвэл архиддагаа бүр болимоор юм

64.119.17.48


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хөөрхий дөө тэр нялх амьтан ямар их тарчилсан болоо.Новшийг өөрийг нь мөч мөчөөр нь тасалж тарчлаан зовоох юмсан.Ум мани бадмэ хум

202.9.41.17


comment image

Зочин - 2020-09-21

яадаг хүүр вэ

64.119.22.60


comment image

Иргэн - 2020-09-21

Хуухнууд бусгуйчууд миндээ! Нэг хар юмны боовны донтой юмуу хаашаа юм, охин ур хуухэдтэй байж заавал хойд эцгийн гар харуулах шаардлага юу бнаа? Энэ муу охины эх шуу амьтан нь маш хариуцлаггуй боовны донтойл авгай байхдаа

64.119.24.29


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ганц ээжийг буруутгаад байх юм. Төрсөн эцэг нь харин ч илүү гэм буруутай шүү.

66.181.161.23


comment image

Зочин - 2020-09-21

Энэ эх нь гэж арчаагүй шаар юу хийж байсан байна аа Охин үрий нь зодож тарчилгаж бүр алж байхад эх шүү юм нь хаана байсан байна аа

66.181.161.89


comment image

Зочин - 2020-09-21

Shuud al mu yrgaching

66.181.161.18


comment image

Зочин - 2020-09-21

охин ч бай,хүү ч бай ийм хүнд хүүхдээ үлдээж байдаг,ээж аавууд байх юмаа.эвий нялх үр яаж зовсон бол.төрсөн эцэг,эх нь өөрөөсөө илүү нялх үр хүүхдээ хайрлаачээ..

64.119.24.122


comment image

Зочин - 2020-09-21

Naad muuhai ataatniig shuud alaach yamar zewvvn hvn dvrst araatan wee

64.119.20.95


comment image

Zochin - 2020-09-21

tsaazaar av ner us tsarai zusiin garga niigmeerei jigshij zivuutsmeer bnaaaa

192.82.65.224


comment image

Зочин - 2020-09-21

yadag muu adgii nowsh we tsaajin ylaa sergeemeer yma

66.181.161.113


comment image

Зочин - 2020-09-21

yadag muu adgii nowsh we tsaajin ylaa sergeemeer yma

66.181.161.113


comment image

Зочин - 2020-09-21

yadag muu adgii nowsh we tsaajin ylaa sergeemeer yma

66.181.161.113


comment image

Зочин - 2020-09-21

Za ergen medeelleerei. Nariin gedes ymar uchraas tsoordog bn we? Bvdvvn shuluun gedes tsooroogvi baital

66.181.161.13


comment image

Зочин - 2020-09-21

Naad muu hvn dvrst araatang shuud alaachee Iimerhvv araatnuudiig gazar deer n buudsan n deer hvnii nyalh vriig hairlaj meddeggvi svg weee

64.119.20.95


comment image

Зочин - 2020-09-21

yahaaraa iim jaahan ymiig honoodog araatan be negent l eejtei ni hanilsn bol ur huuhdiig ni hairlaj boldggui ym bhdaa

66.181.161.83


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эцэг,эхчүүдээ үр хүүхдүүдээ хайрла,бусдаас хамгаал,эргэн тойронд сэтгэцийн өвчтэй хүмүүс их байна.

64.119.24.122


comment image

Зочин - 2020-09-21

Uneheer hargis hertsgii araatnuud yumaa , uls eh oron gej yum bgan bol sereechee

24.19.1.241


comment image

Зочин - 2020-09-21

Шууд цаазын ял өгдөг ч болоосой доо Нялх үрсийг төр засаг нь хайрлаач ээ

66.181.161.120


comment image

Зочин8988 - 2020-09-21

Хүүхэдтэй л бол хэнд ч итгэх хэрэггүй нялх үрийнхээ төлөө амьдар бөөр бөгсний амьдралд шунаад яахав

66.181.161.52


comment image

Зочин - 2020-09-21

Araichdee neeree iim yumnuud vxej dald oroosoi bilee iim nownuudiig zger shorond hiigeed duusgax bish buur tsaash ni xaruulax xeregtei

125.188.74.201


comment image

Хэнчбиш - 2020-09-21

Хүүхэдтэй бол хэнд ч бүү итгэ. Үрийнхээ төлөө амьдар бөөр бөгсний амьдралд шунаад яахав

66.181.161.52


comment image

Зочин - 2020-09-21

vnheer or9wdomor niigemd bid amdarch bn haraal idsen nowshnuudig tsatsar awbal taarhn

66.181.161.47


comment image

Зочин - 2020-09-21

Цааз цааз цаазын ялыг сэргээх л хэрэгтэй байнадаа яргачингуудыг цаазлахгүй бол хохирогчид нь дандаа бяцхан охид эсвэл эмэгтэйчүүд !!!!!!

64.119.23.205


comment image

3 min - 2020-09-21

тамд хэдэн мянган жил шатаж тарчлаарай

92.240.182.212


comment image

Зочин - 2020-09-21

Estoi 1novshiiiin ymaaa buur yah estoin be buzar novshnuudaas bolj huurhii urs min

192.82.72.18


comment image

Зочинd........d - 2020-09-21

nowshnuudaa heden huwia hicheesen lalariin gishvvd hog shaaruudaa bidniig anhaaraachee yag oorsdiin orh geriin amidrlaal bodoj ywdag segnvvd mine ta nar bvgd zailbal taarna ene huuli yumaa changalaacheeeeee

66.181.161.103


comment image

Зочин - 2020-09-21

яагаад ийм адгийн юм бэ уусан юмаа шингээж чадахгүй байж яах гэж уудаг юм бэ тэр балчир амьтныг яагаад алж байгаан иймэрхүү новшнуудийг алах хэрэгтэй шдэ сайд дарга нар аа

66.181.161.115


comment image

Зочин - 2020-09-21

Үхсэн элийгээ хийж архичин алуурчинтай сууж нялх амьтныг үхэх хүртэл нь хамт амьдардаг бнаа тэр ээж нь хайран сайхан охин

103.26.194.164


comment image

Зочин - 2020-09-21

Araich dee joohon ohin huuhed shuu dee yaj tamalgdsan boldoo ter eej gej yamar archaagui huur we hoid etsegiin gar haruulij bdg

202.55.188.36


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эээээ арай ч дээ, хэлэх үг ч алгаа. Яах вэ таминь ээ...

66.181.161.35


comment image

Зочин - 2020-09-21

novsh ve yaadag. Eh huniig ur huuhedtei ni avch suuchihaad ingej bdag. Erchuud dund novsh ih bgaa tul saihan huuhduudee daguulaad ter teneguudtei bitgii suugaachee eejuudee. Ur huuhdee daguulaad bolgood yavbal jargah odor irne shuu dee. Novshnuudaar yaanam be

66.181.161.12


comment image

Зочинjarwagar Jawzmaad - 2020-09-21

Гэр бүлийн хуулийг тултал чангал хойд эцэг болон төрсөн аав ер нь Монголд гэр бүлийн хууль маш сул байгаатай салалт ихсэж алга үрс айдас хүйдэсэн дор оршин байна.Хүний нөхөртэй явалдсан эмс хүүхэдээ бодоогүй эцэг нарыг шийтгэж гэр бүл салалтанд анхаарч алаг үрсээ амар тайван өсгөх хэрэгтэй

66.181.161.48


comment image

Зочин - 2020-09-21

шууд буудаад явдаг газарлуу нь явуул новшийг...

66.181.161.117


comment image

Зочин - 2020-09-21

Юу ч гэхэв дээ энэ эцэг эх нь ямар харгис өсгөсөн юм бэ суурь муу гэсэн үг адгийн новш бна шууд бууд

103.57.93.131


comment image

Зочин - 2020-09-21

Tsaaziin yaliig hvvhdin hvchirhiilel hargislaluud dr sergeemer bnaa

66.181.161.111


comment image

Зочин - 2020-09-21

Охин хүүхэдтэй хүн бүүр сайн хүн л биш бол хүнтэй суух хэрэггүй ш дээ хүүхэд зовоож ами насанд аюул учруулж байна

202.72.240.54


comment image

Зочин - 2020-09-21

Torson etseg ni gj yamar novsh bdg bolood ehner huuhdee hayaad our yum dagaj zawhairdagiin ger bul,etseg eh baihiin hariutslagiig changa batbeh bailgah heregtei yum l bol eh ur 2 buruutai gne bitgii hutsatsgaa tsaaziin sergeej bhaar nasaar n1i tamlaj udaan zowooh heregteishde yaj zowj bgaag ni mongol mal shg erchuuded haruulj medruulj anhaaruulah heregteishde

220.83.52.40


comment image

Зочин - 2020-09-21

ум мани бадмэ хум хойд насандаа сайн эцэг эхэд охин үр нь болж мэндлээрэй.

103.14.36.18


comment image

Зочин - 2020-09-21

Turuulsen ekh n emegtei huuhdiig yagaad orhiod yvdag um be ?

90.129.194.50


comment image

Зочинби - 2020-09-21

Ooriig n yg tgj nyalh amitaniig tamalj alsan yg tgj alah yumsan buzariin muu lalar yumaa

139.5.219.19


comment image

Зочин - 2020-09-21

Eh n gj 1 muu omhii gichii

139.5.219.19


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ohin hvvhdee hamgaalj chadkuu tiim eh bdiimuu vhwel taarna

139.5.219.19


comment image

Зочин - 2020-09-21

Тэр эх нь гэж нэг элийрсэн хар архичин бж таараа, хайран хөөрхөн оаин, эхийг нь хамт шоронд хатаа

66.181.161.95


comment image

Иргэн - 2020-09-21

Эх нь гэж эр юмтай байхгүй бол үхчих гээд байдаг юмуу хойт эцгээс болж хүүхэд их зовж аялуулж байх юм зарим эмс хүүхнүүд эр солиод хүүхдээ хохироох юм

43.242.243.185


comment image

Зочин - 2020-09-21

Pizda we pizda chin ter eh ni ch gsn iim zawaan ymtai nyalh ohinoo vldeej bdag

66.181.161.121


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

Эх нь бас буруутай, хүүхдээ анхнаас нь эцэгтэй нь өсгөх хэрэгтэй ш дээ. Архи уудаг хүнтэй охиноо үлдээжээ

66.181.161.46


comment image

Зочин1 - 2020-09-21

яагаад үр хүүхдээ ийм орчинд өсгөөд бгаан бээ. бид юу хийж бж энэ бүхнийг хараа хяналттай болгох вэ. эвий дээ бас л нялх үр нь явчихлаа

66.181.191.86


comment image

Зочин - 2020-09-21

Yadag har lalar we nowshiig adil argaar tsaash n haruulbal taarna

178.209.132.193


comment image

Зочиzzн - 2020-09-21

ter 108iin heden ajilaa hiideggyi nowshnuudiig bugdiig n zailyylaachee.

49.185.13.77


comment image

Зgunigtaiочин - 2020-09-21

Saihan ur turuuĺj usguj baij yah gej hugiin muuhai arhichin yumnuudtai suudagiin boloo ternii orond gantsaaraal yavna biz hairan ohin er ni bol niigem ulamq bur l doroitoj hun gej adguusnaas doloon door l bolood baigaadaa ene baliar baidlaas bolj balchir urs hamgiin ih hohirch bnadaa ter niigemiin ajilchin gedeg humuusee iluu sain ajilluulah heregtei bnaa

202.126.90.67


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

2дахь амьдралаа зохиохдоо бүү яар !!!!ээжүүдээ.үрээс илүү хар юм гэж юу байсан юм бэ.харамсаад ч барахгүй нь

202.55.188.89


comment image

Зочинзочин - 2020-09-21

2дахь амьдралаа зохиохдоо бүү яар !!!!ээжүүдээ.үрээс илүү хар юм гэж юу байсан юм бэ.харамсаад ч барахгүй нь

202.55.188.89


comment image

Туул - 2020-09-21

Эх нь гэж 1 мал байгаа л байх даа харгис нийгэм

122.201.31.57


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ger bvr tuluvlult gj yu ch bhgvi hvvhdtei bolh boldol bhgvi bj l hvvhdtei bolchino tgd l bolhgvi bna bvtehgvi bna gd etseg ni hayaad ywchina tgd hvvhde shirsen hvvhen eriin uwur damjna hvvhd ymr togloom bishdee vneheer heleh vg alga

202.179.25.170


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эвий муу жоохон охин арчаагүй новшын гарт амь үргэдэжээ. Архи моголчуудыг залгиж дууслаа даа !

203.91.115.56


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ymr geechiin nowshiin niigemd amidruulaad bnaa erunhiilugchuu. Hvvhediin erh udur bolgon zurchigduj bn. Eejvvd ehchvvd bid nar hezee boltol chimeegvi suusaar bh be. Esergvvtseliin jagsaal hiimeer bn

103.212.119.245


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ээж хаана байсан бэ? Ээж нь өөрийгөө бодож байхаар хүүхдээ бодоод салж болдоггүй юм байх даа.

66.181.161.124


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ээж нь охиндоо хараа хяналт тавьдаггүймүү эр хүнгүй бол үхлээ юү

66.181.161.4


comment image

Зочин - 2020-09-21

Яргачинг цаазал.

192.82.78.122


comment image

Зочин - 2020-09-21

Uiliin uree edleh blnodoo adgiin araatan

203.91.115.49


comment image

Зочин - 2020-09-21

yooo yaatsan niigem bee ehiin hairlana gj awch suuchaad etest n iiim baidald hvreh gj archaagvi hulgaichuud ymaa

66.181.184.21


comment image

Зочи - 2020-09-21

Eriin don tussan altsaij hevtej jiremselsen gichii uheesei.

202.9.40.11


comment image

АГУУ ИХ - 2020-09-21

емхий бузар алуурчныг бvx насаар нь гянданд хорих хэрэгтэй!!!!

107.77.229.214


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эргүү эрчүүд миньээ өөрсдөөсөө ичиж үхээчээ Жаахан хүүхдийг зоддог , дарамталдаг, хүчирхийлдэгээ больчих л доо, энэ хөөрхий хүүхдүүд чиний уур бухимдлаа гаргадаг, хүчээ үзүүлдэг хэрэгсэл биш шүү арчаагүй малнуудаа, энэ комментуудыг орк малнууд нь даанч уншихгүй харамсалтай, ээж нь ч гэж ийм лүү архичинтай нийлж л байдаг хүүхэдээ бодоод 2уулаа амьдарч болоогүймуу хүүхдийн өмнө нь их л зовоосон байхдаа

66.181.161.71


comment image

Зочин - 2020-09-21

Shuud hori 222 iim yumiig boomild alchih yumsn haramsh zuilgu zgr!!!!!

202.55.188.38


comment image

Зочин - 2020-09-21

huuhnuud mini huntei birtgii suu guiyaaa, neeree yamar haramsaltai yum be :( :( :(

202.179.25.207


comment image

Оюунаа - 2020-09-21

Ийм хүмүүст зориулсан цаазын ЯЛ гэж байх ёстойшд уг нь

49.0.137.131


comment image

Оюунаа - 2020-09-21

Ийм хүмүүст зориулсан цаазын ЯЛ гэж байх ёстойшд уг нь

49.0.137.131


comment image

Зочин - 2020-09-21

яанаа энэ архины хэрэглээг яанаа бүр архичин малнууд улсаар дүүрэн болж байхад дэлгүүрийн лангуугаар дүүрэн архи, архитай дэлгүүр гудамж, орц хонгил дүр байна шүү дээ яагаад хэсэгхэн хүний бизнесийг бодсоор байгаад архичин монгол боллоо

207.148.82.28


comment image

Зочин - 2020-09-21

Erguu eh etseg nertei malnuudaa hariutslagaa huleej chadahgui bol bitgii ail gertej toglo. Neg malnaas salchaad eriinn don bugsnii don shugeldimuu. Ur huuhdee bodood tevcheed gantsaaraa amidarj bolku yu

103.229.122.149


comment image

ЗочинZaya Zaya - 2020-09-21

Eoe vheechee nowshoo ooriign alah ymsan ymar zerleg nowsh we

66.181.161.9


comment image

Зочин - 2020-09-21

Зүгээр л ийм хүмүүсийг цаазаар авмаар байна.

202.126.89.229


comment image

Hvn - 2020-09-21

Tsaaz shaalda llrig

59.153.112.200


comment image

Зочин - 2020-09-21

Даанч дэ

66.181.161.70


comment image

Зочин - 2020-09-21

Эх гэдэг тэнэг юм нь хаана байсын, хүүхэд гаргасан бол хүүхдийнхээ өмнө хариуцлагаа үүрэх хэрэгтэй, хүүхдээ өсгөж байгаад хүнтэй суугаач ээ, арчаагүй биеэ авч явж чадахгүй, бол хүүхэд битгий гаргаач ээ. Муу ээж маш муу ээж.

202.9.40.166


comment image

Зочин - 2020-09-21

alaach iim yumnuudiig hichneen orowdmoor bsan boldoo ehni yu hiij bw huuhdee arhichinii gart ogohoor gantsaaras amidarch boloogui yumuu novsh

118.235.8.106


comment image

Зочин - 2020-09-21

Ёстой хэлэх үг алга.арай ч дээ нээрээ.

192.82.75.100


comment image

Зочин - 2020-09-21

Архи худалдаалах асуудлаа цэгцэлээчээ!!!Архинаас болж хичнээн хүүхэд цаг бусаар хорвоогоос хальж байна вэ?!

202.55.188.90


comment image

Зочин - 2020-09-21

Arai chdee pizdaa tiim joihon hvvhdiig yaj tegj zodoj bnaa muu lalar.iig hoishoo ah nart awaachij ogood hvvhen bolgo shuud tsaaz

66.181.161.77


comment image

.Зочин - 2020-09-21

yooy ene avgai nar huuhdee barin har arhichidtai yagad amidraad bdgiig oilgohgui bn aa. ene asudald eh ni bas buruutai gj bodoj bn. naad arhichin buzar novs bol ugaasaa yalaa edleed uiliin uree edleed yavna. ugaasaa tavilan todorhoi. ene ehshuu yumand ni bas hariutslaga tootsoh heregtei. ohin uree hamgaalah ni eh hunii uureg. muu hargis araatantai ohinoo zoduulan zoduulan hamt amidarch bgaag bodohod ooroo ham heregten, ili setgetsiin uvchtei!!!!!

59.153.112.10


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новш хэлэх ч үг алга

64.119.21.181


comment image

Зочин - 2020-09-21

Alaachee muu horhoig

66.181.161.85


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новш. Өөр юу ч хэлхэвдээ

202.9.40.0


comment image

Зочин - 2020-09-21

Yamar yoriin hulgaich vee yawal deer we arai dendvv yumaa iim nowshnuudiig hvnvvsiin nvden deer tsaazaar aw tsaazal hargis hvvriig alaad hay bas umhii awgai nariin buruu shvv nuhut solioool hulgaichuud

103.26.195.111


comment image

Зочин - 2020-09-21

Новш бузар

66.181.186.46


comment image

Зочин tsetseg - 2020-09-21

Muu teneg novsh shaar umaa

66.181.186.132


comment image

Зочин - 2020-09-21

Хүн дүрстэй адгууснуудыг олон түмний нүдэн дээр булайг нь дуудаж цаазаар аваачээ.

103.212.116.109


comment image

Зочин - 2020-09-22

Эвийдээ эвий нялх амьтан ямар их өвдсөн болоо зэвүүн новшийг өөрийгэн адилхан зовоож тамалж өвдөлтийгэн мэдрүүлхиймсэн нийгэмийн хог шаарийг алуул таарна

202.126.90.139


comment image

Зочин - 2020-09-22

Садар хүүхнүүдээс болж байгаан эх нь гэх хүн охин үрээ ийм байдалд хүргэж дээ

180.11.142.239


comment image

Зочин - 2020-09-22

Хөнгөн хуумгай хүүхнүүдээс болж байгаан эх нь гэх хүн охин үрээ ийм байдалд оруулж байгаан амьдарлаа авч чадахгүй арчаагүй эр харж амьдардаг хүүхнүүдэд гэр бүл салахад нь хүүхдийн өгдөг энэ хууль ч буруутай

180.11.142.239


comment image

Зочин - 2020-09-22

Yg adilhan hariug ni ugdug bmaar bnaa muu sain archaagvi ymnuudad amid ywah erh bhgvi shvv

37.48.0.126


comment image

bathuu - 2020-09-22

tsaaziin yl sergee yugaa hiigeed bgan be ireedvin mundag2 hvmvvs boloh bsn jaahan hvvhdvvdiig gomboochin aluurchin ulsad nemergvi iim hvnii svgvvdeer aluulaad bhin awilgal heeli hahuuli hvn aminii hereg deer tsaaziin yliig n uguh heregteishte

66.181.161.70


comment image

Зочин - 2020-09-22

Vxej dald oroosoi iim buzar nowshnuud vxeesesi xogiin shaarnuudan vxexgvi dandaa sainuudan tvrvvked ywchixin burxan sain xvmvvsvvdg xajuudaa awaad iim aluurchdiig ene niigemd vldeex ymda

202.126.89.21


comment image

Зочинzoljargal - 2020-09-22

Hertsgii nosh we uhwel taarna

103.145.234.253


comment image

Зочин - 2020-09-22

Ooriig ni yag ingej tarchlaah heregtei..muu novsh..

202.21.104.66


comment image

Enkher - 2020-09-22

Ямар хүнээ алдсан шаар вэ,,Бзх насаарн хорих хэрэгтэй!Хамгийн хүнд хүчир ажилыг хийлгээд амьдаарн зовоо!

202.126.88.196


comment image

Enkher - 2020-09-22

Ямар хүнээ алдсан шаар вэ,,Бзх насаарн хорих хэрэгтэй!Хамгийн хүнд хүчир ажилыг хийлгээд амьдаарн зовоо!

202.126.88.196


comment image

Зочин 30 - 2020-09-22

Tsaazin yalaa sergee X.Battulga aaa

202.126.89.200


comment image

Ард түмнийг сөнөөх үндэс бол архи - 2020-09-22

Архийг хорьчихвол яасан юм бэ? Эрүүл хүн яасан ч хүүхдээ алахгүй

5.181.92.40


comment image

Баямба - 2020-09-22

Гэр бүлийн хүчирхийлэл гэж байнгал яариж байдаг яагаад тэр хүүхэд хамгаалах төв бага хороо да яалингуйяа ангийн багша мэдээгүй бна гэж тэр эх зодуур өвдөлтө яамар нэгэн байдлаара бие мах бойтон илэрсэнэл багаа тэр ээж гэж хүны сүг нарта хариуцлаг тооцох хэрэгтэй тэр араатан ард түмний нүдэн дээр өвдөлтө яамар байдгийг мэдрүүлэж ал

66.181.161.27


comment image

Зочин - 2020-09-22

huuhduud bid nar ene niigmees aijbn! :) Odoo bolnoshde erin byda hende gaihuulh gj hun amitnd ter tusmaa joohn huuhd gargdg bna nowsh! Uilin ur gj bdg bol tamru ywasa! Ingj amidrhr uuruu ornd ni uhech

66.181.161.88


comment image

Зочин - 2020-09-22

Mongol bas hulia changa bolgh hergteshde ! Tsaatsaar awh yl ntr nemeechde ternes olon hegte hergu huuli batlad bdgnbj yuga hiidg ymbe! Ajilhin be

66.181.161.88


comment image

Зочин - 2020-09-22

Энэ рда-г алж яах юм. Олны нүдэн дээр хөнгөл. Тайган болгоод хуруунаас нь тасдаад дараагийн малнуудад нь харуулахгүй юу. Эм хүн. Хүүхэд, хөгшидөд эр бяраа гаргадаг лалруудад!!!!!!!!!!!

66.181.176.187


comment image

Nergu - 2020-09-25

Huuy erunhiilugch bolon erunhii said huulichdaa tsaaziin yaltai bol tsaaziin ylgu uchraas naad heden hulduu malnuud cn ingd jhn huuhed hucirhiileed busdiig zodoj nudeed alaad bga ym aij icih ym bhgu bolohoor eniig demjij bga humuus bwl tsaash tugee erunhiilugch ulsiin saidad ochtol ni tugee

66.181.161.40


comment image

Зочин - 2020-09-25

Ymar gutamshigtai yum be tiim joohon ohiniig huchirhiilsen gej bodhoor aimshigtai sanagdaj bn

66.181.161.51